Hallo, Allereerst Annemarie hartstikke goed dat de operatie goed is verlopen. Benthe is een toppertje Fotos van de kids zijn erruuug leuk! Ik heb niet alle berichten gelezen, dus ik ga zo even bijlezen. Het was druk de afgelopen dagen zeg! pffff. Ik heb 20 gasten over de vloer gehad. Al deze mensen zijn op kraamvisite geweest en als deze mensen geweest zijn dan is het gebruikelijk om een feest te geven voor hen.Ik heb geen kraamfeest destijds gegeven omdat ik erg ziek was en Yassir was opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb dus al mijn vrienden en familie gisteren uitgenodigd. Ik had ook een DJ 8) was erg leuk totdat de politie aan belde. Ik was (zacht uitgedrukt), het was 12 uur snachts en me buren hadden de politie gebeld. Ik voelde me veraden! Ons hoor je bijna niet(zei een andere buurman ook laatst). We hebben meteen het muziek zachter gezet, wel balen. Ik heb ook het vermoeden wie er gebeld heeft. Ik zal morgen even fotos plaatsen. Groetjes
@ Hanan.. flauw hoor van die buren... Misschien had je ze van tevoren in moeten lichten dat je een feestje gaf. En als je nou elke week een luidruchtig feestje heb, okay... maar een keertje.. zeiklui. @ Mvjanelle Wat super nieuws voer Benthe zeg... echt een sterk grietje. @ Leuke foto's van de kids Cyenna, Kylian, Dhani, Lois, Iman... Ben toch niemand vergeten ? @ Madelon.. Wat een vechter zeg die schoonmoeder... Hopelijk vindt ze snel haar rust... Gefeliciteerd met Evi der 9 maandjes. @ Lin... ook voor jezelf zorgen he.. mama's mogen ook niet verbranden. @ Lin 2... Ik had die foto's wel gezien, maar die waren niet zo duidelijk.. en net na de bevalling... @ Mensi.. zo das balen van die sms.. en dan ook precies naar die nicht. Ik snap ook niet hoe dat kan.. heb er geen verstand van. Zou even naar zo'n shop gaan waar ze mobieltjes verkopen. @ Miranda.. Valentino gaat ook steeds staan in zijn bedje.. Maar als hij moe wordt gaat hij vanzelf liggen. Ik laat hem gewoon gaan, en als hij slaapt ga ik hem goed leggen. Ik zou Cyenna niet vastleggen... ze raden dat ook af he. @ Senna.. ja het is wel wennen ineens weer in je blote benen lopen.. maar moet wel zeggen dat het wel lekker is. Kom alleen tot de ontdekking dat ik nog steeds niets pas.. en eigenlijk moet gaan lijnen.
ola chica`s 8) Senna coole buggy! hij is echt te gek! als ik de zapp niet had had ik die genomen! mensi waas. staat dat nr o je sim en niet in je tel. geheugen, gewoon wissen?! vreemd hoor anders ff naar zo`n gsm winkel?! fijn dat t feestje leuk was! nog wijn gedronken? hi hi Anita leuke foto`s van Kylian en jou! Lin, lieffie is Iman toch ook he?! zo schattig op t kleed! Son, die schelp is echt gaaf van Dhani! toffe foto`s! hoe is t nu met Steef? zou ook echt schrikken ja! poe he! Lindaaa ook gave foto`s weer van Lois hoo, scheetje met dr roze pakje en hoedje echt een dametje! en jij met je melk fles armen!? wat is trouwens jou geheim om er nog zo goed uit te zien?! menig vrouw mag dat willen hoor als ze 37 zijn! vindt jou er in elk geval jaen jonger uit zien! Annemrie, super dat t goed is gegaan met Benthe haar operatie! weten jullie wanneer ze ongeveer naar huis zou mogen? jeeetje Hanan wat een rot buren zeg! bah eikels! gelukkig was je feestje gelaagd! leuke dingen gekregen? ik ben bij m schoonzus aan t oppassen en zij is naar m schoonmoeder, haar vriend moet tot 01:00 werken en komt dan hierheen en ga ik naar huis! pffff heb net gewerkt van 18:00 tot 22:00 en nu hier! kan me morgen opvegen! heb nu wel allllle tijd om hier te kletsen maar jullie liggen allen op 1 oor denk ik zo........ dit toetsenbord is zwaar *&^^& hij is zoooo traag en slaat dingen over! bah verder weinig nieuws! vandaag was m schoonmoeder niet goed bij.... had een slechte dag ze heeft amper gesproken en wou alleen maar slapen.... vandaag ff naar een natuurgebied geweest met de hond, evi even pootje wezen baden maar ze vond het water te koud hele toffe foto`s gemaakt maar kan ik hier niet uploaden! doe ik morgen thuis wel ff! zo ga ff kijken of m schoonzus wat lekkers heeft! hun hebben altijd een ENORME snoepkast.... hi hi o trouwens ik heb een paar weken terug een kinderstoel van hout bij de kringloop gekocht, zo`n enorme kubus zeg maar.... maar ik heb alleen het bovenste deel genomen, dus een kinderstoel alleen dan heel laag zeg maar.... mmmm maak er wel een foto van is duidelijker! any way, die heb ik helemaal wit geschilderd alleen was dat leertje voor tussen de benen helemaal stuk dus daar moet ik een nieuwe voor hebben, maar waar koop ik dan?! ha ha ff surfen! ga een plaatje zoeken van m kinderstoel! want ik heb zeg maar een soort trip trap maar daar zit geen blad aan en daarom vond ik deze ideaal voor bij de salon tafel! hij wordt heel gaaf, ik ga er ook een stoel verkleiner in kopen! dan is ie weer als nieuw! jullie merken t al.... ik heb tijd zat om te kletsen xx
Mamaantje@ ik had een briefje opgehangen bij ons in de portiek. Ik heb bijna nooit feestjes, misschien 1 in 2 jaar of zo.
OOh ik vergeet mama van ersin... Valentino doet dat ook hoor.. Soms krijgt hij ineens een aanval.. en dan slaat en krabt hij in je gezicht.. Lijkt wel alsof hij dan heel baldadig is. Hij lacht er ook bij... Wij zeggen duidelijk tegen hem dat hij dat niet mag doen, en dat hij zachtjes moet doen. Valentino snapt het volgens mij wel, maar doet er niet altijd wat mee.. Verder is Valentino gelukkig weer opgeknapt.. Vanochtend was zijn temperatuur weer normaal... wel heeft hij nu kleine rode stipjes/vlekjes.. waarschijnlijk was het dan toch de 6e ziekte. Ze schijnen dan hoge koorts te krijgen en als de koorts is verdwenen vlekjes.. en voor de rest niet echt ziek te zijn.. Nou daar lijkt het wel op... Vandaag lekker genoten van de zon.. Valentino heeft lekker buiten in de box onder een parasol gestaan.. en ook nog even in een teiltje water gezeten. Mijn man was de achtertuin aan het bestraten.. lekker weekend heeft hij uitgekozen he..hihih.. ook heeft hij een balk gemaakt om een schommel aan te hangen voor Valentino.. Wij dachten dat hij er wel bang voor zou zijn... maar hij vond het geweldig en gierde het uit van het lachen.
flauw hoor hanan! zeker als je nooit lawaai maakt.. mamaantje ik moet ook lijnen hoor.. heb iets teveel gevreten (sorry eten kan je het niet echt meer noemen ) afgelopen paar weken en dat is te zien hahaha.. ach ja. Eten is ook zo lekker he
ja miran irri is dat he van t staan in bed! evi slaapt nu ook heel vaak zittend en wordt dan huilend wakker, maar omdat ze ook graag op dr buikje slaapt leek mij dat ding niets.... maar misschien is t wel iets voor Cyenna?! x
hi hi was bijna alweer vergeten dat we morgen naar t CB moeten maar zie t nu net onder m banner staan
Ja ik moet ook zeker lijnen.. zitten nog wel wat kilootjes van de zwangerschap aan... als ik eenmaal aan het lijnen bent gaat het wel, maar om eraan te beginnen.. bah... @ hanan... ja er zijn altijd zuurpieten in de buurt...
@ Madelon.. maar goed dat je even kijkt dan.... Die foto's van Evi waren echt super... Hoe krijg jij in godsnaam die vlekken eruit ....
hahahahah Mad idd je hebt genoeg tijd om te kletsen . Heel veel sterkte Mad. Yassir is zeker verwend zeg! . Hij heeft heel veel kleerjes gekregen, gympen, geld(is nooit verkeerd haha ), en een heel leuk loop ding(weet ff niet hoe het heet) van fisher price. Ik ga even googlen om het even te showen. gevonden! http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st= ... f_classics. Eruugg leuk!
oooo die wagen is gaaf! te gek Hanan! tja hoe krijg ik die vlekken eruit hi hi vraag ik me ook iedere keer af! dat witte broekje is gewoon weer wit geworden ik gooi alles in de soda waar vlekken op zitten en was met robijn stralend wit (reclame ) x
Ja gelukkig wel.. De koorts is weg.. en hij heeft nu allemaal stipjes/vlekjes op zijn lichaam. Dus waarschijnlijk was het de 6e ziekte.. Die vlekjes schijnen niet te jeuken of zo en na een paar dagen te verdwijnen... Het was voor ons de eerste keer dat Valentino ziek was, maar vind het maar niks..zo'n klein mannetje met koorts..
neee dat is echt zielig ja maar heb je wel t idee dat ie nu opknapt?! vaak komen eerst de stipjes en dan de koorts volgens mij! hij draait t gewoon om
Yassir is gisteren gebeten door een mug in zijn duimpje sooo zielig. Wat kan ik allemaal doen om zijn kamertje mug/beet vrij te maken hahah. Ik heb raam horre in zijn kamertje en als nog wordt ie gebeten. Iemand tips?
Valentino maakt geen zieke indruk meer.. hij is weer redelijk normaal. Wel nog wat klagerig.. maar ach het is ook warm weer daar kan het ook van zijn. Nee hij draait het niet om, dit is de beschrijving van de zesde ziekte: De ziekteverschijnselen bestaan uit een vrij plots optredende, enige (meestal 3 tot 5) dagen durende hoge koorts, (39 tot 40,5 °C), meestal zonder duidelijke lokaliserende symptomen zoals oorpijn of een zere keel. De koorts zakt dan vrij abrupt waarna het kind een uitslag ontwikkelt. Soms gaat de uitslag gepaard met keelontsteking, oorontsteking en/of vergroting van de lymfeklieren in hals en nek. Het kind hoeft geen erg zieke indruk te maken en een koortswerend middel zoals paracetamol is meestal reeds voldoende. Meer is er trouwens niet aan te doen, de ziekte geneest vanzelf.
Volgens mij kan je niet veel meer doen als horren plaatsen... Maar dames.. ik ga slapen.. moet morgen weer werken.. waar ik veel zin in heb met dit tropenweer op een snikheet kantoor. Maar goed.. Trusten allemaal...
trusten! en werkse morgen! nee meer kan je niet doen! een klamboe?! evi trok die alleen in dr bedje en dat vond ik ook niets.... wij hebben ook een hor! waar komen die muggen vandaan dan?! anders nog meer horren in huis plaatsen!? ik ga ook ff proberen te pitten een uurtje op de bank! bleeee hopelijk komt ie snel terug! weltrusten en tot morgen! x