Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Nee ik kom niet naar de meeting, is voor mij een te vermoeiende reis (ivm MS) en ik heb geen vervoer.

Je kunt altijd een testje halen voor de zekerheid, is volgens mij altijd beter dan in spanning zitten. Maar ik zou wel in het achterhoofd houden dat je cycles nog in de war kan zijn ivm stoppen van de pil.

Op de boodschappen, we halen de limonade, diepvries dingen, spul voor kylian e.d 1 x in de week, maar tussen door gaan we ook nog vaak even wat halen hoor.
    We bekijken gewoon 's morgens wat we die dag willen eten, soms hebben we het in huis en soms niet.

Groetjes Anita

2. Niet meer actief

Taatje hopelijk komen er snel weer rustigere tijden voor jullie ;)
    Hoe is het met gijs?

en ff over stoppen met de pil..heb er ff een boek van mn opleiding bijgepakt..daar staat het volgende in:

als je gestopt bent met de pil terwijl je nog met je strip bezig was dan kan je cyclus in de war zijn..soms heeft je cyclus 1 maand nodig, maar het kan ook een paar maanden duren voor je weer een normale cyclus hebt..

als je gestopt ben na je laatste pil in je strip dan moet je gewoon zoals altijd ongesteld worden..en dan de eerstvolgende menstruatie die kan afwijken omdat je cyclus in de war is..

hoop dat je hier wat aan hebt ;)

3. Niet meer actief

Jammer pluk dat jullie niet kunnen komen..maar wel begrijpelijk dan ;)

4. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dank je wel voor jullie antwoorden ik wacht het nog even een dagje af en anders doe ik gewoon een testje ! Maar ik verwacht er eerlijk gezegd niets van hoor. Maar je weet nooit. ;)

Sonnie met gijs gaat het goed! Nog wel heel veel last van zijn adem momenteel 6 pufjes per dag :cry: maar als hij die heeft gaat het wel goed.

Verder slaapt hij gelukkig weer door, eet hij boterhammen (helemaal op) en is hij super vrolijk dus weinig te klagen.

5. Niet meer actief

Beter Taatje dat het ondanks zn pufjes toch een vrolijk mannetje is en goed eet..lekker dat hij weer doorslaapt ;)

spannend hoor..je houdt ons wel op de hoogte he :D

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte, zodra ik iets weet kom ik sowieso even online!

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    lieverds bedankt allemaal voor jullie medeleven!

m schoonmoeder ligt er nu heel rustig bij, ben er de hele dag geweest. nu is hans er en zn zus ook al de hele dag. vanavond blijft hij waarschinlijk bij zijn ouders slapen/ waken. het is nu afwachten hoe lang het nog gaat duren :cry: ze kan ook weer bij komen zij de arts vanmorgen maar we vermoeden nu dat ze rustig gaat inslapen, hoe moeilijk dit ook is voor ons!

taatje ik hoop t voor je meid :) zou echt te gek zijn hoor!

Son fijn dat t al ietsjes beter gaat met Bhodi!

Ja saar die bedoelde ik Sabrina :( bleeeee

Anita gezellig dat je ook hier mee komt kletsen! leuk dat Kylian t zo naar zn zin heeft op de fiets!

hopelijk helpt de lactulose snel mensi!
    ik vind 38 euro niet veel voor de peuterspeelz. weet je wat ik betaal voor het KDV?! schrik niet.... voor 2 dagen in de week; 500 euro per maand! ha ha ha (eigenlijk is t eerder om te janken zoveel)
    maar ik werk 24 uur maar kan er echt niet voor stoppen! :p verdien 3x zoveel!

o ja de boodschappen; daarin ben ik nogal zuinig :rolleyes: wij drinken geen prik bijvoorbeeld (dat scheelt veel geld) en volgens mij zit ik tussen de 50 en 60 euro per week ofzo.... soms minder (ik eet ook vaak op m werk)
    en evi haar voeding had ik bijvoorbeeld opgespaard (wat ik vergoed kreeg) dus heb nu nog iets van 8 blikken maar ze drinkt nog maar 2 flesjes dus dat scheelt ook weer! we letten wel op de kleintjes hi hi

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o ik ben zoooo jaloers op al die uitslapende babies van jullie :baby:

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs slaapt niet uit hoor elke dag stipt om 7.00 uur gaat het alarm bij hem af ;)

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mad nogmaals sterkte met je schoonmoeder, dat zijn zekers geen leuke tijden, dan kun je beter elke maand 10 bruiloften hebben.

Pluk welkom :) :) als je hier een dagje niet op komt, moet je meteen 6 pagina's ofzo bijlezen.
    Jammer dat je niet meegaat 1 mei, maar wel begrijpelijk.

Die lactulose moet hij 5 ml van hebben bij het ontbijt-kan dus morgen pas beginnen :confused: ook nog weer zelf dokken natuurlijk, niet veel maar toch, ik zei al tegen die muts vd apo volgens mij moet je zo onderhand alles gaan betalen of niet? Zegt ze, nee hoor dat valt best mee :x

Op de terugweg maar even langs de eendenvijver gewandeld, die eendjes zijn allemaal aan de wandel, of liggen lui in het gras.

Heb vanmiddag de wasjes buiten gehangen, paar donkere wolkjes hiero, maar als het gaat regenen laat ik het hangen, word vanzelf wel keer droog, word met de dag toch warmer voorspellen ze 8)
    Ook maar even de nog net niet dode palmboom in de tuin gezet...
    Die krijgt van mij nog een laatste kans, hij had vorig jaar binnen overwinterd in de berging, maar geen daglicht gehad, en toen was hij verdroogd, na deze winter in het tuinhuisje te hebben overwinterd, werd hij schimmelig :( nou toen heb ik hem uit de pot gehaald, en heeft hij eerst op de tegels gestaan, en nu staat hij in de grond bij de schutting, heb hem een beetje pokon gegeven.
    Misschien doet hij het nu weer, kostte 70 euries :confused: :confused:

Wij eten bloemkool, dus ik ga zo maar ffkes aardappels schillen.

Oja mama van Gijs spannend zeg... laat het ons snel weten.

Enne ladies vanavond TEMPTATION 20.30 :p :p :p doei doei.

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wij eten ook bloemkool :)

Spannend Taatje! Ben heel benieuwd! Fijn dat het goed gaat met Gijs.

Cyenna kan in d'r handjes klappen :D, als je 'klap eens in je handjes' zingt, doet ze het :)
    Haha zo'n lief gezicht.
    Ze doet ineens van alles heel snel achter elkaar lijkt het.

Vanmorgen bij m'n collega was gezellig. Ze heeft lief gespeeld hihi.

Hier hangt de was ook nog buiten, strakjes maar ff afhalen.

Ik ga ff verder met koken ;)

Doegg

12. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

hey miranda !
    dat van klappen in de handjes dat doet mijn zoontje ook en dan doet hij ook zijn handjes tegen zijn hoofdje aan houden :D

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Van HNTM mag van mij die Sabrina er ook wel uit.

Aan de tweeling irriteer ik me mateloos met steeds dat 'Weet je' ertussen :rolleyes:

Van Kim dacht ik eerst wat praat ze raar maar ik kreeg vorige week in eens mee dat het meisje dus erg slecht horend is.
    Als ze voor een foto shoot haar apparaatjes uit moet verstaat ze de fotograaf niet eens meer.

Persoonlijk vind ik Bodil een erg leuk koppie hebben.

Vanavond geen temptation, kijk er zowiezo nooit na, maar hier gaat de finale van mijn tent is top erop.

Kylian is aardig aan het hoesten maar te horen zit het wel los, hij klapt nog niet in zijn handen maar het begin is er want als je het met hem doet
    dan houdt hij zijn handjes niet meer als knuisjes maar doet ze op en en lacht omdat er nu ook bij hem geluid uit komt.

Klap eens in je handjes, If you're happy and you know it, When I fall in love, Kisses for me, If I was a .. girl (en dan vooral mama's lalalalalalalal gedeelte) toveren allemaal een lach op zijn gezicht.

Groetjes Anita

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pluk; ik dacht eerst ook wat praat die Kim raar, maar is logisch nu met haar hoorapparaatje...

Hier wel TI hoor :D
    Goed dat jullie het nog even vermeldde, want ik was t alweer vergeten!

Morgen komen Sarah en Noa logeren, leuk leuk!

Vanmiddag was ik even met mijn man in de stad en zag bij H&M een heleboel leuks voor Iman (waaronder die maillot met appeltjes Miran ;) )
    Ik heb NIKS gekocht (goed he) zodat ik het morgen allemaal met Saar kan halen :)

15. sweetangel100

Trouwens, in mei mijn eerste moederdag...
    Ben eens benieuwd wat ik krijg :)
    Ik gok op..... Niets hahahaha

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh ja moederdag ... welke datum is dat in Mei ? En dan ben ik ook nog eens jarig op 8 Mei, maar dat zou ik liever overslaan pff want ik word al 38 bahhhhh

Veel plezier morgen met Saar, Lin !

Mad veel sterkte de komende dagen, ook voor je mannetje.

Jammer dat je er niet bij kunt zijn Pluk, maar ook wel te begrijpen inderdaad.

Wanneer ga je weer wegen Miran ? Gaat het nog steeds zo goed met je WW punten tellen :)

Ik heb nog nieuwe foto in mijn album van pasen :)

Ik vind die 40 euro ook echt niet duur voor de peuterspeelzaal. Hier moet je trouwens ook 1 ocntend in de week verplicht meedraaien. En niet 1 keer maar IEDERE week :confused: nou dat trek ik dus niet he ! Vind dat echt raar.

Oh ja Maxima gaat bijna werpen of is nu bezig, wat gaat het worden denken jullie ?

17. Niet meer actief

Mad ook vanuit hier nogmaals veel sterkte...knuff..

Goed van Cyenna dat ze in dr handjes kan klappen..leukkk :D gaat ze snel zeg ineens hihi..

Zoo lin niks gekocht..goed joh haha ;)

Ook mijn eerste moederdag in mei :D heb steef al een hint gegeven dat het 13 mei moederdag is..daar denkt hij gewoon niet aan..

Maxima ligt in ziekenhuis..ben benieuwd hoor..wel leuk :D

Dhani is de hele dag zo moe..we snappen er niks van..vanmorgen werd hij ook al zo laat wakker..anderhalf uur later lag hij alweer op bed en viel gelijk in slaap..hij heeft vanmiddag geslapen tot vier uur..maar dat was omdat ik hem wakkker maaktte..hij heeft ruim vier uur geslapen..hij ligt sins half 7 ook alweer op bed omdat hij zo moe is..onder de douche viel hij zowat in slaap..
    hij heeft ook al paar daagjes van die kleine vlekjes op zn rug en schouders..maar alleen daar..op de rest van zn lichaampje niet..
    We houden het maar ff in de gaten..we hebben natuurlijk allemaal wel is een dag dat we moe zijn..maar zoals vandaag ken ik hem echt niet..hij is verder wel vrolijk..maar hij is bv ook maar een half uurtje aktief en dan wordt ie alweer moe, hangerig en huilerig..vreemd he..hebben jullie een idee?

18. Niet meer actief

Saar en Lin veel plezier morgen en overmorgen ;) Ennuh saar niet te veel kopen bij de prenatal he :p

19. sweetangel100

Lieve Mad, heel veel sterkte voor jullie allemaal! Dikke knuff...

Leuke foto Lin ;)

Hier kost het geloof ik 35 euro per maand voor 2 dagdelen per weer. Gek lin, dat je mee moet draaien... Nee zou ik ook niet trekken!

Ik denk dat het een meisje wordt... Tenminste dat heb ik al die tijd gedacht, maar nu ze ligt te werpen hihi twijfel ik... We zullen zien!
    Wat denk jij dan Lin?

20. sweetangel100

Mmmm Son vreemd hoor met Dhani... Idd even in de gaten houden! Iman heeft ook van die slaapdagen en door het veel slapen wordt ze dan nog chaggie ook... Misschien is het morgen weer over!

Trouwens Iman is vandaag weer 2 keer doorgelekt met poep. Ze poept veel en dun en vaak... Zou het door de tandjes komen? Ik ben het niet gewend van haar...

Deel Deze Pagina