Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja ik ga nog even een weg naar de ketel maken...
    er ligt allemaal wasgoed voor.. is ook zo raar...

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja daar heb je gelijk in! is zo zielig ook als ze ziek zijn he? nou knuff

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Suus@ bedankt voor je uitleg!

Lin@ ik kom met de auto inchalla.

4. Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

Nou vanmorgen wass Yanouck al om 6 uur wakker. Stond ze mooi in haar bedje te dansen........:(
    Dus niet nog ff lekker tot half zeven liggen. Nee om tien over 6 had mevrouw het wel gezien bij ons op bed. Maar goed heb ik wel wat aan mijn dag...

Maar wat is het koud buiten. Gatver...... Vind er niks aan hopelijk wordt het straks nog wel wat beterder. Nou dames wat gaan jullie allemaal doen vandaag

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmorning!

Sarah je MOET naar de meeting komen :cry: :( :confused:

Hanan, ik stuur je ff PB.

Tinus, ook een vroeg begin voor jou, dus... Hier om 7 uur en dat vond ik al vroeg haha... Maar ja heb de afwas al gedaan...

Het weer zou niet veel beter worden.
    Hier in het zuiden 20 graden ipv 30 graden gister. Wat een verschil :confused:
    Vanaf zondag zou het weer wat beter worden, voor vrijdag staat maar 14 graden :(

Ik ga vandaag met Iman naar my best friend... We hebben elkaar TE lang niet gezien... Dus gezellig samen lunchen en bijbabbelen!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Linda, vulle wille :) (veel plezier)
    Wij gaan vandaag niet veel soeps doen, zoals meestal; paar boodschapjes, en eendjes voeren wandelen enz.
    Vrijdagmiddag gaan Steven en ik samen met ons nicht (15) zwemmen, leuk en lekker!
    Zondag word het (tot nu toe) 20 graden, lijkt me lekker weer voor de dierentuin ;) Frank had nog een tegoedbon in z'n kerstpakket, dus gratis entree :D
    Oh ik moet ff een poepluier schoonmaken :confused: hoor ik net....
    Welke doekjes gebruiken jullie altijd?, had nu verpakking van de bubblies, maar vind Zwitsal fijner, gaat het makkelijker van de billen af.
    Doen jullie kids soms ook zo ondeugend met poepluier verwisselen?
    Steven moet ik afleiden met een speeltje, want hup dan gaat er een hak door de poep, of graaid hij er lekker met z'n hand door, en wil je de schone luier eronder leggen, tilt hij z'n kontje op, zodat ik de luier steeds scheef heb liggen.
    Hier schijnt het zonnetje alweer, maar heb Steven (en mezelf) weer gewoon lang spul aangetrokken.
    Saar jammer dat je niet kunt komen?, je kon toch met iemand meerijden?, of met de trein?
    Groetjes Mar en Steven.

7. Niet meer actief

gezellie lin...

Nou ik heb yanouck haar kamertje al gestoft. En straks ga ik nog ff stofzuigen. En heb al wel ff haar haartjes geknipt. Niet dat ze al zoveel heeft. Maar die dunne sprietjes zijn eraf. En ze vond het ook nog niet erg.... Ook heeft ze onderin de nek een weerborstel en dat groeit allemaal in een puntje en dat zag er niet meer uit. Een staartje in de nek. Dus die heb ik ook meteen maar afgeknipt... Maar het ging allemaal zonder problemen.....

Nou ga weer ff verder met huisvrouw en moeder spelen haha

8. sweetangel100

Saona komt ook uit Almere, en die vroeg ook of iemand mee wilde rijden Saar!

Mensi, 20 graden idd zondag... Is ideaal voor de dierentuin! een paar graden warmer en je loopt te zweten!

Ik gebruik of doekjes van pampers, of natusan of zwitsal (maar dan wel sensitive, van die andere vind ik de geur te sterk)
    Ik koop ze altijd als ze in de aanbieding zijn, bv 6 voor 10 euro.

9. sweetangel100

Hahaha die Yanouck, al bij de kapper ;)

Iman heeft haar pony in haar ogen, maar alleen als haar haar nat is. Als het droog is krult het, dus we laten het nog maar wat zo!

Ik ga ook zo stofzuigen.

10. Niet meer actief

Ik gebruik de doekjes van de lidl. Die kosten 1,50 voor 80 doekjes. En als ik die niet meer heb en moet toch hebben dan haal ik zwitsal op.

11. Niet meer actief

Ja bij yanouck waren het boven op allemaal dunne sprieten. Het is wel dik boven op. Maar nu zit het mooier. Krijg je he als mama kapster is.... hihi

12. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja idd lekker weertje voor de dierentuin, het moet echt niet TE warm zijn, zoals gister, ook al met factor 50 is de zon te scherp, dan gaan we zo wie zo niet. En het moet natuurlijk droog zijn, maar je kunt overal naar binnen in Emmen dus das wel leuk!
    Ik zal eens kijken naar die natusan doekjes, die heb ik nog nooit geprobeerd, idd zwitsal vind m'n man ook te sterk ruiken.
    doei doei.

13. sweetangel100

De natusan doekjes heb ik sinds een paar weken in gebruik en bevallen me het beste van alles.
    Bij kruidvat krijg je ze in een voordeelpak. 6 voor 10 euro ;)

Mensi, je kan toch een parasolletje of zo aan de buggy maken?
    Ik smeer Iman in met factor 30 (volgens Zwitsal hoog zat, ze raden aan factor 20 of hoger) maar ik blijf echt niet thuis met felle zon. Juist niet, lekker naar buiten! :)

hahaha Iman kijkt Bumba vanuit haar loopstoel. Ze zit met de neus op de tv en houdt met 2 handjes de tvkast vast :)

14. sweetangel100

O ja, Cindy: ik mail je de banner!

15. Niet meer actief

Goedemorgen..

Dacht ff snel bijlezen maar waren best paar pagina's hihi..

Thanx Roos voor de tip!

Saona komt heel misschien..geloof dat haar schoonzusje jarig is die dag..

Nou verder weet ik het ff niet meer..

fijne dag allemaal...

doeiii

16. Niet meer actief

Trouwens Senna vergat ik te zeggen net..maar leuke foto's van je mannetje..stoer ventje zo in het zand ;)

17. Niet meer actief

schattig Lin zo voor de tv

18. sweetangel100

Voor de tv? Ongeveer IN de tv :)

Senna, idd stoere Luca in het zand!

19. Niet meer actief

Leuk iman in de tv... haha...

Allemaal leuke foto's trouwens hoor..

Share This Page