Ik woon aan het water, dat is echt verschrikkelijk met al die muggen. Ik heb op me balkon geen horre en in de keuken ook niet. Dat wordt dan maar eens horre bestellen morgen. Mad@ hopen dat ie gauw komt.
o ja hanan dat is wel logisch dat je dan muggen hebt met al dat water i haat muggen! ben ook altijd de pineut! ik heb OVERAL horren in huis! hi hi weten jullie hoe zo`n ding heet wat tussen de benen zit bij een kinderstoel?! ik zoek me rot en vindt niets! ja een leertje maar die is alleen van de Stokke kinderstoel! grrrr kan ik niet tegen als ik t niet kan vinden!
Goedemorgen 8) Zit hier al vanaf kwart voor zes met een klaarwakkere Dhani Maar ja zijn we er wel lekker op tijd uit voor het mooie weer hihi..heb al gestoft..stofgezogen..ga zo nog ff dweilen..was doen en dan zijn we lekker vroeg klaar vandaag Hmm Mad zou ook niet weten hoe het heet..ga wel ff nadenken..wij hebben zo'n kinderstoel..zal wel ff kijken of ik ergens beschrijving kan vinden..wie weet staat het erop.. Succes vandaag op het CB! en ben benieuwd naar de foto's van Evi Sjee Hanan wel lullig van de buren om meteen de politie te bellen..ze hadden ook eerst eventjes bij jou langs kunnen komen Yassir is lekker verwend he..gaaf loopkarretje heeft hij gekregen zeg.. Fijn dat het weer beter gaat met Valentino!
Hanan je hebt voor de muggen ook zo'n apparaatje wat je in het stopcontact kan stoppen in zn kamertje..hadden wij vorig jaar ook bij Dhani gedaan en toen hielp het wel..gewoon bij de kruidvat voor ik dacht nog geen drie euro..
pfff ben vandaag ongi geworden..ik haat dat zoooo he..meestal slik ik gewoon de pil door, maar ja is natuurlijk niet goed dus dat laat ik nu maar is mn stopweek gewoon houden.. Het stomme is dat ik voor ik zwanger was ik nooit last had van mn ongi..ik had ook keurig elke maand mn stopweek..geen pijn in mn buik niks..maar nu heb ik elke keer zo'n pijn in mn buik..is echt sinds ik zwanger ben geweest.. Hebben jullie dat ook of niet?
als laatste erin en bijna als eerste eruit net of ik bijna niet heb geslapen! hi hi de eikel kwam pas om 02:20 thuis! ging ie hele verhalen vertellen ik lag daar net te pitten op de bank! was meteen klaar wakker! eer dat ik thuis sliep was t 03:30! hans zei toen dat evi al 4x wakker was geweest maar sinds ik thuis kwam niet meer tot tadddaaaaa07:50! wow net alsof ze voelde dat ik dat uurtje extra wel kon gebuiken son wat rot zeg van je ongi bij mij is t ook een stuk heftiger dan voor m zwangerschap! hou mezelf iedere keer voor dat t vanzelf minder wordt maar dat is niet zo! jeetje dhani was er vroeg bij! dat ding voor muggen zou ik niet met dat chemische spul op de baby kamer hangen, volgens mij heb je ze ook met geluid, bedoel je die son? weet nog steeds niet hoe dat ding heet voor de kinderstoel x
Nou son jij bent er al vroeg bij.... of Dhani.... hihi Nou Yanouck heeft het staan echt door nu. Overal probeert ze te gaan staan. Gister hebben een foto sessie gedaan met een fotograaf. Maar yanouck werd zo kwaad dat ze met haar hoofd express tegen de grond aan deed knallen. En 2 keer ging het goed en de derde keer knalde ze verkeerd. En toen was het een bloedneus en een beetje een dikke lip... En geen foto's verder meer. Maar we mogen gelukkig nog een keer terug komen. Nou verder eigen lijk weinig nieuws hier. Vandaag gaan we nog ff lekker genieten van het goede weer. Zo eerst ff boodschappen doen dan is dat ook al weer klaar......
En ik ben er ook, Nee geen last van de ongi heb de mirena spriraal en dan wordt je lekker niet meer ongi.
Sam was ook al weer erg vroeg wakker en heeft ook heel onrustig geslapen veel wakker enz. dus mama ook pfff. Sam is ook nog steeds verkouden en hoesten maar dat zijn we ondertussen wel gewend.
Dat is iets minder ..... Maar goed als ze met dit weer vroeg wakker zijn vind ik wel lekker. Heb je lekker een lange dag...... Heerlijk man.. ga eerst ff stofzuigen en dan maar eens ff boodschappen doen denk ik.... Vanavond namelijk laatste rest van bbq opmaken en een lekker salade er bij maken heerlijk
En hier ben ik Sonnie ik heb tot 4 mnd na de bevalling buikpijn gehad, daarna ging het vanzelf weer weg.Ik heb wel eens gelezen, dat meer vrouwen er last van hebben.Je kunt bij Kruidvat wel capsules halen, wat wel helpt, sorry weet de naam niet meer. @Hanan wat leuk nog z'n verlaat kraamfeest ik zou idd ook ff van te voren het de buren hebben vermeld. @Valentino wat fijn dat je weer beter bent. @Mad heb geen wijn gehad op het feest, m'n man ging al zonder overleg aan het bier, (zoals altijd) Ben benieuwd naar je water foto's. We gaan staks de pampers, nutrilon en de rest maar weer eens inslaan. Vanmiddag komt m'n moeder, maar ik denk dat we onder de parasol blijven zitten 8) rest vd week word het maar 15 graden hoe krijg je eens mens ziek? Ik heb nu met m'n mobiel gewoon het nieuwe nummer gekozen, dus m'n nicht staat er niet meer in, moest wel iedereen opnieuw invoeren maar dat karweitje is al klaar. Heb dr gister dus perongeluk 2 smsjes gestuurd, 1 wat bestemd was voor Frank, en 1 heb ik maar aleen test test opgezet. Reageert die muts ook nog, 1x ik snap je smsjes niet zo goed, en de 2e keer vroeg ze of de test was gelukt. En wie wil er dan geen contact meer Ik had helemaal niet gereageerd als ik haar was, kan ze toch wel nagaan dat er iets mis is, heb verder ook niet meer gereageerd. Baalde al erg genoeg dat hij per ongeluk 2x naar haar nummer werd verzonden. Oja 2e pinksterdag gaan we met m'n moeder op een familiefiets, moet nog ff zien hoe ik Steven er dan op krijg Nou doei doei.
Goeiemorgen, wat een mooie dag komt er weer aan...stralend blauw is het boven @mamaantje: fijn dat Valentino zich beter voelt... en klinkt zo te lezen idd als de 6e ziekte (die ze van mij best een normale naam hadden kunnen geven) en werkse vandaag...ff doorbijten en hopelijk kun je dan vanavond no ff tuinhangen @Hanan: wat een leuke wagen! super... Ik geef gewone feessies niet door aan de buuf eigenlijk, maar ik woon op een hoek en mijn buurvrouw is makkelijk en wij zeuren ook niet als zij een feestje heeft. Verjaardagen heb ik het over dan... een groot groot groot feest, zou ik wel ffies zeggen. Maar goed, zijn hier allemaal niet zo moeilijk in ons hofje. @miekie: ik heb een plateau met gekleurde kaarsen gehad... en barokkaarsen(wit zwart) passen bij mijn muurschildering dus ik doe er twee in de kandelaars boven de bank (laat ik zien als ze erin zitten) en die andere boven in de slaapkamer, want dat is dus de barokkamer eigenlijk hihi heb daar pas nog een kroonluchter voor gekocht, maar zal ik ook nog wel eens effe op de foto zetten verder bodyshop dingetjes, dove sunshine, chocolaatjes, dekbedovertrek, diadeems, speldjes, haarverf, kleding en beha (zelf gekozen ) boekje, electr. wegwerp tandeborstel..voor logeerpartijen. is gewoon een tandeborstel model op batterijen die na een aantal maanden mee gaat, maar ik doe hem in mijn toilettas, dus gaat langer mee en geld. @ spammers: leuke pics weer!
Ze zijn nu bezig onze tuin mooi te maken, nou ja eerst meer rotzooi maken en dan mooi maken. De tuinmannen zijn 1 week bezig. Jammer dat het dan niet meer zo'n mooi weer is kan nu alleen binnen zitten met de deur dicht.