leuke foto van dhani! geweldig zeg! Ik ben altijd een beetje bang dat Juliën kou vat ,, gisteren had ie dus wel gewoon lange broek aan maar vandaag liep hij in zn luier rond! en later met een hemdje,,
Ohhh leuke foto Son! Zie ik nu pas, tegelijk gepost net denk ik! Miran, er is wel iets dat je om de matras moet doen en waar ze dan inliggen zodat ze niet op kunnen staan... http://www.hetrietje.nl/index.html?lang ... EAodmh7rAQ Hier staat er wat over... Trouwens Son, was ik helemaal vergeten te vertellen... Een tijdje terug stond hier opeens de straat vol brandweer, bij de overburen was de wasmachine in brand gevlogen... Ik moest gelijk aan jou denken Gemeen he...
Annemarie, super dat het zo goed gaat weer met Benthe! Ik ben wel nieuwsgierig; komen er nog nieuwe foto's?
Ja dat was het eerste wat ik dacht... Stel dat dat bij Son zou gebeuren, hoe zou dat dan gaan... Volgens mij zou jij nog liever je huis laten afbranden dan de brandweer laten komen hahaha
Ik zal ook niet degene zijn die de brandweer zal bellen hier Mn belangrijke spullen liggen hier zo dat ik alles kan pakken en met honden en dhani ver weg buiten kan gaan staan..buren bellen vast wel..ze weten allemaal van mn tik af
Wat fijn dat Benthe het zo goed doet en dat de operatie geslaagd is Ik ben ook heel benieuwd hoe ze gegroeid is. Son, hoest nu met Steef ? Blauwe plekken ? Eng hoor pfff zou me ook rotschrikken. Leuke foto van Dhani in zijn waterschelp ! Wij zijn net thuis, hebben tot laat met een vriend in het Westerpark gezeten, Loïs was doodop en ligt nu net op bed. Ik heb dus nu eindelijk tijd om de foto's even te verkleinen en op photobucket te gooien en dan jullie spammen ! Miek, balen he van Massa Ik had liever weer een McLaren op 1 gezien maarja, kan niet altijd feest zijn. Leuke foto van Cyenna ook weer !
Sonnie; in de brand, uit de brand? Linda, jij hebt toch zoveel verstand van computers enzo.. Heb je ook verstand van mobieltjes? Waarschijnlijk heeft m'n nicht (ik heb geen contact meer met dr.) een keer in m'n oude mobiel haar nummer onder favoriten opgeslaan, omdat nu bij m'n nieuwe mobiel hij steeds bij voorgeprogrammeerde nummers staat, terwijl ik helemaal niks hebt ingevoerd. Kan het zijn dat je in een mobiel je nummer invoert (via een code), en dat als ik iemand een sms stuur, zij het kopietje daar ook van krijgt? Ik zie haar er nl voor aan.Ze neusde toen ook steeds in m'n agenda, en pakte ongevraagd m'n mobiel, en heeft ook eens bij haar eigen moeder dr hele agenda doorgespit. Vandaar dat ik ook van deze site, m'n wachtwoord heb veranderd... Ze wist nl ook al m'n nickname. Heb nu maar een nieuw mobiel nummer, want dat ze evt mijn sms mee leest, is natuurlijk erg onbeschoft. Dus wie weet dit, of is er toevallig een man of iemand in de kennis kring die van mobiels afweet, laat ff weten of dit kan. Steven heeft vanmiddag ook even afgekoeld in z'n badje achter het huis, ik had hem voor de kleine wandeling ingesmeerd met factor 50 zwitsal, maar hij had toch iets rose armpjes en beentjes. Nu slaapt hij lekker in alleen een lange mouwen romper, en dunne slaapzak.Verder niks over.
Hier Loïs met een nieuw vriendinnetje, ze pakte gewoon schepje af van grote kindjes en zat erbij als een wijze peuter
Lekker Lin zolang nog in het westerpark zitten..was dus gezellie Wat een leuke foto's van Loïs..boeffie dus gewoon de boel afpakken hihi..ze is gewoon slim Lief dat hoedje.. Wat leuk Mensi Steven ook in het badje.. Dhani begint trouwens roodachtig haar te krijgen..zal het dan toch een rooie worden hihi..lijkt ie toch nog een beetje op zn moeder
Oww en met steef gaat het goed hoor..was ook meer de schrik..hij heeft beetje last van zn rug nog..maar het is allemaal gelukkig goed afgelopen
Bedankt voor de link Lin! Ga het eens op m'n gemakje bekijken Leuke foto van Dhani, lekker aan het spetteren En Loïs kijkt ook al zo wijs he! Lieve foto's! Geen idee Mensi of dat kan met die mobiel. Lijkt me wel sterk dat het kan.. Ik ga zomaar eens slapen.. Ben al een paar dagen supermoe