Suuuus van harte gefeliciteerd! Mjammie lekker taart Heb je ook wat voor ons? Tinus, sterkte met Yanouck bij de ha. Beterschap en knuffel! Cindy, bij Cyenna komen idd nu eindelijk 2 tandjes door, haar ondertandjes. En ze gaan gelijk op haha. Je voelt ze nu ook echt heel goed. Echt leuk idd die kinderpraat! Genieten jullie lekker van het mooie weer Ik ben aan het werk hihi Doeiii
Ja jammer he hihi. Moet je morgen ook nog? In het weekend geven ze gelukkig ook nog supermooi weer op
Ik moet zaterdag wel werken, maar...mag om 15.30 weg (ivm feestje) altijd beter dan werken tot 18.00 Zo net ff doosje wybertjes leeggegeten had ik zin aan. En heb de winterhoes van de maxi-cosi, en kinderwagen, en de verkleiner van de maxi-cosi lekker uitgewassen, kunnen ze naar zolder. (hope so not for long) Enne de raampjes wachten nog steeds maar ga NU beginnen want had al sopje gemaakt...doei
Hellooo ladies.. Ik ben ook aan het werk.. en ik wil naar huis...hihihh.. maar mag ook niet zeuren net een week vrij geweest en morgen weer weekend. SUUS gefeliciteerd.... Valentino doet het niet alleen bij huilende kindjes, maar ook als ze naar hem lachen of roepen..hihihih.. Naar volwassenen gaat hij zitten lachen en zwaaien.. begrijp er geen pepernoot van.. Beterschap voor de zieken kindjes onder ons... Mad nog nieuws over je schoonmoeder ?
Suus van harte gefeliciteerd en nog vele jaren. Yanouck en Kylian heel veel beterschap. Wat ik dus eigenlijk bedoel met kraanwater, als je bijv diksap maakt doen jullie gewoon kraanwater(niet gekookt) in het flesje?
hoi hoi! beterschap voor yanouck! & kylian natuurlijk! Mn mams werkt btw ook in bejaardenhuis! ben benieuwd waar je werkt dan anita Hier is het ook feest geweest vannacht.. 2 keer eruit gemoeten, luca heeft onstoken oogjes en niet zo klein b eetje ook.. zaten hardstikke dicht, en nu ook, ze zijn dik en rood en tranen.. en hij is net een chineesje.. zielig.. heb zalf van de dok gekregen hopelijk is het snel over. zielig hoor.. maar ik moet de zalf nu zo ophalen bij apotheek.. die zit hier midden in het centrum.. wou dus ff op fiets snel want er valt daar bijna niet te parkeren.. maar zou dat wel kunnen met zn ogen? weet iemand dat ? Mad hoest met je schoonmoeder? mensen die nog moeten werken.. werk ze miran hier ook 2 tanden onderin
Arme luca..beterschap voor hem..hopelijk helpt het zalfje snel.. Heb je een windscherm op je fiets? Fietsen lijkt me niet echt bevordelijk omdat de wind toch langs zn oogjes komt..maar ja aan de andere kant..ff snel naar apotheek en terug moet wel kunnen toch..hmm lastig..en met windscherm is het qua wind mis. al iets minder erg
Ook de sapjes doe ik met kraanwater.. Over sapjes gesproken he..in wat voor beker geven jullie het? Dhani dronk het nl altijd uit een tuitbeker..ging prima..maar nu vertikt hij het om daar uit te drinken..ook uit een flesje wil hij het niet..hij wil het alleen maar uit een beker..het lukt hem wel maar dan moeten we altijd de beker vasthouden..vidn het zo makkelijk dat hij het zelf kan doen.. Was gisteren al ff in de drogist om wat uit te proberen..maar alles ging richting zn mond haha..dus weet ik niet wat ie handig vind..had de nuby gezien..leek me ook wel wat.. Maar goed ben dus ff benieuwd hoe jullie de sapjes geven?
hier ook gewoon uit fles en met kraanwater Lin, mr Lin en Iman bedankt voor jullie leuke kaart. De postbode heeft hem net door de bus gegooid...heel lief!
oehhhh quinten verdwijnt vanaf de eerste pagina vh stemmen... meiden stemmuhhh niet voor de winst, want nummer 1 heeft meer dan 400 stemmen...wauw he?... maar gewoon om op de 1e blz te blijven haha..ach soms moet je je doelen bijstellen he http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php
oooh vergeet ik helemaal suus te feliciteren! Bij deze VAN HARTE GEFELICITEERD kaboutertje Je hebt er mooi weer bij Son ja wel windscherm maar doet het toch maar niet.. als je ziet hoeveel geel spul etc er nu al uitkomt.. bel schoonzusje wel ff op zij het kan halen..
Sam is nog niet echt zo van de sapjes, ik probeer het wel vaak en dan deed ik het in de aventbeker met een zachte tuit. Vandaag had ik ook nog een beker met een harde tuit(prenatal) liggen en nu begint ze er zelf aan uit te drinken. Ik snap er niks meer van soms denk ik, ze gaat in een dag wel veel vooruit net als vanmorgen met de pap.
Nou ben net weer thuis.... Het viel allemaal wel mee. Ze is wel wat verkouden.Maar niet dus danig dat ze er iets voor krijgt. Moet de temp ff in de gaten gaan houden en alleen als ik het niet vertrouw en haar temp. loopt op moet ik weer aan de bel trekken. Maar hij dacht zelf dat het binnen een aantal dagen al wel over zou zijn....