Miekie gaaf je haar joh ! Staat je echt goed Suus, ik heb je net de foto's gemaild 8) Senna heel veel sterkte vrijdag, mag je gelijk naar huis of moet je wat dagen blijven in het ziekenhuis ? Voelt Dhani zich alweer wat beter Sonnie ? Hoop het ! Foto's van jouw mannetje zijn weer leuk Keejbie. Welkom Isis ! Miranda jij ook sterkte straks met werken, gelukkig heb je nog heeel ff Ben ik nou nog iemand vergeten ?
Miekie wat coooooool! Het is idd anders! Maar het heeft echt wel wat! Mijn zus kwam der net langs ze had weer eens wat zien liggen en kon het niet laten om voor me mee te nemen. Haha Ze heb een berenpakje gekocht. Dan kan onze kleine man straks een klein beertje zijn echt schattig! We hebben ook nog is big news. Laatst had ze een kinderwagen gekocht. En ik dacht, ze moet zwanger zijn dat ken niet anders. Haar oudste is gisteren 4 geworden en haar kleinste word februari 2 jaartjes. Dus die ken niet meer in een ligbak. Toen zei ik al tegen Ivo ik weet het niet maar volgens mij is ze zwanger of ze gaan het weer proberen! Gisteren ben ik dus ff weggeweest met me zwager en die begon over zwanger zijn. Dus ik begon meteen met me grote mond dat ik al wel wist hoelaat het was. Dat ik echtttt niet gek ben! Haha Vandaag komt me zus lachend binnen stappen. Haha Jaaaa kleine zussie is niet gek! Ze is moest zondag ongesteld worden en is het nu nog steeds niet. Ze heeft nog niet getest. Dus het is allemaal nog niet helemaal zeker. Maar het zou toch wel grappig zijn he! Word ze ook een Junimama als goed is! Als ze maar niet op dezelfde dag bevalt hihi
heey linda.ik heb je weer teruggemaild.probeer ze maar eens in je album te doen oooooooooh duimduimduim keejbie
Dank juullie wel meiden! Doet me weer goed! Zo net lekker weer 5km met Tijn gewandeld, heerlijk! Nu lekker aan de bammetjes met rosbief, hmmmm!
Hoi meiden. Miek.Gaaf je haar zo!.staat veel vlotter Haha Keejbie.leuk joh als je zus zwanger is. Isis Welkom hier! Haha weer een plaatsgenoot he Suus.Almere Rules! Uhhh wat hadden jullie verder nog geschreven.weet ut niet meer Met Dhani gaat het goed.hij heeft vannacht heerlijk geslapen en kwam vanmorgen om kwart over zeven.was weer net zo vrolijk als altijd.vanmorgen had hij gewoon weer een temp van 36,9 en dat heeft hij vanaf het begin al gehad.vanmiddag was ie weer huilerig en hangerig.weer temp opgemeten en was toen 37,4.Hij zit voor vandaag maar op vier voedingen.meer wilde hij niet.hij is lekker in bad geweest en ligt nu te slapen.ben benieuwd of ie straks nog voor een vijfde voeding komt. fijne avond.
je banner is prachtig.echt heel mooi! op woensdag gaat het volgens mij uitslaapdag worden.mijn dochter hoeft dan niet naar school en ze is ook een slaapkop en normaal moet ik dus om 7 uur op en zij 07.30 en Quinten 07.45 uur (moet ze dan allebei wakker maken) maar vandaag gewoon laten liggen dus. nou mijn meisje werd wakker om 20.45 (niet eens een record) en toen is ze in dr bedje tekenfilms gaan kijken en quinten heb ik wakker gemaakt om 10.00 uur hahaha.ik dacht zo nu eruit anders kom ik helemaal niet uit met de flessen als ik je weer om 19.30 in bed wil hebben vanavond echt een stel slaapkoppen. mijn dochter sliep vroeger nog langer vanaf een half jaar dat ze was.ze sliep toen elke dag tot 10.15/10.30 uur.dan was ik beneden al aan de slag enzo en toen werd zij rond die tijd rustig wakker hahaha
Zo hoezo slaapkoppies Suus.lekker hoor Oja heb vandaag hemeltje weggehaald en heb het bedje tegen de muur gezet.stond eerst schuin de kamer in.maar vond het tijd voor verandering.hij is tenslotte alweer drie maandjes geweest. Ga weer ff verder filmpie kijken. latersssss en truste voor strakkies
Zooo he he ik heb wat nieuwe foto's kunnen plaatsen ( met dank aan SUUS ! ) Ik heb ook al de 'opdracht foto' erbij gezet met zonnebril want ik weet echt niet hoe ik die in mijn bericht moet plaatsen. Mijn vriend wist wel een volgende foto opdracht voor ons : onze baby's met een tiet op de foto ha ha ha slim he dan wil ie wel meekijken zei hij 8)
@ Miekie gaaf je haar. @ Senna en Miekie ook heel veel sterkte @ Sonnie. nou gelukkig dat Dhani zich weer wat beter voelt. Hier gaat alles super. nog 2 weekjes en dan gaan we op vakantie. heerlijk. kijk er echt naar uit. Hopelijk past hij nog wel een beetje in zijn zomerkleding. want ik ga niet voor een week nieuwe kleding kopen.hhihihi.We hebben de kinderstoel in elkaar gezet, dan kan hij er lekker bijzitten als we aan het eten zijn, want dat vindt hij maar wat interessant. En hij blijft lekker zitten hoor. we hebben zo'n verkleiner.
Nou ik heb toevallig nog net twee nieuwe koffers gekocht, ze zijn wel groot. maar ik denk dat ik zoveel meeneem voor mijn kind dat ik weinig plek meer over heb.hihihih. En zeker niet voor nog twee kids.hihi.
neeeeee voor mij hahahaha. waar ga je naartoe in spanje? al eens eerder geweest? kan me voorstellen dat je er reuze zin in hebt
Wij gaan donderdag 12 oktober naar Torremolinos. Ik ben daar als kind wel vaker geweest, maar nog niet met de kleine man. Toch wel spannend hoor, hoe hij zich houdt met vliegen enzo.. maar zal best wel goed gaan, hopelijk slaapt hij een beetje. We vertrekken om 6:10 uur.. en komen aan om 9 uur... normaal wordt hij dan eigenlijk wakker..hihihi
Linda leuke foto's van Lois..vooral die met die zonnebril..uhh zonnebril waar je ga je met Lois naartoe haha Mamaantje lekker op vakantie..spannend hoor voor het eerst vliegen voor je kleine man.. Hier gaat alles goed..Dhani kwam gisteravond rond negen uur nog wel ff voor zn vijfde flesje maar ging toen lekker slapen..sinds gisteravond is ie aan het brabbelen joh niet normaal..maar wel onwijs leuk en gezellig.. Meneertje heeft een poepbroek dus ga hem ff verschonen.. latersssss