hey lin...zomar een extra nachtje fijn dat t leuk was bij crazyland @mad, wat zielig , stom geitje.. hihi kwil idd fotos zien ohja.. kmoet ff naar de creche van de week.. want de belastingdienst zegt dat ik noa eerst moet inschrijven.maar zij willen weer eerst een belastingnr. dus ik ga maar ff heen... noa gaat vanaf sept. 3 hele dagen... wel spannend.
Son, ze komen ZO denk ik dat het had moeten zijn. Denk dat ze aan het uploaden is Noa gaat echt naar kinderdagverblijf he Saar, niet naar peuterspeelzaal. Toch?
aaah son wat lief dat je eraan denkt t is nog steeds *&^% met t riool! we kunnen alles wel weer gebruiken maar m vriend moet nog 1 verbinding maken en de hele tuin van 3 huizen verderop opnieuw aanleggen! pffffff suc6 met de hond, hopelijk valt t mee! heb je al gekeken of ze geen glas/ steentje op dr zool heeft? takkie is ook al ziek! heeft vannacht in huis gepoept (heeft ie nog nooit gedaan) zielig he! nu poept ie wel 5 keer per dag heel dun ff aankijken en anders morgen ook naar de dierenarts! o m foto/ filmpje is aan t uploaden x
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ccwfvc o let alleen niet op hans ( beetje horror stemmetje) ha ha ha ha heeft ie normaal niet maar op t filmpje lijkt t zo
Nope Son, ik bedoelde: leuk om weer foto's en filpmjes te zien hihi... Dus niet dat ik ze al gezien heb
noa gaat naar d gelaarste kat... in faunabuurt.. paar haltes met de bus, maar is wel echt een mooi en grote creche
klote joh van dat riool Duurt ook zo lang..gelukkig maar dat jullie wel alles kunnen gebruiken.. we hebben dr hele pootje al helemaal nagekeken..zit niks in..is zo vreemd..hopelijk heeft ze dr poot gewoon overbelast..ze is gisteren weer erg druk geweest met de bal en we hebben gefietst met ze.. Zielig voor Takkie( aparte naam hihi)..
Nu heb ik het filmpje wel gezien Son Leuk Mad! Iman schiet alle kanten op in zo'n schommel, weet ik zeker hahaha... Misschien dat we donderdag even naar een speeltuin kunnen gaan Saar... Kunnen we het even testen hihi... En idd een horrorhans
Ow lin bedoelde je het zo haha.. Leuk filmpje mad..gaaf joh zo'n schommel.. Hans kan wel in een spookhuis gaan zitten..wedden dat iedereen schrikt
ja dit is echt een baby schommel je hebt ze ook nog een slag groter, die hang ernaast! evi gaat ook naar de peuterspeel zaal bij ons om de hoek! jeetje son balen hoor van je hond! want t kost een vermogen volgens mij om vandaag te gaan! suc 6