Goedemorgen! Son hier ook meer last van de ongi! Sinds de zwangerschap heb ik (net als mijn moeder) de eerste 2 dagen migraine als ik ongi ben Iman werd vanmorgen om half 7 wakker voor een fles. Erna heb ik haar terug gelegd en hebben we nog geslapen tot 9 uur! Goed van haar zeg! Maar sinds 3 dagen slaapt ze opeens echt veel. Smorgens 2 tot 3 uur en smiddags ook nog eens 2 uur. Kan dat komen door de tandjes? Ik moet zo dadelijk naar het ZH, bloed prikken, want donderdag moet ik naar de internist. Erna verplicht bezoekje aan schoonmoeder, vandaag eigenlijk echt geen zin in, maar ik blijf gewoon 2 uurtjes en dan klaar... Yanouck feli met de 10 maanden1 Mensi, dat kan niet hoor, wat je me vroeg over een gsm! Suus, lekker verwend met de verjaardag! Moet ook he Mad, lekker dat Evi je een uurtje extra gegund heeft Vd rest weet ik t ff niet meer... hihi
Mad bedoelde idd die met het geluid WAt belachelijk dat ie pas zo laat kwam Oww ben dus niet de enige met die ongipijn..Mensi dank je..ga vanmiddag ff kijken of dat wat is voor mij.. Suus lekker verwend dus Lin suc6 in het ZH strakkies en bij je schoonmoeder Hoezo moet je daar verplicht naartoe dan? Ik heb dus waarschijnlijk de auto niet als we de meeting hebben..baal dr echt van
goedemorgen ladies Mamaantje fijn dat met valentino weer beter gaat! Leuke foto's weer wat worden onze kindjes toch groot! Verder weet ik het niet meer
Fijn dat het weer wat beter gaat met Valentino. Mooie foto's van de kids.... erg mooi en ze zijn allemaal al zo groot.
ja son das balen! gelukkig kun je met Lin mee rijden! op t cb vonden ze Evi een vlotte meid lekker eigen willetje en super bewegelijk en enthousiast! leuk leuk! alleen was ze niet zo goed gegroeid ze eet echt SUPER goed! misschien omdat ze zo beweegelijk is? ze houden t in de gaten en de volgende keer krijgt ze misschien wat extra calorieen maar denk wel dat ze nu wat meer gaat groeien hoor! geef dr wel pap nieuwe cijfers onder m banner
suus je hebt echt toffe dingen gehad voor je verjaardag! mensi ik zou dat niet kunnen; dat je man zomaar wat doet (bier drinken) zonder te overleggen ik zou dan echt boos worden voor jou is t toch ook een uitje?! niet dat het om de drank gaat hoor.... ik draaf door! 15 graden de rest van de week bah! ga direct ff in de zon zitten nu t nog kan! doeiiiii
sam heeft weer wat slaap ingehaald, ze heeft van 2.5 uur geslapen. Net wat fruit op en nu zit ze gezellig te brabbelen en te zwaaien naar de tuinmannen, maar die hebben het te druk om terug te zwaaien. Ze snapt er niks van. hihi
Mad ik vind het nette cijfers hoor van Evi gijs is veel kleiner weliswaar zwaarder maar het is een jongen en die zijn over het algemeen iets zwaarder als baby.
goede morgen.. @ lin.. super foot's van lois @ mamaantje... gelukkig dat t met valentino beter gaat @ mad.. poeh he zo laat slapen, wel lief van evi dat ze je nog ff hebt laten slapen.. oh en de laatste kere bij t CB was noa ok minder gegroeid..ze zeiden dat dat kwam doordat ze bewegelijker worden... iedereen die noa een tijdje niet heeft gezien, zegt dat ze afgevallen... @ hanan... wat een zeikerds zeg..pfff ik zou ook politie moeten bellen voor die kut honden hier..! sukkels zeg..ik zou t wel zeggen nog tegen die buren dat je t niet "aardig"vind.. ja, kheb vandaag weer lekker geslapen.. vanmiddag weer ff wandelen.. laatste dag lekker weer.. misschien ff naar mn mam wandelen.. is goed voor de lijn...
Ben mijn dreads beu! veel te warm. Alle mensen die hier langs lopen kijken steeds, er staan ook twee grote containers 1 vrachtwagen en en 1 aanhanger op de stoep.
whahaha nee cindy..niet echt gelukt...mail hem me dan anders...dan geef ik hem een link voor je en die mail ik je terug...kun je hem zelf plaatsen