Ik heb weer geshopt vandaag, 7 rompers roze wit bij Kruidvat voor 10 euro Bij H&M een matrozen ehh matrozinnen pakje, truitje en een spijkerjurkje. Witte gympjes bij Bristol, uiteraard allemaal voor Loïs. Gisteren bij de Action ook nog pyjama's gekocht, ook die gele die Iman heeft, Lin Mijn moeder heeft een Maxi Cosi Priori gekocht voor bij haar in de auto, dan kan Loïs ook met haar mee als zij wat leuks gaat doen enzo. Wel luxe hoor, heb ik in mijn eigen auto een Tobi en bij mijn moeder een Priori
Inderdaad, zelfs 8) incognito spotten jullie me nog ! Mad, hoe is het gegaan bij je schoonmoeder ? Heb wel aan je gedacht. Miek, ik wil het ook weten ! Hihi Hoest nu met Yanouck en de oogjes van kleine Luca ? Zit ik nou weer in mezelf te lullen hier
Lekker geshopt dus Lin! Matrozenpakje had ik gezien bij H&M, leuk! Die rompers had ik ook gezien bij kruidvat, maar ik heb al zoveel rompers haha... Heb je bij bristol ook schoentjes met zachte zool, of draagt Lois al schoenen met harde zool?
Wat leuk Lin! Jee, 7 rompers voor een 10tje das een leuk prijssie! En wat schattig zo'n marinepakje, geweldig! En helemaal nix voor jezelf gekocht?
Lin suc6 met het minderen van de flesjes..maar wat kan ze veel drinken zeg..jeetje..kan ze niet beetje aan Dhani geven haha..die drinkt echt te weinig sap.. Heeft ut er wel gesmaakt dr prutje..jakkie haha.. Taatje goed van Gijs joh..2 stappies al Sterkte met je knie
Dit zijn haar eerste schoentjes met harde zool, ze past ze nog niet hoor ik denk over een maand wel. Kon ze niet laten staan haha Nee, voor mezelf niets gekocht, ongelofelijk eigenlijk maar dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker Kga zo maar even op de Esprit site kijken dan
meiden... ik ga ff op de bank liggen... ik ben MOe...van wat weetik niet, van t weer misschien en nog van de reis van gister...(dat ga ik nog de hele week zeggen) dikke kussen aan iedereen ! maar vooral aan de lekkere beebs
Lin je ging toch naar het park niet shoppen Maar weer goed geslaagd he die matrozenpakkies zag ik ook..zijn stoer joh.. Trouwens als je nu online shopt bij H&M krijg je 10 % korting op alle artikelen..muv madonna dinges
Ja Iman drinkt echt veel... Sarah schrok ervan vandaag heeft ze maar 3 flesjes gehad, 2 keer diksap en 1 keer water... Maar dat flesje met water gooide ze na een paar slokjes aan de kant en die met sap gingen er in 1 keer in. Dus volgens mij kan ze niet stoppen omdat ze het lekker vindt of zo hahaha... Pruttie smaakte haar best, zij eet echt alles!
Oh neeee zeg dat nou niet Son ! Haha ik ga nu naar Hm.com ! Ja erg he van het park ... we kwamen zomaar weer in de Kinkerstraat terecht haha Heb je nog fles gescoord Son ? En Lin dat is inderdaad veel, hoeveel plasluiers heb jij dan wel niet op een dag ?
Hahaha Lin, online shoppen voor jezelf Ik koop sinds Iman er is alleen nog maardingen voor haar en soms iets voor mijn man en heeeeeeel soms iets voor mezelf... Saar ga maar lekker uitrusten hihi... Bank hang ze
ja sorry moest het ff kwijt Lin haha..had vanmiddag ook alweer geshopt..die mailtjes die ik krijg van H&M zijn niet goed voor ons haha
ik koop altijd het meeste voor dhani..uhhh bijna alles dus..en voor steef koop ik ook regelmatig wel wat..maar voor mezelf..bijna nooit en als ik wat wil kopen is ut er niet in mijn maat