Ja dat hoop ik nu ook..... de huisarts zei het is een combinatie van... afgelopen vrijdag is ze gaan staan en zaterdag is ze ziek geworden... en ja zegt hij.... dat kan er samen wel een beetje voor zorgen dat ze daarom niet helemaal lekker in haar vel zit....
Al staan wat gaan jullie kids toch allemaal goed, ik kan me echt niet voorstellen dat sam staat. Komt denk ik omdat ze zo klein is. hihi
Gelukkig valt het mee met Yannouck.. Beter Senna dat je het zo hebt kunnen regelen arm mannetje met zn prutoogies Man van zonnescherm is nog niet geweest oke was wel tussen 2 en 4 maar wil ff lekker wandelen..
SUUS GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD! ! Veel plezier vandaag! En lekker smullen vd taart en de MAC! Beterschap met Senna, Yanouck en Kylian. Hopelijk zijn de kleintjes gauw weer fit! Hier ook kraanwater, de 1e maanden wel gekookt water gegeven. Meestal s morgens sappie bij het fruit in tuitbeker. Maar dat gaat nog niet zo snel. Dus smiddags na het slaapje koekje met sappie in klein flesje met gat die hij zelf kan vasthouden. S morgens geef ik meestal diksap en s middags roosvicee. Wat goed dat Yanouck is gaan staan!
Son al aan de wandel? Of is die kerel toch nog gekomen. Wij gaan vanmiddag ook even lekker fietsen. De zon schijnt hier ook volop, heerlijk!
Gelukkig is het niet ernstig bij Yannouck. En Senna ontstoken oogjes kan best een paar dagen aanhouden. Ik heb het met gijs ook gehad maar met de zalf gaat het wel een heel stuk beter. Het is zo zielig voor die kleintjes. Cindy gijs kan staan maar niet uit zich zelf hoor en los aan de tafel gaat maar heel even!
Zo heb net de vakantie geboekt. Lekker burgelijk naar centerparcs. Vroeger zei ik altijd da ga ik echt noooooit doen hihi toch wel heel gezellig en praktisch he tja mensen veranderen. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik dacht dat ik geen kindjes wilde haha. En moet je me nu eens zien trotse mama.
Welke, waar, Wanneer? Wij gaan met pinksteren naar de Eemhof voor een lang weekend van vrij tot din met schoonouders en schoonzusje. Met de vakantie gaan wij naar een bungalowpark in Belgie in Mol.
heeeee schoonmoeder nog geen verandering morgen komt de pastoor voor het sacrement (weet niet of je t zo schrijft...) weten jullie wat dit is?! we moeten dan allemaal samen komen. miek, nog steeds lekker vrij meid?! gelukkig niets ernstigs met Yanouk, nog ff uitzieken dus..... Senna, Evi had van de winter ook een paar keer onstoken oogjes, paar keer per dag met een steriel gaasje met afgekoeld water schoon gemaakt en weg was t.... maar t is een bacterie dus soms gaat t niet weg zonder zalfje inderdaad. Suus HAPPY BIRTHDAY TO YOU Mensi, kun je zelf geen fles wijn mee naar binnen smokkelen zaterdag o hier vanaf de geboorte ook kraanwater evi kan uit een tuit beker drinken maar ze drinkt liever uit een flesje oooo ik zit zo`n bakje met fjordenmix te snoepen van die kei harde drop kogels met salmiak erin mmmmmm soms zijn die ouderwetse snoepjes opeens weer zo lekker he?! x
Gelukkig dat het meeviel met Yannouck... Arme Luca met zijn ontstoken oogjes.. is ook lastig voor een kind. Sam Lekker hoor, vakantie naar Center Parks Wij geven Valentino ook gewoon Diksap met kraanwater. Van mijn moeder krijgt hij altijd mineraalwater, want die vindt het niet normaal om dat vieze kraanwater aan haar kleinkind te geven. Ik vind dat een beetje overdreven. Hier gaat alles nog in de fles... Heb 4 tuitbekers.. maar hij wil ze niet.. Ik ga het van de week maar weer eens proberen....
Dan gaat de pastoor haar bedienen (zo noemen ze dat) Samen bidden, Sterkte Ik zat te twijfelen tussen Eemhof en Meerdal het is meerdal geworden. In augustus. Wij hebben luxe kindercottage genomen. Heb er al zin in.
Lekker hoor.. wij weten nog niet waar we naartoe gaan met de vakantie... mijn man wil perse niet in nederland blijven... dus zal wel een vliegvakantie worden...
Nou mijn vriend wil dus niet naar het buitenland, hij is nooit zo'n vakantieganger geweest. Maar nu Sam zo vaak ziek is enz. Ach het maakt mij eigenlijk niet uit als ik er maar ff uit ben.