Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Dank je Sonnie ben blij te lezen dat we bij jullie mogen blijven, tegen wie moet ik anders aankletsen. ;)

Liefs Veertje

2. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Miekie, de 1e dag is echt kl*te om weg te gaan :cry: , maar het went wel hoor! :(
    Nie dat ik mijn kleine vriendinnetje niet mis overdag maar des te lekkerder is het om als je thuis komt lekker te knuffelen ;)

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie wat rot voor Dhani, hoe is het nu met hem ? Hoop dat ie een beetje slaapt vannacht en dat de koorts snel zakt.

Miekie en Suus, sterkte bij de tandarts alvast .

En Miekie, werk ze vrijdag, ik hoop voor je dat het je een beetje zal meevallen maar ik kan me voorstellen dat je er echt geen zin an hebt !
    Nog bedankt weer voor de Prenatal tip, door jou word ik echt nog eens arm ha ha

Keejbie, hebben ze je nog teruggebeld ? Ik vind het echt idioot dat je zo lang moet wachten als je advies vraagt :evil:

Ik las dat jullie beebs zo goed en veel slapen overdag, dat is echt lekker zeg, Loïs slaapt hooguit 2x een half uurtje per dag. Ze gaat dan wel naar bed om 19.00 en slaapt dan tot de volgende ochtend 7. Ik maak dr dan alleen nog ff wakker om 21.00 voor de laatste voeding en dan slaapt ze gewoon weer verder.

Hoe kan ik haar overdag meer laten slapen denken jullie ? Ze is wel heel vrolijk overdag maarja, ik heb dus niet veel tijd om andere dingen te doen want ze wil constant spelen en lachen en ze wil alles zien wat ik doe. Ook buiten in de kinderwagen slaapt ze niet want ze ziet veel te veel om zich heen en dat is allemaal erg interessant blijkbaar.

Ze heeft nog wel steeds 5 voedingen van 180 cc water met 6 schepjes. Ze komt overdag echt nog om de 3 of 3,5 uur dat kan ik echt niet rekken.

Dat met die speen wisselen is wel een goed idee (van wie was dat advies nou ook alweer :oops: ), ik had dus vandaag een Avent speen gekocht die je op 3 standen kunt gebruiken maar daar knoeide ze weer ontzettend mee.

Ik ga zeker een foto maken van Loïs met zonnebril maar ik krijg die foto's niet verkleind op deze comp ! Baal ervan ! Ik kan ze dus hier niet uploaden omdat ze te groot zijn.

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hey lindaaa als je een leuke foto hebt, kun je hem naar mij mailen, dan maak ik hem kleiner voor je en mail hem naar je terug als je dat wilt

sonnie sterkte met Dhani.

5. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    sonny hoe is het nu met dhani? koorts alweer gezakt?
    Miek en suus allebei vast suc6 bij de tandarts :) jullie liever dan ik :) ;)

keejbie Raar indd dat je die rekeningen thuis krijgt, heb ik met de kraamzorg :S
    lijkt me echt raar als je weer moet werken miekie !

vrijdag operatie! zie er echt tegen op (narcose) zo bang dat ik niet meer wakker wordt of alles er door heen zal voelen. en natuurlijk zie ik er ook tegen op om mijn mannetje te moeten missen :( ben nog nooit zolang zonder luca geweest.

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Sterkte vrijdag Senna.
    En Miekie ook met werken.

Ik heb nog 1 week na deze en op 9 oktober begint het voor mij ook weer.
    Het is echt zooo snel gegaan allemaal.

Son,hoe is het met Dhani?

En hoe vinden jullie m'n onderschrift? :D
    M'n eerste PSP-creatie weer hihi.

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    suc6 senna.komt goed!
    en miekie natuurlijk met werken.wordt vast weer leuk als je er eenmaal bent

hoest met dhani?

mooi geworden miran

tandarts is hier gesprek vd dag.zijn allemaal bang haha, en t verhaal van jou helpt niet miekie ;).maar je was toch verdoofd? en toch pijn?

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    bloemetjes emoticon is weg zag ik.zijn nu veel minder om te kiezen

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sorry dames voor het lange wachten op me reactie!

We waren der net namelijk weer lekker aan het babyzwemmen. Mama vind het heerlijk ontspannen en Demiën-Sem was nu ook wat minder huilerig. Heel veel dingetjes deedie wel aan mee en liet hij wel toe! Heeeerlijk!

Haha hij is echt al een versierder! Alleen MEISJES vind hij erg interessant. Alle meisjes in de groep eigenlijk wel. (begintie lief tegen te lachen enz) en met jongetjes kijkt hij wat meer de kat uit de boom. (Misschien is het toeval maar ik vind het erg grappig!)

Met de agis is als goed is ook alles weer geregeld dus worden me rekeningen vergoed Senna! Erg fijn is dat!

Gisteren laat in de middag heb ik maar weer opnieuw het cb gebeld stelletje sukkels. Voor mij is het op DAT moment erg belangrijk aangezien ik met een huilend kindje zat. Hij is op dit moment weer lekker zichzelf maarja dat zei ik gisteren ook en smiddags begon die weer. De wijkverpleegkundige komt morgen even langs om te kijken.

Ze geloofden me nu EINDELIJK dat ons jongetje al WEL zo slim is dattie in de gaten heeft dat ik weg ben. Eerst hielden ze de boot af. Nee dat kan niet mevrouw en dit en dat.

En toen ik me hele verhaal vertelde dat alleen ik hem kan troosten en dat hij pas stopt met huilen tot dat ik bij hem ben. Toen kwamen ze eropeens mee. Issie dan al zo Pienter! Ja ja ons kleine mannetje is erg slim en heeft echt wel door waar zijn mams is ;)

10. Isis

Isis Lid

Sep 26, 2006
    24
    0
    0
    Bloemist
    Almere
    mijn dochter is op 19 Juli 2006 geboren en ik moet volgende week weer aan het werk en heb daar ook helemaal gen zin, ik vind het ok zo erg om Isis naar het kinderdagverblijf te brengen het is maar twee en halve dag maar toch.
    Vandaag heeft zij har eerste prikjes gehad dat was zo spannend ze heeft er gelukkig nig niet zoveel last van.

Liefs,

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hai hai.welkom. weer een almeerder erbij hihi Leuk!

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Welkom Isis!

Hmm nog meer almeerders:p

Waar blijven de Apeldoorners toch. Of in ieder geval iets wat in de buurt woont :(:(:(:(

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    iets? hahaha iemand bedoel je hahaha

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha van mij part is het een stukje karton.

Nee grappie Suusje ;)

En wat is iedereen eigenlijk aan het uitspoken?! Het is hier zo rustig!

Heb de was nog ff buiten hangen maar volgens mij gaat het zo hard regenen :(

Mijn jongetje ligt heerlijk in zijn bedje te slapen. Morgen ga ik hem zowiezo wegen maarja nu weet ik niet of ik die wijkverpleegkundige als nog moet laten komen want volgens mij zittie in een fase. hij is vandaag ook 15 weekjes dus ja hij zit wel in het sprongetje ;)

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hahaha. een stukkie karton bij je op visite.altijd gezellig ;)
    denk ook een fase keejbie
    slaapt ie weer door trouwens?

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, kan gezellig zijn als er een stuk tekst op is geschreven speciaal voor mij suusje :p haha

Jaaaa, hij heeft vanacht heerlijk geslapen. Vanochtend was hij zijn speentje kwijt *drama* en toen heb ik hem ff lekker bij me in bed gelegd maar hij wilt zich nu telkens omrollen. Heb ik hem op zijn buikje gelegd en dat vondie heerlijk! Hij viel zo in slaap weer. En ik kon me ogen er natuurlijk niet van af houden!

Heb net ff 2 nieuwe foto's in me album gezet van afgelopen week. Al zeg ik het zelf op de ene foto is zijn mooie blauwe oogjes duidelijk te zien!

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Helleu,

Daar wask weer. Nou vanmorgen naar de kapper geweest (vriendin, leren kennen op zw.cursus).
    Tis idd wel flink donker, dus ff wennen maar lekker fris en vlot. Nou had ik ook wel heel erg licht blond haar, dat was echt niet mooi meer. Te veel geverft geweest. Dus lijkt nu niet zo nep meer.

Wow wat een mooie banners, Miranda en Sonnie, echt gaaf! Mijn leidinggevende belde vanmorgen nog hoe t met me ging en of ik wel wat zin had om weer te beginnen, ha ha, AHUM.

Hoe ist nu met Dhani? En met je oog Sonnie?

Senna alvast heeel veeel sterkte vrijdag met de operatie!

Keejbie, wel fijn dat ze toch even langskomen nu.
    Sterkte en wat leuk zeg dat babyzwemmen!

Welkom Isis!

Haha Linda, niet te veel shoppen he?!
    Nou tot latersss!

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ben idd ook beneiuwd hoe het nu met Dhani en Son gaat!

Miekie FOTOOOOO! Ik wil het zien! hehe

Ja joh babyzwemmen is echt hartstikke leuk. Ons jongetje moet er ff aan wennen maar elke week zie ik dattie het wat fijner gaat vinden. Zwem je ook al met Tijn of niet?

Me kleine man die heeft trouwens al de laatste dagen iets nieuws. Hij zegt de hele tijd haaaaa haaa haaa haaa haaa en maar achter elkaar door of de cassette hangt hahaha.

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb ook zo'n zin om te werken. not. haha, maar het moet maar.

Vanmiddag bij de C1000 foto's laten maken en ik weet nu al dat ik ze allemaal wil hebben haha. Ze lachtte telkens en ze vond het nog leuk ook.
    Ze hebben wel veel te veel foto's gemaakt, want dan kan ik niet kiezen straks en dan wordt het veel te duur :p
    Maar oma wilde er ook wel een paar haha, scheelt weer.
    14 oktober kunnen we ze ophalen, ben heeel benieuwd.

Welkom Isis, leuk dat je komt meekletsen!

En morgen gaan wij naar de Prenatal :D

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Oke mijn haar is wel wat korter en ronder geworden, heb ook een rond gezicht dus ja.
    Heb net 2 foto's in album gezet.
    Moet nog wel ff wennen hoor! Maar ben zeker tevreden!

Ik zal mijn jongetje even uit zijn bedje halen, gaan we lekker spelen! Misschien herkent ie mij wel niet meer, ha ha.

Share This Page