Hiiiii wat een lkkr weer he! Hoe toevallig, ben vanmorgen ook wezen bloedprikken en dond ook afspraak.. maar niet bij internist maar endocrinoloog. Ging eerder ook naar internist, maar had nog zoveel last etc endocrinoloog is gespecaliseerd in hormonen! en weet er ook meer van is mijn ervaring! (dus mocht het ooit niet goed gaan naar endo gaan lin! ) Yanouck alweer 10 maand Suus indd lekker verwend op je verjaardag! pff Ach als evi goed eet mad! misschien gaat ze straks wel weer wat harder groeien! Sam hier ook geen tuin momenteel.. wel balen maja! Net ff met lucky luc naar grote zwemplas hier geweest.. heeft ie voor het eerst kennis gemaakt met zand.. natuurlijk ook een hap genomen niet dat hij het lekker vondt maar zie t nog wel een keer gebeuren
Annemarie, Kylian was ook in eens een heel ander jongentje overdag nadat we hem Fantomalt door de fles deden. Eerst wel vreemd, doe je hem 2 schepjes door de laatste fles en overdag hoeft hij in eens geen nutrix meer Kylian werd vanmorgen wakker en hij heeft vannacht dus in eens zijn woordenschat uitgebreid. van aaaeeeeoooii naar tititit tatat dadadada jeje jejeje kakakak enz.enz. Dus nu is het wachten op de eerste mama of papa Sinds eergisteren heeft hij trouwens ook door dat hij naar voren kan schuiven ipv naar achteren. Hij heeft alleen nog niet door dat hij ons op die manier ook kan volgen. Oh en nu zie ik net dat meneertje dingen in de laadbak van zijn auto-tje legt. Hoezo een goede nacht gehad =D> Heb trouwens vandaag al 2 wespen uit mijn huis moeten verwijderen, ze hebben het er allebei niet levend vanaf gebracht. Gisteren al 2 bijen, maar die worden netjes levend naar buiten gebracht Moet nog op zoek naar iets anders voor de deur, we hadden eerst zo'n bamboe geval maar dat lijkt mij met Kylian niet zo makkelijk, ivm de ijzerdraadjes. spammers wat een leuke foto's toch weer. Groetjes Anita ps wij moeten morgen weer naar het cb.
denk ook niet dat ze er van geleerd heeft... Maar goed... Denk ook niet dat zand zo lekker is. Maar een ding scheelt. Zand schuurt de maag.... Nou suus.... we waren bij de fotograaf. En ze had het echt super goed gedaan. Maar op een gegeven moment wou mevrouw niet meer. Dus wou haar vast houden dat ze niet weer naar voren toe kroop.... Nou toen werd ze erg boos. Enm begon met haar hoofd op de plavuizen vloer te bonken. Kon het twee goed tegen houden en de derde keer niet meer. En toen klapte ze met de neus op de harde plavuizen vloer en ja toen was het huilen. Gelijk een bloedneus en we dachten eerst ook nog dat het neusje blauw werd maar het viel wel mee. Voor alle duidelijk ze lag al op haar buik op de grond he.....
wat een driftkikkertje dan phoeh hee! Kan heel anders aflopen! Mijn zwagertje deed dat ook als kind zijnde.. heeft ook adhd en is niet het makkelijkste kind... hopelijk leert ze dat nog af..
zooo net ff mn middagdutje gedaan en nu is ff op jullie reageren Lin wat super lief van je ..maar dan moet je toch onwijs omrijden? Heb weer mooie foto's gezien van Sam en toch van nog iemand? oeps weet niet meer wie..maar in ieder geval leuke foto's zielige foto van Yanouck..hihi een driftkikkertje dus.. Leuk dat Luca in het zand heeft gespeeld Je hebt toch wel foto's genomen he Dhani is wakker dus ga hem uit bed halen.. Geniet nog ff van jullie middagje mooi weer... doeiii
Gijs kan ook zo driftig zijn als hij ergens geen zin in heeft, maar hij heeft zich nog niet bezeerd daarmee haha. Tand door zijn lip kwam door het spelen hij was wild aan het heen en weer wippen op de houten vloer en viel met zijn snoetje op de vloer. Tja ik had hem nog gewaarschuwd.
Goedemiddag! Mad, goede cijfertjes van Evi! Hanan, ga jij met de auto naar de meeting? Saar, dan kan jij misschien met Saona meerijden naar de meeting? Net bloed gaan prikken, en even in de stad geweest. Saar ik heb je pakje op de post gedaan! Helemaal vergeten er n briefje bij te doen, maar je weet van wie het is he Een jurkje en truitje van hello kitty gekocht voor Iman... ZUCHT k kan het niet laten! En voor de dames met meisjes: bij de Wibra nu haltertopjes in babymaatjes! Zo leuk en maar 1,99 euro! Vanmorgen nog bij mijn schoonmoeder geweest (verplicht Son, omdat ik geen zin had maar ik was al lang niet meer daar geweest). Als ik daar ben valt het altijd wel weer mee. Buiten in de tuin gezeten en nog even bij Miranda (minimuisje op t forum) geweest, baby loeren en 4maanden potjes brengen. Joris lag buiten in een babyschommel, zo lief! Iman ligt nu de eerste keer zonder slaapzak in bed, alleen in haar romper, het is veel te warm... Tot nu toe hoor ik haar nog altijd brabbelen. Tinus, zielige foto van yanouck! Cindy, leuke foto's van Sam! Mad, na zondag zou het weer warmer weer worden, las ik net. Morgen hier maar 20 graden en vandaag 30 graden... Wat een verschil Woensdag is er kans op nachtvorst hier Gek weer!
Ach op zich is het wel grappig zo'n klein driftig kindje (ongelovelijk eig zo jong en al zo'n eigen willetje) , maar het kan ook te hard gaan he.. ze zal dr maar een hersenschudding aan over houden.. das niet leuk Sonja.. jaaa heb foto's met mijn mob genomen, zal zo wel ff spammen
Leuke foto's anita! Het ijsje smaakte wel zo te zien Iman is weer helemaal obsessed met haar handjes... Ze bekijkt ze helemaal en draait ze rond enzo... Net alsof ze ze weer opnieuw aan het ontdekken is En haar voeten trouwens ook hahaha.. Ik ga even iemand naar bed brengen hier!
Dus kylian heeft maar een uurtje geslapen. Dus jij bent ook afgemat zeker? Dan is het dus een lois dagje geworden.