Wat denken jullie...onze honden worden vaak uitgelaten door een buurjongen..heb i kjullie waarschijnlijk wel is verteld..maar nou geeft hij ze weleens eten wat niet voor honden is..hebben hem al paar keer gewaarschuwd daarvoor dat als ie dat nog een keer doet hij de honden niet meer meekrijgt..saraah heeft al problemen met haar darmen en gaat giga kotsen als ze iets niet voor honden heeft gegeten en het is niet eens goed voor ze.. Nou goed ze zijn daarstraks weer meegenomen door de buurjongen en wat gebeurd er net..allebei kotsen niet normaal..wat kwam eruit gewoon stukjes frikandel en patat met mayo..we zijn zooo kwaad nu..honden zijn er gewoon ziek van..liggen als een zielig hoopje in hun mand.. Steef is nu naar die buurjongen toe en meld ook meteen ff dat het vanavond meteen de laatste keer was dat hij ze meekreeg.. Sorry beetje onsmakelijk verhaal maar ben zoooo pissed he
Ja Son we komen lekker badderen bij jou ! Nix Biba bad ik neem Loïs gewoon mee naar Almere Wat een kutjoch zeg dat ie de honden patat voert ! Laat hem die kots opruimen dan !
Daar zou ik ook kwaad om worden hoor Potverdikie zeg het is een hond die hondevoer en hondekoekjes kan eten. Patat en frikandellen horen niet in zijn menu thuis. Toen ik vanmiddag naar huis fietse kwam mij een vrouw tegemoet in een situatie waar ik niet aan moest denken. Op de fiets met zo'n wagentje erachter. 2 kinderen in het wagentje, 1 achterop de fiets, 1 voorop de fiets en ook nog eens hoogzwanger. Aan de koppie's te zien zat er niet veel leeftijd tussen. Waar haalt het mensje de energie vandaan Groetjes Anita
Nou ja Sonnie, ik zou er zekers ook wat van zeggen, is toch niet normaal meer ik zou die jongen ze ook niet meer laten uitlaten. Geef ze dan gewoon een gezond hondekoekje, als je ze perse wat wilt geven. Heb net weer een reeks foto's geselecteerd die ik wil laten afdrukken van Steven. Heb al bijna 2 fotoalbums vol....eigenlijk zijn alle foto's leuk, maar dan blijf ik inplakken. Maken jullie ook iedere maand een foto? Doe tot 1 jaar elke maand en dan met 1,5---2--2,5 jaar enz. Sonnie..dat speelzand heb je dat bij de Praxis gekocht?
Hij mag ze ook niet meer uitlaten..als ie met ze wil ballen of wat dan ook dan loopt ie maar met mij mee..maar dit is zooo zielig ze..net weer allebei..bah..vooral bodhi is zoo anders dan anders zeg maar..ligt maar in dr mandje terwijl ze altijd bij ons ligt 's avonds.. Nee mensi zand hadden we gekocht bij Gamma Jeetje Pluk daar zou ik idd ook niet aan moeten denken..maar mis. zaten er ook wel oppaskindjes tussen
Sonnie thanx m'n man gaat morgen nd Gamma Pluk tjee 5 lijkt me ook wel veel hoor, je zult ze maar allemaal moeten roepen; Jantje Pietje Klaasje Marietje Anitaatje THUISKOMENNNNNNNN. Je kwam ze vast in je woonplaats tegen Yep m'n man komt er ook vandaan, uit een gezin van 8, die ouders hebben ook niet stilgelegen.Aan hun preutsheid te zien, waarschijnlijk ook maar 8 keer sex gehad, in al die jaren Oh oh wat ben ik weer erg Morgen zet ik m'n schoonmoeder feestje verhaal hier neer Truste tot morgenavond....
Hallo, Hallo, Nou hier gaat alles weer een beetje normaal. Af en toe heeft ze nog wel eens een huil bui. Maar die duurt maar even en dan is het weer goed. Vanmiddag wou ze een poging gaan doen om te gaan staan alleen ze liet alle beide handjes los... Dus toen was het koppie stoot... helaas en weer huilen. Ze ligt er nu s'avond rond half zeven in en slaapt dan tot ongeveer 7 uur door. Nou iedereen een fijn weekend en geniet er allemaal maar lekker van. Ik moet morgen werken. Oja yanouck heeft inmiddels ook 8 tandjes... joepie
Lin zegt dat ik een soort van virus heb ! Ik voel me kiplekker ! Echt zielig voor de hondjes Son Waar hangt Suus uit ?
Mag ik weer ff lastig doen en mn kind spammen..heb best wel lieve en vieze foto's weer Nummer 1(gisteren genomen): Gewoon lief..(ennuh miran staat leuk het truitje)truitje heb ik namelijk samen gekocht toen ik bij Miran was en we natuurlijk ff gingen shoppen..
en hoe hij op de volgende foto zit heeft hij bij de vorige meeting van zn vriendinnetje Loïs afgekeken
Zou dhani soms gek zijn op danoontjes Hij kijkt alleen beetje lodderig uit zn ogen haha..deze foto is van vanavond..
leuke fotot's son... dat hij die danoontjes zo opeet..noa zou de hele kamer onder hebben gesmeert... hihih !
maar ik ga nu naar bed.! weltruste everybodyyy ! c y'all tomorrow.. waar hangt alfred trouwens uit?.. misshcien geniet ze na van haar verjari?
Hai, Alfred komt ff dag zeggen maar vriendje van Alfred gaat nu de laptop verder cleanen, want hij doet gek dus ik ga gauw weer.... want is vreselijk om 10 min te wachten om internet op te kunnen... laterzz meer tijd om te reageren en terug te lezen. maar blz switchen kost al een kwartier knuffff