Je banner is super Sonnie! Oh spannend Mamaantje! Ben heel benieuwd hoe het ook gaat in het vliegtuig. Hahah ja zeker leuke foto's van Loïs Strakjes ff naar Prenatal toe, shoppen
Haha schattig Linda! Je bent de eerste En morgen is het al vrijdag. Ik ga hem vandaag denk ik ff maken Nouja vandaag zou dus voor mij die wijkverpleegkunde komen maar ik weet ut niet. Ik wacht het wel ff af. Als je 2 dagen later komt dan nodig is ja.. Dan kun je er wel vanuit gaan dat alles weer oke is. Heb ons mannetje in bedje gelegd maar hij blijft me maar roepen hahaha
haha dan is ie er vroeg bij met zn zinnen Miranda veel plezier met shoppen Heb gelukkig geen auto vandaag en prenatal is ff te ver om te lopen haha..misschien ga ik zaterdag wel ff kijken..moet ff flesverwarmer hebben en eigenlijk ook rompertjes..hij kan echt niet meer in maat 56..alleen het middelste knoopje kan dan vast haha.. strakkies naar de kapper..dhani gaat mee..niet voor hem zelf hoor..hoor je al weer denken Suus ..Hopelijk blijft ie ff stil tijdens het knippen..
Hallo allemaal, zo naar het CB, kijken wat ze me nu weer allemaal gaan opleggen en vertellen. Gelukkig gaat mijn moeder met ons mee. KNUF Roos en Ivan.
Wahahahaaa Linda, wat een gave foto! Errug leuk! Ik ga er strax ook 1 maken denk ik, aangezien ik vandaag nog vrij ben... Roos, succes bij het cb! Fijn dat Dhani weer is opgeknapt! Maar hoe gaat het nu met je oog? Keejbie is de wijkverpleegkundige nog geweest? Vanmiddag nog maar weer even wandelen denk ik, tis nu nog mooi weer! Lekker Mamaantje strax op vakantie, heeeerlijk! Nou latersss!
Haha neej suus gelukkig nog niet Hij roept wel op zo'n toon Zodra hij mij roept zettie dat toontje op. Maar het lijkt mij dat jullie kids dat ook doen toch? Vandaag ff naar het cb geweest om hem weer te wegen. Hij is flink aangekomen haha hij krijgt nu ook van die schattige babybeentjes. 19-9 woog hij 4570 en dit keer 4900. En die wijkverpleegkundige was er ook dus hebben we meteen even gepraat maar hij was gisteren alweer zichzelf en veel aan het lachen dus ja denk dat het een sprongetje was. En weet je ik kreeg eens complimenten van het cb! Haha NOOIT gedacht dat hun je ook complimentjes konden geven. Ze zei dat ik een erg trotse moeder was en dat ook uitstraalde en dat ze het zo goed van me vond dat ik me kindje al zo snel herkende met wat hij bedoeld. Ze was trots op me zei ze. Nou dat is wel lief he
ja nu ben je nog lekker vrij miekie..... morgen 1e dag? spannend weer! best een poos thuis geweest he...
Yep, 21 weken oftewel bijna 5 maanden. Dus zal wel weer even wennen worden. Maar heb nu toch ook wel weer zin in morgen. Leuk collega's en clienten weer even zien! Het zal wel even wennen zijn, maar ach dat komt wel weer!
Hello dames, Ik ben weer terug, ik ben op 30 juni bevallen van gijs. Doordat ik thuis geen internet had kon ik jullie niet meer op de hoogte houden sorry. Gijs is twee weken te laat geboren in het ziekenhuis helaas. ik wilde graag thuis bevallen maar dat mag niet als je zo laat bent. maar misschien dat het bij de volgende wel lukt. Ik wil jullie ook allemaal feliciteren met jullie kleintjes! En ik kom graag mee kletsen over het mama zijn. Groetjes, tamara
Hey Taatje, Welcome back! Wat fijn dat je er weer bent, we maakten ons toen wel wat zorgen over jou toen we nix meer van je hoorde. Maar gelukkig is het allemaal goed. En jij ook nog gefeliciteerd met je zoon Gijs! Leuke naam ook! We spreken elkaar! Groetejs Annemieke.
Welkom terug Taatje! We miste je al zoals ik je mailde haha! Gefeliciteerd! En vergeet de foto's niet Weet iemand toevallig een site waar ik me foto's kan verkleinen? Had er eerst 1 maar die doet het opeens niet meer. Echt vreemd.
Nog gefeliciteerd Taatje! En op mijn uitgerekende datum Demiën groeit ook goed Keejbie! Cyenna kreeg ook ineens van die dikke babybeentjes hihi, zo lieff. Vanmorgen dus naar Prenatal geweest en m'n schoonmoeder was mee, dus die kon het ook niet laten om een leuk broekje en shirtje te kopen hihi. En ik heb nog een jurkje en een maillot voor dr gekocht. Ohja en nog een speeltje en een hondenknuffel, dus ze is weer lekker verwend. Succes/sterkte morgen Miekie. Ik ben ook al aan het aftellen.. nog een weekje hierna... Gisteravond moest ik nog zo lachen om Cyenna... Om 8 uur lag ze op bed en ze had duidelijk geen zin om te slapen Telkens van die aandachtschreeuwtjes/beetje huilen. Ikke wilde naar boven om de speen te geven. Ik doe het licht aan in de gang en ik hoor ze gelijk lachen Ze dacht volgens mij echt van: ik heb het weer voor elkaar Was echt zo grappig en telkens als ik dan haar kamer binnenkwam, grote smile. Haha ze weet het gewoon precies al
Jaaa Miranda haha die groeit zeker! En hij is vandaag ook zo lief. De hele tijd lachen en alles. En nu ligt hij al een paar uurtjes te slapen. Ga hem echt niet wakker maken want hij heeft nog wat slaap in te halen. Wat was het bij Prenetal ook alweer? hoeveel procent korting? want dan moet ik vanavond er maar ff langs haha
Heyyy Taatje Welkom terug en nog van harte gefeliciteerd met Gijs..ben ook benieuwd hoe hij eruit ziet Oww Miekie spannend morgen eerste dag..heel veel succes Keejbie Demien groeit lekker he..en dat het cb ook complimentjes geeft haha wist ik ook niet..maar wel leuk dat ze je een comp. gaven En roos hoe is het afgelopen met Ivan op het CB? Miranda lekker geshopt dus..was het erg druk of viel het mee? Miekie met mn oog gaat het nog steeds niet goed..maandag bij de ha geweest en er zit een bultje achter mn oog ofzo wat de druk en het wazig zien veroorzaakt..heb zalf gehad en als dat niet helpt moet ik naar de oogarts..dus ik hoop zo dat het zalfje werkt [-o< Daarstraks weer bij de kapper geweest..wel weer lekker hoor stuk eraf..Heb daar een half uur gezeten en Dhani heeft zich prima vermaakt met zn speeltjes in de wagen..dus ben erg trots op hem
hahahaaaa! Leuke foto Keejbie! Heb er net ook een paar gemaakt, staan in mijn album, weet niet hoe ik ze onder een bericht krijg. 8) Maar wat een lol zeg heb zo gelachen om die foto's! Dus tjek mijn album maar!