Wilhelmina, nou mag dat meisje niet hopen- ik vind dat geen naam...maar goed we zullen moeten wachten tot morgen. Gister was de ontlasting van Steven al beter, maar ga dat spul niet elke dag geven, om de dag ofzo... Nou Saraah en Linda lekker geslapen? Ik ga ff douchen en de ramen lappen (eerst ad binnenkant) Vanmiddag aan de buitenkant Vanavond Lasagne eten, en 3 uurtjes werken. Zaterdag feetsje van schoonmoeders...het zal me benieuwen of het wat is, de 2 feestjes hiervoor waren een plop. (he he he) kleine bordjes, en het eten was zo zo, en ieder kreeg 2 drankjes, en de rest moest je zelf maar dokken ja jullie lezen het goed. De locatie zaterdag?...in een bejaardencentrum waar ze werkt De andere zalen zal wel teveel ping ping kosten. Ha ha verheug me er nu al op, ga extra veel eten en drinken
Goedemorgen! Hier best een goede nacht gehad! Iman heeft boven verwachting goed geslapen bij ons op de kamer! Ze werd om 7 uur wakker van de wekker van mijn man. Noa was eerst onrustig, maar vanaf dat Sarah naar bed gegaan is is het goed gegaan! Nu liggen ze te spelen allebei en Saar en ik nog in de pyama... We gaan straks een uurtje langs mijn schoonmoeder, even Noa showen. Erna even langs een speeltuin of diertjes, gewoon leuk!
Mensi je schoonmoeder werkt toch niet bij mij in het bejaardenhuis? Want dan ben ik heel benieuwd wie het is Mad sterkte meid en als je denkt dat ze pijn heeft gewoon aangeven aan de arts dan kan ze er zo morfine voor krijgen hoor. Leuk filmpje van Cyenna en Dhani, voor al de kat die je er achter ziet lopen met een blik van WEG WEZEN ! Kylian gisteren lekker in bad gedaan, ingesmeert met luuf, bed schuin gezet, oortjes schoongemaakt. Hij heeft heerlijk geslapen tot 7 uur en toen werd hij wakker van zijn eigen hoest (de arme ziel) ondertussen is zijn neus vrolijk mee gaan doen. Wat mij meer zorgen baarde is dat zijn linker oor alweer vol zat met prut. Gisteren keek hij ook steeds schuin maar moest daar dan zelf om glimlachen dus dachten wij dat hij gewoon iets nieuws ontdekt had. Maar dit was ook steeds naar links, dus misschien toch last van zijn oor? Heb nu dus toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat ik het niet helemaal vertrouw en ach omdat we toch bezig zijn meteen maar een afspraak voor mijzelf, heb al 2 weken last van gevoelsstoornissen (voelt aan alsof je lang op je arm hebt gelegen, dan heb je altijd van die tintels) dus een teken dat de MS toch actief is. Gisteren heeft Kylian flink zijn kop gestoten aan de tafelpoot, boos dat hij was :x Groetjes Anita
Goedemorgen.. Wat gek mamaantje dat hij dat ineens heeft..misschien weer een fase ofzo Super Lin en Saar dat de nacht goed is gegaan Veel plezier nog vandaag Zielig hoor voor Yanouck..hopelijk valt het allemaal mee..suc6 bij de HA! laat even weten hoe het is afgelopen he.. Haha gezellig feestje Mensi in het bejaardentehuis..gaat steven mee? Werkse vanavond..ow lekker trouwens lasanga..jammie Gaat de rest nog wat doen vandaag..is alweer mooi weer he 8) echt lekker.. Ik ga vandaag niet echt iets doen..vanmiddag tussen 14 en 16 komen ze langs van de winkel om de maten voor zonnescherm op te meten en te kijken waar de aansluiting moet komen ( is electisch zonnescherm)..gewoon een lekker dagje thuis maak ik er maar van
is vervelend he als ze zo ziekjes zijn. hoop dat de dokter iets voor jullie kan doen. Sam heeft vanmorgen voor de 1e keer haar pap helemaal op. eerst luste ze dat niet, nu had ik het al een hele tijd niet meer geprobeerd. Dus nu krijgt ze s'morgens ipv melk pap. Over 6 weken wordt ze alweer 1jaar pfff. Moet nog ff iets verzinnen om te trakteren op het kdv. Dus alle ideen zijn welkom hihi
zielig hoor voor kylian..gelukkig heeft hij wel lekker geslapen.. Suc6 bij de Ha..heb je medicijnen voor MS of is dat er niet? Mad gelukkig dat evi heeft doorgeslapen
Beterschap Tinus! Lin leuk dat Saar bij je logeert. Het zal vast en zeker een leuke dag worden. Ik vraag me af vanaf wanneer je kraanwater aan je kindje mag geven? Ik geef Yassir nog steeds mineraal water. Ik wil nog niet switchen maar vraag me af, wanneer ze het mogen. Hele fijne dag vandaag(zal zeker lukken met dit mooie weer). Groetjes Hanan
hanan dhani krijgt al maanden gewoon kraanwater..ligt ook aan soort woning waar je woont..als je een oud huis is de kans groot dat de leidingen niet goed of in ieder geval dat daar wat in zit wat niet goed is voor je kindje..dacht lode leidingen ofzo.. maarals je gewoon in een redelijk nieuwe woning woont kan dat makkelijk
cindy misschien heb je wat aan de volgende site: http://www.feesttraktaties.nl/ Of ff googlen..kom je ook hoop ideetjes tegen
goedemorgen.... bij ons kraanwater vanaf het begin, zolang je het meteen verwerkt en je huis geen loden pijpen heeft. Koken deed ik alleen als ik melk vooruit maakte of water meenam, maar verder gewoon uit de kraan. @ mamaantje... Q heeft dat ook wel hoor...als we in de winkel lopen en er begint een kind te huilen dan doet ie soms gewoon mee, maar meer zo van hellupppp wat gebeurt er hihi...en ook als Vina moet huilen, dan gaat hij ook piepen, totdat zij stopt of hij doorheeft dat er niks ergs is. Fijn dat Noa en Iman goed hebben geslapen. En jullie hebben een mooie dag voor het bekijken van de diertjes
goedemorgen.... bij ons kraanwater vanaf het begin, zolang je het meteen verwerkt en je huis geen loden pijpen heeft. Koken deed ik alleen als ik melk vooruit maakte of water meenam, maar verder gewoon uit de kraan. @ mamaantje... Q heeft dat ook wel hoor...als we in de winkel lopen en er begint een kind te huilen dan doet ie soms gewoon mee, maar meer zo van hellupppp wat gebeurt er hihi...en ook als Vina moet huilen, dan gaat hij ook piepen, totdat zij stopt of hij doorheeft dat er niks ergs is. Fijn dat Noa en Iman goed hebben geslapen. En jullie hebben een mooie dag voor het bekijken van de diertjes
Kylian en Yannouck Beterschap dikke knuf van Gijsje Hanan ze mogen gewoon kraanwater mits idd je oude leidingen en etc heb. Maar wij maken zijn fles ook gewoon met kraanwater aan (weliswaar gekookt ). Leuk filmpje van steven, en ook die van Dhani en Cyenna was leuk! Iman en Noa hebben het goed gedaan vannacht geweldig dan zijn ze vandaag net als de mama's ook lekker vrolijk hihi Evi goed gedaan meid heel de nacht geslapen hou vol 8) Cindy zo hebben wij het bij gijs ook gedaan die wilde geen pap en geen boterhammen en nu eet hij beide heel goed. Ze waren er eerder gewoon nog niet aan toe.
Suus Gefeliciteerd met je verjaardag Het weer zit in ieder geval al mee op je verjaardag he..fijne dag vandaag
Ik kook het water eigenlijk nooit, ook al is het kraanwater..maak het flesje klaar en gelijk in de magnetron Moet je het evengoed nog koken dan?