Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuke banner Lin ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Son;toen die verkoopster het zei, toen dacht ik er wel aan, maar heb express Frank niet aangekeken.
    Maar de dag na die discussie op het werk zag ik steeds broertjes en zusjes, en elke keer moest ik eraan denken.
    Hopelijk worden er veel beebs geboren in de fam, (dat zit er wel aan te komen) en leg ik ze dan bij Frank op schoot, misschien word hij dan wel weer verliefd, en dan zeg ik, och wat schattig he ;)
    Raar he, m'n man heeft 4 zussen en 3 broers, ze zou toch verwachten dat hij dat vroeger gezellig vond.
    Maar hij zei wel ik wil wel 8 kinderen, maar ik wil ze wel alles geven, ook vakanties en dat heeft hij vroeger nooit gehad.
    Hij denkt gewoon 2 kids, en vakantie en boodschappen en ook nog eens 2 auto's, dat lijkt hem niet wat.Nu kunnen we alles wat we willen.
    Maar ik zei meteen, oh dan gaat er gewoon 1 auto weg, dan ga ik wel met de bus.En dat doe ik ook zo hoor, maakt me niks uit ;)
    Maaaaarrr ik breng dit ''onderwerp" over een paar jaartjes maar weer eens ter sprake, ik durf nu niet meer.
    Maar het gaat nu wel weer beter, maar moest ff m'n ei kwijt.
    En anders leer ik Steven tegen die tijd gewoon zeggen;
    Papa ik wil graag een broertje of zusje :idea: :idea: is dat geen slim idee :)

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zooo HNTM is weer afgelopen..
    Wie vinden jullie het best? Ik vind Bodil wel een leuke meid, gewoon normaal en knap koppie..

Son, hopelijk valt het echt mee met je hondje :( Zielig hoor...
    En hoe kan je nou m'n berichtje over het hoofd zien :p haha.

Lin en Son allebei hele leuke banners!

Zo Saraah :confused:, je wil een eind weg joh! Ik hoop voor je dat het werkelijkheid gaat worden als je het zo graag wil!

Ik heb nog geen zonnebrand voor Cyenna dus geen idee :) Ga het van de week wel ff kopen.

Vandaag eerst bij m'n broer (+ aanhang :p) geweest en daarna bij m'n ouders. Daar anderhalf uur gewandeld. Had niet echt handige schoenen aan (laarzen), dus nu heb ik een fijne blaar onder m'n voet :(

Cyenna wilde vanaaf niet echt slapen :( Ze gaat nu telkens zitten in bed.. Handig not...
    En ze heeft last van dr tandjes. Je ziet en voelt ze nu goed doorkomen. Allebei dr ondertandjes.
    Dus ik had het goed gezien van de week :)
    Maar goed ze slaapt nu.. en hopelijk tot morgenochtend ;)

Morgen naar een collega van me en haar zoontje van 2. Kunnen ze gezellig spelen :p.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Helloooo

HNTM: Sandra exit... Beter! Ik kon haar niet uitstaan haha...

Leuke banners meiden en Lin en Miran leuke foto's!

Iman is al 2 keer schreeuwend wakker geworden, dan troost ik haar, wiegen en dan slaapt ze weer... Misschien nachtmerrie van op het paard van mijn schoonzusje vanmiddag hahaha... (foto's komen morgen ;) )

Vanmiddag ook op de kinderboerderij geweest. Zo lief, er waren pas een schaapje en 3 geitjes geboren... Lief lief!

Verder niets nieuws onder de zon geloof ik...

Hier ook een xadventure, gekregen van de oom van mijn man... Bevalt goed, licht en makkelijk in te klappen. Maar voor lange wandelingen pak ik nog altijd de Quinny fashion. Heerlijk.

Trouwens de Quinny buzz kan idd niet in ligstand ;)

5. sweetangel100

IMAN SPAM!

Op t paard met mijn schoonzusje:

6. sweetangel100

Haar chinese lachje haha:

7. sweetangel100

Zelf haar flesje drinken:

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuke fotoos lin ! !

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lin@ je bedoelt de Zapp. Quinny Zapp kan niet in de lig stand de Buzz wel.

Iman is om op te eten zeg! wat een lievie zeg :D

10. sweetangel100

Goodmurning...

Klopt Hanan ik bedoel de ZAPP! ;)

Iman is nog 1 keer schreeuwend wakker geworden rond 00 uur en daarna heeft ze gelukkig doorgeslapen tot 7 uur. Standaard gaat ze na de 1e fles terug naar bed als dat voor half 8 is en nu ligt ze al een hele tijd te spelen in bed hahaha

Straks komt mijn moeder, ik moet naar de nagelstyliste... Auw auw, want er is gister 1 afgebroken en die is nu heel gevoelig en daar moet dus een nieuwe op :(

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morning,

miran, leuke foto met cyenna haar hoedje :D

Son hoe is t vandaag met bodie?

Die van Lois als Koala is geweldig :D

en lin Iman zit goed op t paard ;) o auw dat doet zooo`n pijn zo`n nagel eraf! suc6

hier een &^%$ nacht! 4 keer eruit! is al 2 keer minder maar toch......

m schoonmoeder gaat heeeel slecht! ze is thuis maar t kan ieder moment voorbij zijn :cry: hans is er vannacht geweest. gister zijn we er geweest en eergisteren ook, toen hebben we nog even kunnen praten maar sinds gister dreigt ze in coma te raken! zo erg...... ga er zo heen met Evi, hopelijk is ze iets meer bij!

x

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja klopt de zapp kan echt niet plat!

o en hntm; sandra eruit vind ik ook niet zo erg ;)

ik vind de twins wel heel mooi moet ik zeggen, bodil vind ik zo normaal zeg maar en die uitsloverige vind ik ook simpel,,,, weet ff niet meer hoe ze heet..... :(

13. sweetangel100

Ohhh lieverd... Heeeeeeeel veel sterkte met je schoonmoeder :( :(
    Dikke knuffel!

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey mad..
    wat verschrikkelijk vanje schoonmoeder..
    en ook voor hans moet het super erg zijn :(
    veel sterkte...

ik had ze al gezien lin, maar echt super leuke foto's.. iman is echt een poepie :D

oh ja mad...je bedoeld sabrina.. ;)
    ik denk dat bodil gat winnen, of er moet opeens iemand heel goed worden.
    die tweeling is idd knap... maar ongeloooooflijk dunnn... poeh he..!
    ik vind kim t leukst... maar ze komt mij een beetje dom over :)

noa heeft lekker geslapen...
    tot 7.30 nog ff met haar gespeeld.. nu is z druk in de box.. ik ga vandaag een nieuw bockleed kopen...
    heb ik zin in.. want dat ding gaat naar beneden..
    ik vind t nu eng worden.

en ik ga ff naar de stad.. niet dat ik echt iets ga kopen, maar gewoon voor de leuk :D
    ff kijken...

15. sweetangel100

Ik denk ook dat Bodil gaat winnen... De tweeling is een beetje ja uh... kinderachtig of zo... Ik weet niet... Kim komt idd niet zo slimmig over, maar ik moet wel telkens lachen dat ze te sexy overkomt haha...

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Mad en Hans.. heel veel sterkte.. knuff..
    Wat erg :(

Hier goede nacht gehad.. Rond 8 uur was ze wakker.
    En nu in de box spelen.

Iman en Noa dus ook lekker geslapen vannacht.. Evi wat minder..

Ik ga naar m'n collega zo, dus tot later!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sonnie hopelijk gaat het beter met Bhodi's poot
    Mad sterkte met je schoonmoeder, bha wat naar.
    Sweetangel leuke foto's van Iman, en z'n nagel doet idd erg zeer :cry:

Hier 1x eruit geweets om 04.00, klein flesje en toen was het weer goed.
    De 2e tand boven komt er ook aan.
    Zo eens even kijken hoe het nu met de ontlasting van Steven gaat, als het nog hard is bel ik de dokter maar even...
    Geef al roosvicee laxo, en fruithapje zelf gemaakt met pruimen erdoor.
    De badkamer heb ik al schoon, ga vandaag eens flink aan de schoonmaak, ramen w's beneden dweilen...
    Kan ik de rest vd week in de zon, zat en zondag 25 graden 8) 8)
    Oja heb fles zwitsal zonnecreme factor 50, die zat nog dicht...had ik na geboorte van Steven gekocht, omdat het toen warm was, maar niet gebruikt, we waren toen meer binnen.
    De fles van vorig jaar gebruik ik wel voor mezelf :D

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @mad: Heel veel sterkte met je schoonmoeder hoor :(

Nou ben ik weer vergeten aan mijn zusje te vragen wanneer ze nou van plan is dr verjaardag te vieren, ga ik zo meteen even doen want het lijkt me gezellig om mee te gaan meeten 1 mei :D ... Tis alleen wel de dag na koninginnedag... en laten wij nou net geregeld hebben dat we ouderwets ZONDER kinderen de beest uit kunnen gaan hangen :)

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik denk het ook... Ik vind haar ook het leukste meisje qua persoonlijkheid. Christa vind ik ook leuk, maar ik denk niet dat ze het gaat redden. Die tweeling en Kim komen over als een stel ongelovelijke mutsen... hahaha ;)

20. sweetangel100

Ik heb ook zwitsal zonnebrand voor Iman.
    Ben langzaam vanalles in aan het slaan voor onze vakantie... Heb ook al leuke tshirtjes voor haar.

Hebben jullie ook dat de shirtjes van de zeeman in de was/droger veel krimpen? Iman kan makkelijk qua tshirtjes 74/80 aan van de zeeman (als de truitjes gewassen zijn)

Deel Deze Pagina