Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb je al wat gehoord van het cb keejbie?

Dhani heeft de laatste twee weken dat hij van niemand anders een flesje wil behalve van mij :rolleyes: Zelfs zn eigen papa kan bijna geen flesje geven.en als het al lukt dan gaat het niet zonder knoeien omdat hij dan zo raar drinkt. :(

Ik heb niks te doen.heb geen zin om schoon te maken.wel ff huis gezogen.dhani paracetamol gegeven en die ligt nu lekker te slapen gelukkig.dus denk datik maar ff onze verhalen ga lezen toen we nog zwanger waren.lijkt me wel weer grappig eigenlijk.

dussuhh jullie weten waar ik ff uithang haha

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb net ff boodschappen gedaan en ben net klein uurtje weer thuis en Alyssa om kwart over 2 weer op bed gelegd en ze is gewoon weer helemaal in dromenland. :confused: Wat een slaapwonder zeg, vanmorgen al van 9 tot half 1 en nu weer, wel lekker en dit verplicht me dan wel weer om ff te stofzuigen enzo. :-s

Hoe is het nu met demien?

En dhani?

Tis allemaal niks als die kleintjes wat hebben, je maakt je toch best zorgen dan he. :-k

Ga gelijk ff kijken op prenatal, ben dol op prenatal. :) \:D/

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja suusje dat is ook lastig.

Want soms denk je. FF snel het huisje schoonmaken en dan heb ik weer alle tijd voor de kleine man. Maar dat gaat dan gewoon niet. Heb het laatst geprobeerd maar moest echt 10 keer na hem toelopen omdatie bleef huilen en heb intotaal 3 uur gedaan over schoonmaken waar ik normaal een uurtje mee bezig ben :S

Nee ze hebben nog steeds niet gebeld. Best onbeschoft vind ik dat!

Gelukkig issie nu weer wat rustiger maar hij heeft zijn voeding gehad dus dan is hij ff stil. Hij is druk aan het spelen.

En sonnie? Heb je Dhani alweer getempt.?!

Hmm ja dan zijn we idd onze teksten kwijt. En moeten we speciaal naar een andere topic om de andere dames te spreken zonde heur! Maarja ik zeg lekker niets ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    huh? waar las je dat dan
    dat vind ik helemaal niet leuk. want miekie is van uhhhh je weet wel hihi en sommige van juni en andere met mij samen weer uit juli

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ckr omdat er nu een dubbele JULI maand is.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik moet naar de tandarts.een afspraak maken, maar ik durf niet :(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje suus, wat vervelend!

Ik weet helemaal wat je voelt want ook ik moet een afspraak maken maar durf niet ;)

Daarbij durf ik ook nog is niet omdat het tegenwoordig een heel gedoe is met de verzekeringen. Word er niet goed van.

Zou gisteren al worden gebeld door me verzekering aangezien ik al 2 rekeningen heb gekregen van het ziekenhuis van onze jongen. Nu van 2 dagen dattie er heeft gelegen en dat kost me 350 euro.

Hij heeft intotaal 8 daagjes gelegen dus dan staat er nog heel wat open + de kosten voor mij nog. En ik had het dus gedeclareerd alleen kreeg ik terug dat het niet vergoed werd! Wat een gekken he!

Meteen erna toe, ja zegt die man dat zit gewoon in de basisverzekering hoor dus dat word vergoed. Nou hij zou het uitzoeken en me terugbellen maandag.

Volgens mij is me telefoon vervloekt ofzo (Dr Phill)want niemand belt me terug!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wat een gedoe keejbie, is wel zo netjes om effies terug te bellen.

Nou het slaapje van Alyssa was van korte duur, een uurtje maar en heb dr maar gelijk ff fles gegeven en volgens mij is ze ook nog es met haar verkeerde beentje uit bed gestapt, wat een sjaggo zeg :-s :) en volgens mij zit er honing aan dr vingers, die zitten alleen maar in dr mond en kwijlen! :confused:

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    6 oktober snik snik

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    k zat ook te bibberen toen ik weer na mijn bevalling naar de tandarts moest, maar had gelukkig helemaal niks (es een keertje).

Jullie ook zo van bloedend tandvlees gehad? Tis nu wel over gelukkig.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zie idd bij de mama´s dat er alleen een maart en september is, dus denk dat wij er ook aan moeten geloven dan.

12. Niet meer actief

las het bij sept 2006 mama's.

en er is alweer een juni 2007 topic he bij bevallingslijst.gaat dat snel zeg :(

Dhani ligt nog steeds te slapen.ga steeds bij hem kijken.vind het eng als ie verhoging heeft.maar hij gloeit nog steeds of het komt door het slapen.laat hem nog maar lekker liggen.als ie straks wakker wordt temp ik ff opnieuw.

Nog steeds niks gehoord Keejb?belachelijk hoor dat ze zo lang op zich laten wachten.

Vanavond eten we lekker hutspot jammie jammie

13. Niet meer actief

is toch niet leuk als we een nieuwe moeten openen.anders kan misschien de titel aangepast worden.de meeste die meekletsen bij ons zijn toch van juni.(ff op miekie.veertje.Suus na dan.en wie ik nog vergeten ben, maar jullie horen er gewoon bij :) )

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    april en juli niet vergeten.

Wat gaat dat alweer hard dan he, juni 2007.

Sterkte met dhani, hoop dat het beter gaat.

ga dr vandoor en eet smakelijk allemaal en een fijne avond nog.

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dus Suus, 6 oktober, wens je veel succes!
    Ik moet 5 oktober weer heen om mijn wortelkanaalzenuwbehandeling te laten afmaken.ik beval nog liever 10x achterelkaar!

En ja Tijn besloot een maand eerder te komen.
    We kunnen wel onder een nieuwe naam, de supermama's ofzo ha ha!

Balen Keejbie, hebben ze al gebeld?

Sterkte Sonnie met Dhani! Hoe gaat ie nu?

BAH, MOET VRIJDAG WEER WERKEN, IK WIL NIET!

Zo, dat is eruit! Dan ben ik wel even 5 maanden thuis geweest.lekker hoor! Maar gauw weer zwanger worden, NEE dit is een grapje! Nu even niet!

16. Niet meer actief

ow shit suus sorry over heen gelezen.maaruh sterkte de 6e ;)

He getsie miekie vrijdag weer werken.zal wel ff wennen zijn na vijf maanden.

Net dhani weer uit bed gehaald en ff getemp. Hij heeft nu 37,7 en voor hij naar bed ging 37,9.dus het zakt wel langzaam.Hij is niet echt hangerig ofzo meer.hij lacht ook weer naar me.is wel zielig hoor.zo had ik hem nog nooit meegemaakt.

Ga ff aardappels schillen voor stamppotje :)

Meiden Eetse

oja supermammies klinkt wel leuk toch ;)

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Zoo wat gaan jullie snel zeg. kan het echt niet meer bijhouden.
    Moet gewoon 6 blaadjes bijlezen.hihihi.

@ Keejbee. hebben ze je nou nog teruggebeld ?
    Hopelijk is je mannetje snel weer de oude. rot hoor.

Ik wil niet weer een nieuwe topic hoor. het gaat hier toch best ?

18. Niet meer actief

Dhani zn temp is nu weer gestegen.is echt zo zielig :( Vind het echt niet leuk om hem zo te zien :(

Keejb heb je nou nog wat gehoord van het cb?

19. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ladies met Fevelyn gaat alles goed en erg druk, heb haar om een foto gevraagd van haar kleine kereltje.
    Word vervolgd!

Liefs Veertje

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Arme Dhani :(
    Knuff voor jullie! Je zal je ook wel rot voelen.

En Keejbie, nog wat gehoord?

Als we apart gaan met de mama's, blijf ik ook bij jullie hoor :p, want ik hoor eigenlijk bij mei nu :p

Oh sterkte alvast bij de tandarts. Ik moet ook nog steeds een afspraak maken voor controle, maar stel het telkens maar uit :oops:

Keejbie, raar trouwens dat je nota's van het ziekenhuis krijgt. Bij mij hebben ze die volgens mij gelijk doorgestuurd naar m'n verzekering. Heb iig nix gezien. Hopelijk wordt dat ook gauw opgelost. Je hebt er altijd gedoe van.
    Ik had van Cyenna nog steeds geen bevestiging dat ze bijgeschreven was bij m'n ziektekostenverzekering en geen pasje gehad. Had ik vorige week gebeld, maar ze stond dus wel bijgeschreven (en was dus verzekerd) en ze zou opnieuw een briefje sturen en een pas erbij doen. Nou nog steeds nix gehad :(

En donderdag wordt dus Prenatal shoppen :D

Deel Deze Pagina