oeh dat stukkie van rene de haan is op tv bij afvallers met sterren ze is kwaad...wil dr coach niet meer..houdt haar hand op dr microfoon en zegt: weet je wat jij bent..ik spreek jou nog wel (zo bedreigend bedoelt) maar ik ken haar, maar weet niet meer waarvan...weten jullie het?
Ik ken haar ook ergens van, maar van wat? Geen idee haha. Ben benieuwd zo met het weegmoment En die bob ken ik ook niet.. Dus je hebt niet veel aan me
Ja ik ook... Pff ga ik afvallers kijken.. Houden ze de gewichten geheim... En volgende week kan ik de finale niet zien..
Leuk die ballen Senna..slim idee de schelp omtoveren tot ballenbak Kijk geen afvallers dus ken er neit over meepraten..naam rene de haan komt me wel bekend voor..is toch zangeres ofzo.. hier nog een flimpje van Cyenna en Dhani..met dank aan onze filmster Miran http://s143.photobucket.com/albums/r151/sonnie_album/?action=view¤t=d00ee227.flv
Hier zijn we hoor... Maar nu is iedereen weg We hebben lekker geshopt vanmiddag en veel gekocht en we hebben op een terras gezeten IN DE ZON (hahahahaha) Toen hebben we nog strijd gehad met het campingbedje hahahaha maar nu liggen de kleintjes in bed! Tot morgen dames!
ja daar waren jullie...fijn dat het gezellie is... nou doe maar de groeten aan otto truste allemaal en leuk filmpje weer
Wat een geweldige foto's van Luca... ik vind het meisjes type het leukst..hihihih... @ Sonnie.. gelukkig met Bodhi al weer een stuk beter.. Hopelijk blijft het bij een spooknachtje met Dhani.. @ Anita.. beterschap met je zeehondje... @ Taatje.. jammer.. @ Miekie... Ja gaat opschieten met de verjaardag van Tijn.. Leuke kadootjes hoor.. @ Miran. leuk filmpje hebbie gemaakt van Cyenna en Dhani... @ Mad.. Ik zou me niet te druk maken over je werk... dit is overmacht.. Even aan jezelf denken.. en aan je familie...
dat omroepen werkt best goed moet ik zeggen nou ik ga weer naar bedje toe...lekker slapen! gaap ZZZ zzz ZZZZZ zzz ZZZZZ zzz
IK BEN HIEEERRRRR moest nog zoveel lezen...hihihih.... Waarom kom jij niet naar de meeting suus ? Valentino heeft iets heel geks.. Als we gaan wandelen en we komen kindjes tegen die ook in een wagentje zitten en die maken een geluid... gillen, lachen, huilen of wat dan ook.. dan gaat hij heel hard en zielig huilen Hij raakt helemaal over zijn toeren... dus.. kan nog leuk worden 1 mei. Hihihihi.. mijn moeder had het vorige week al een keer meegemaakt.. en ik nu gisteren en vandaag.. echt heel raar.. er is niets raars gebeurd..
hoi allemaal, Ff vlug..... Yanouck is nog niet helemaal lekker. Is erg verkouden en alles wat je doet is niet goed.. Vooral als het het einde van de dag is. Maar goed koorts heeft ze gelukkig niet meer. Verder is wel alles goed hier alleen super druk.... fijn weekend allemaal alvast
Zo daar ben ik ook weer eens, kreeg al afkick verschijnselen. Ben echt lang niet meer geweest. Ach is yanouck ook ziekjes, beterschap.
haaaaai. dat was kort en krachtig saar en lin jullie zullen wel lekker aan t kletsen zijn Tinus, jeetje duurt best even he met Yanouk voor ze beter is? beterschap Mensi ik stuur je een pb, wil je filmpje natuurlijk ook zien! oja ik vind de Bea coupe t beste bij Luca staan over ons nieuwe prinsesje; ik heb gehoord dat ze misschien wel Wilhelmina gaat heten! eindigd toch ook een beetje op i-a komt omdat Whilhelmina nog helemaal niet vernoemd is in de nieuwe bloedlijnenen! ha ha ben benieuwd! saar en lin lekker geslapen? evi heeft enigsinds doorgeslapen voor 23:00 was ze al 2x wakker dus ik dacht; dat beloofd weinig goeds maar toen ik naar bed ging heb ik haar maar 1x kort gehoord en toen om 06:50 weer toen had ze gepoept, misschien had ze anders wel langer geslapen! x