Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hai!

Lekker weer he!
    Ga zo heerlijk buiten zitten. Cyenna slaapt nu als het goed is, dus lekker ff lezen.

Senna, sterkte en knuff voor jou!
    Mad, ook...

Weer een Dhani nacht gehad ;).. Zal idd komen omdat ie gister zoveel heeft geslapen..

Saar en Lin, heel veel plezier vandaag! En ik hoop dat de treinreis een beetje is meegevallen ;)

He Miekie ook weer back in town! Alles goed met Tijn? Nog ffies idd en dan jarig!

Haha wat een gave foto's van Luca :) Lachebekkie.

Nou ik ga van het zonnetje genieten ;)

Doeii

2. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Hello,

Nou ik ben nog steeds niet ongi maar ook niet zwanger heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief.

Balen Senna dat je CTS hebt hopelijk is een operatie niet nodig! leuke foto's trouwens

Dhani weer een beruchte dhani nacht gehad pff ik hoop dat hij vannacht weer lekker slaapt.

Saar en lin veel plezier vandaag!

Ik heb weer foto's van gijs in mijn album staan

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Hier hebben we een blaffende zeehond ipv zoon. We gaan het maar even aankijken want het is na het hoestdrankje vrij rustig.
    Zo tegen de tijd dat er weer een lepeltje naar binnen moet begint hij ook te hoesten.
    Anders vrijdag (als er dan nog geen verbetering in zit) maar even naar de dokter (voordat we naar de weekendarts moeten).

Mijn schoonzusje heeft ook CTS, de operatie heeft wel geholpen maar als ik me niet vergis heeft ze het weer maar nu aan de andere hand :rolleyes:
    Weet wel dat het een poliklinische operatie was.

Vanmiddag nog een afscheidsfeestje op het werk, een collega is 65 geworden, ben nog steeds aan het twijfelen of ik Kylian nu mee zal nemen of dat ik wacht totdat Jan thuiskomt en dan even alleen zal gaan.
    In het laatste geval kom ik wel te laat.

Gisteren mijn tent is top proberen te zien maar het zou om 22.30 afgelopen zijn maar toen was er nog steeds geen uitslag.
    Vond het ook een langdraderig gezeur worden dus ben maar naar bed gegaan, moest er vanmorgen tenslotte weer vroeg uit.
    Nu weet ik dus nog niet wie er gewonnen heeft. :rolleyes:

Ik wil donderdag avond even stadten voor Kylian. Wil graag een zonnebril (zo'n brilbanz) voor hem hebben en zonnebrandcreme.
    Vertelde dat ook tegen mijn moeder maar die vond zo'n zonnebril maar onzin. Ik had toch een afdakje op mijn kinderwagen en anders moest ik zo'n parasolletje kopen.
    Ja maar dat fiets zo moeilijk met zo'n parasolletje. Als je loopt moet je het al steeds bijdraaien, op de fiest blijf je natuurlijk aan de gang ;)

Hihihihi zie me al fietsen, kind in het zitje, schermpje ervoor en een parasolletje op het stuur :D :)

Groetjes Anita

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi en dan bij elke windstoot parasolletje binnenstebuiten...maar aan de andere kant..als je wind mee hebt ga je extra hard zonder te trappen :D ... stunten! ! !

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ps beterschap voor Kylian

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Anita coquille heeft gewonnen!

Dikke knuf voor kylian

7. Niet meer actief

Hihi die Gijs :D Leuke foto's weer..

Arme kylian met zn hoesten..hopelijk gaat het snel beter ;)
    shopse morgenavond Anita en veel plezier met het feestje strakkies..moeilijk he awt je moet doen..ik zou hem meenemen hihi gezellig..

Miran zit je nog steeds in de zon? Hier is geen zonnetje te bekennen :( Vanmorgen wel hoor..
    Ga straks als dhani wakker is nog ff op de fiets naar prenatal..

En Saraah goed aangekomen?..jullie laten toch nog wel ff wat van jullie horen toch :p

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Dus brabant heeft gewonnen, wel lekker hoor, zo'n jong stel en dan een eigen zaak beginnen en nu dus meteen de hele zaak afbetaald.

Kylian ligt nog steeds op 1 oor met af en toe een kuch ertussen. Ik laat hem in iedergeval lekker nog even slapen, dan maar te laat (met of zonder kind ben er nog steeds niet uit).

Oja nog over het wassen, gemiddeld zit ik op 1 wasje per dag maar als ik weet dat het b.v vandaag niet naar buiten kan ivm het weer en ze voor de volgende dag wel lekker weer voorspellen dat laat ik het lekker een dagje liggen.
    Vandaag hangt trouwens de witte was buiten, nou ja wit de lichte kleuren.
    Met name slabbertjes, luierdoeken en 2 witte truitjes.

Groetjes Anita

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ach ja stom van mij Senna, haha.
    Maar iig beterschap en sterkte.
    Dus je weet 19 april weer meer, ben benieuwd.
    Dat bedoelde ik eigenlijk.
    En wat een leuke foto's haha!

Fijn Son dat het al beter gaat met Bodhi!
    Gelukkig is alles oke met Dhani!

Beterschap voor Kylian!
    En veel plezier strax Anita!

Taatje, dus niet zwanger, hmmm.
    Dan zal het idd wel wat in de war zijn.
    Nog even afwachten dus.

Hier gaat met onze Tijn alles goed!
    Ja, nog 3 en halve week en dan alweer 1 jaar!

Voor zn verjaardag geven wij heb een looptractor, en die 2 dingen die ik op de janbibejanparty had besteld; een loopstok duweend (echt een hele mooie!) en een tuimelclown. En wrs nog wel wat kleertjes oid. Ben benieuwd wat meneertje dan nog meer allemaal krijgt.

Charissa is volgende week al jarig, gaat sneeeeel!

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hier ook geen zon son, haha!
    Wel warm, hopelijk breekt de zon hier wel de komende dagen door.

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ha ha bij mij zijn de witte slabjes ook niet meer wit, maar kunnen wel met de gekleurde was mee zoveel vlekken als erin zitten :)

Anita beterschap voor Kylian!

Taatje, mmmm misschien te vroeg getest?!
    gave foto`s van Gijs

Senna echt balen hoor van de ziekte wet maar aan de andere kant wel beter dat je nu je rust kan nemen!

Son wat voor zonnescherm hebben jullie trouwens gekocht? welke kleuren?

ja idd eest Charissa en dan Tijntje 1 jaar alweer! weet nog zo goed dat jij was bevallen Miek, 4 weekjes te vroeg toch?

m schoonmoeder is heel zwak, ze slaapt continu en we twijfelen of ze niet iedere keer in een soort coma weg valt. ze wil niet meer naar het ziekenhuis, t is dus afwachten tot ze stopt met leven..... het is vreselijk maar het leven wat ze nu heeft gun ik haar niet! heb haar nog nooit in bed zien liggen, ze was altijd vreselijk actief! af en toe brabbelt ze wat nu, ze heeft geen pijn zegt ze! maar ze kreeg natuurlijk heel veel medicijnen om de kanker te onderdrukken en nu slikt ze niets meer dus ja.......

kreeg net een sms terug van Lin en Saar, we zitten op t terras in de zon we komen vanavond op t forum kletsen! hi hi

mazzelkonten! hier geen zon te zien hoor!

ik ga evi van de creche halen, hans eet bij zn vader en ik een pizza. nog ff snel evi dr bedje verschonen. hoevaak doen jullie dat? ik 1of 2 keer in de week.

x

12. MirandaT

Geen zon bij jullie?

Hier heel de dag zon gehad. Was echt heel lekker. Buiten gezeten en Cyenna in de box. Ook nog stukje gefietst, maar telkens waaide haar zonnehoedje van dr hoofd :rolleyes: Haha

Echt erg van je schoonmoeder Mad :(

Tijn bijna jarig! Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik Cyenna ga geven... Nog maar ff snuffelen in de speelgoedwinkels ;)

Saar en Lin hebben het dus wel naar hun zin hihi.

Ohja iemand vroeg nog van de WW, maar ik ga vanavond weer wegen. Met de paasdagen niet heel erg opgelet (te veel patat op :p), maar kon vorige week niet wegen, dus ben wel hoop ik afgevallen haha.

13. Niet meer actief

Zielig hoor Mad van je schoonmoeder :(

Leuke kado's Miekie :D

EN natuurlijk eerst charissa jarig..die was ik ff vergeten..oepsie haha..

Jee lekker miran hele dag zon..Lekker handig he zo'n zonnehoedje ;)
    Succes vanavond! ben benieuwd..

hier vanmiddag weer geshopt bij prenatal..stoer broekje gekocht..wilde zo'n camouflage broek..waren in de aanbieding..maar vond die pijpen zo lelijk..uiteindelijk zag ik ook een camouflage broek van Name It..die vond ik veel leuker en stoerder..dus toen dacht ik ach voor die vier euro meer neem ik die gewoon lekker mee :p ..en nog wat leuke shirtjes en sneakersokjes gekocht..
    Had geen buggy mee..maar gelukkig hebben ze daar van die buggytaxi's(zo heet het echt haha)..zijn oude maclaren buggys..dus hem erin gezet..mooi niet dat hij dat wilde..dus toen is hij erachter gaan lopen..dus echt lekker shoppen kon ik nu ook weer niet :rolleyes: Volgende keer gewoon weer eigen buggy mee..dat vind ie wel prima..
    Dusss weten jullie dat ook weer allemaal :p

14. MirandaT

Shoppen shoppen shoppen!

En Lin en Sarah, wat hebben jullie geshopt hihi?

Vanavond dus gewogen en 2.1 er weer af! Nu totaal 4.8 kilo, dus gaat goed!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Mad ik heb hier een emmer met biotex staan of shout erin en water, en daar gooi ik alle vieze slabbers in, en als ik dan ga wassen, gooi ik ze erin.Gewoon op 40 graden, en alle slabbers heb ik weer schoon.
    Fruitvlekken zijn nl zulke rotvlekken, ik heb nog 1 slabber die heeft bananenvlekken, van die zwarte vlekjes en dat krijg ik er niet meer uit.

Het is idd niet erlijk soms hoe het leven gaat,maar voor je moeder wel fijn dat ze thuis in haar eigen vertrouwde omgeving is.
    Hoop dat ze niet teveel pijn heeft, en dat jullie misschien nog fijne gesprekken kunnen hebben nu het nog kan.
    Ze zal hoe dan ook altijd over Evi waken.
    Tis misschien makkelijk gezegd, maar mijn vader overleed in z'n slaap plotseling toen ik 6 weken zwanger was.
    Ik heb ook perioden het zo oneerlijk gevonden (nu nog wel hoor)
    Maar ik denk maar zo, hij waakt over Steven, en kijkt vanaf boven hoe ik alles doe, ik weet zeker dat hij supertrots op me is.
    En daar hou ik me dan maar aan vast.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Oja ik verschoon Steven's bedje 1x per week, hij maakt het niet smerig.
    Hier ook redelijk wat zon gehad vandaag, windstil dus heerlijk.
    Zonnehoedje heb ik ook voor Steven, maar hij trekt hem steeds van z'n hoofd af.

Oja ik heb een leuk filmpje van vanmiddag ik kan dat niet met you tube.nl, wil je hem zien, mail ff je emailadres via pb naar me, en ik mail je het filmpje...
    Is voor mij iets handiger ;)

Saar en Lin hoe was het?

17. Niet meer actief

\:D/ jaa miran..goed zo! en dat ondanks je patatjes hihi.. \:D/

Hier verschoon ik het bedje 2x in de week..

18. MirandaT

Ik verschoon hier ook 1x per week het bedje van Cyenna.

Haha echt een leuk filmpje Marjolein! Leuk mannetje heb je!

19. Niet meer actief

Gaaf filmpje mensi..nu hebben we steven ook is live gezien hihi ;)
    Dat gilletje haha

20. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ooh ik wil t filmpje ook wel zien :)

Beterschap met je zeehondje anita :)
    ja ik heb het nu al in 2 handen.. Maja tis niet anders!

zo dus tijn wordt verwend :D

Heb vanmiddag dat dingetje gekocht met die balletjes, en 200 ballen voor in de ballenbak (dat schelpding heb ik omgetoverd tot ballenbak)
    Die ballen waren -50%
    Dat andere dingetje koste dus wel 29,95.. dus geen 19,95 helaas :(

leuke foto's van gijs!

Share This Page