Ik denk ook dat ze weer een meiske krijgen Wat gek Son dat Dhani zo moe is de hele dag al, zou niet weten wat dat kan zijn eigenlijk : Hoest nu met het hondenkind ?
leuke foto Lin.. Heeft ze dr gevonden eitjes ook opgegeten?En idd raar zeg dat je mee moet draaien..hoe moet dat dan als je werkt..kan dat toch ook niet..vaag hoor..een keertje oke maar elke week Is er geen andere in de buurt? Jeetje weer doorgelekt..zou best is dr tandjes kunnen zijn hoor.. Met het hondenkind gaat het stukken beter..ze wil al weer aktief doen maar dat staan we nog maar niet toe... Ja vreemd he van Dhani..zoveel sliep hij niet eens toen hij nog baby was..hmm is ie nog wel..maar jullie snappen me wel he.. hij is trouwens ook aan de diaree.. Kijk het morgen wel ff aan nog..wil ook niet meteen gestressed gaan lopen doen..maar valt gewoon zo op als hij zo is omdat hij nooit zo is..
Ik heb gekeken voor een andere psz in de buurt maar ze zijn allemaal bij dezelfde stichting aangesloten en dus gaat dat bij elke peuterspeelzaal op. Het is trouwens 1x per 3 weken verplicht meedraaien zag ik net maar dan nog ! Vind het echt idioot ! Het staat ook dikgedrukt op het aanmeldingsformulier Wat zielig dat Dhani en Iman diarree hebben
PFff Iman net weer schreeuwen... Hoop niet dat t zo gaat als gisteravond... Dan heb je zelf ook geen rust... Son ik ben blij dat t beter gaat met de hond
Ja idd... En wat nu als je werkt op die tijden... Gekke PSZ hoor Lin... Ik vind het een gekke regeling.
Thanks Son... Hopelijk helpt t... Gisteravond is ze 3 keer schreeuwend wakker geworden, maar na 24 uur gelukkig niet meer... Dus toch nog kunnen slapen
Hier ging ze in 1 keer pitten zonder gedoe, erg fijn. Maar de laatste 2 dagen wordt ze weer wakker midden in de nacht Ik zal duimen dat Iman in 1 keer door gaat pittten ! Ja, er staat echt bij op het formulier dat het verplicht is, zo stom !
Jep was ik ook blij mee Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat... Iman gaat met haar bedje bij ons op de kamer... Ben benieuwd of ze wil slapen... Ze is zacht gezegd nogal gesteld op haar kamer
Wat raar dat ze ineens weer 's nachts komt..wil ze dan ook drinken of niet? En dan gaat Noa op Iman dr kamertje? en waar laat je Saar? hihi ikke niet nieuwgierig..wel gezellig hoor
Oh ja ik ben ook benieuwd hoe dat gaat Lin met Iman bij jullie in de slaapkamer en dan moeten jullie zelf ook heeeeeeeel stil zijn Saar slaapt dan zeker bij Noa op het kamertje van Iman ?
Hahaha ja Lin... ik neem sowieso een flesje mee naar binnen als ik naar bed ga... Ik maak me meer zorgen als mijn man naar bed komt *zucht* Noa slaapt in het campingbedje op Iman haar kamer en Sarah op een klapbed bij Noa! Maar Noa is gewend om bij Sarah te slapen, volgens mij wordt Iman van elk geluidje wakker en wij van haar haha... Maar ja is maar 1 nachtje
Lijkt me ook super gezellig Lin, ik denk dat Son en ik ook maar die kant opkomen en blijven pitten, lukt dat nog ? Haha
Ja hoor dan maken we er een pyamaparty van Dan slapen we samen in de woonkamer hihi... Son weet waar ik woon, van toen ze toen de auto is komen showen hahaha
Lin, zag je net die ruzie in de Gouden Kooi ? Heftig he ! Nicolaas komt trouwens terug dus dat wordt weer actie ... ken je hem ? ik keek toen ook al namelijk