Desperate houwesives..! iedereen kijkt maar naar TI.. of geer en goor..! jammer jammer jammer heurr..
ooh leuk suus.. ja dat hebben ze niet op de creche.. maja voor mij is t echt overbodig.. om haar OOK nog naar de kinderopvang(of kiderdagverblijf.. weet niet meer) te brengen maar is wel heel leuk...
Hier is dat volgens mij idd ook weleens dat je als mamma moet helpen op de peuterspeelzaal. Hier is het met 2 1/2 jaar. En geen idee of je ver van te voren moet inschrijven eigenlijk.. Zal eens vragen aan de buurvrouw
ik heb gisteren geshopped en onder andere een muursticker gekocht... zien? ja? ok...dan ga ik hem ff uploaden
was ff puzzelen hoe ik hem wilde hebben want zijn 4 gelijke stukken die je zo kan plakken zoals je wil, maar die 4 stukken zitten ook weer in losse stukken in elkaar snappie? dus 4 steeltjes en dan allemaal blaadjes en bloempjes die je dan zo kunt doen zoals je wil zodat hij in de breedte kan lopen maar evt ook in de hoogte als je zou willen
oooh echt?! wouwieee ! echt super toff ! ik heb ergens op een site gezien... en dar hebben ze ook een HELE vette boom.. meer iets voor een kinderkamer.. maar ZOOOOO ontzettend coool
we gaan er binnenkort nog eentje halen voor op een andere plek waar de muur wit is... steekt helemaal extra mooi af dan denk ik, maar vond dit ook wel leuk...wilde wat anders, maar vond die groene muur toch nog wel erg leuk, dus toen we dit zagen dachten we JA doen we!
echt leuki miran.. gaat echt sel allemala opeens.. hihi... hebben jullie trouwens dat kindje süreyya bij de augustus mama's gezien.. die gaat al op het potje (hihi)