Zo hier was ik ook weer Ik heb net een heerlijk blubberbroodje gemaakt; wit pistoletje met pizza saus (uit potje, kun je ook tosti's mee maken) plak cervelaatworst, en 2 plakken oude kaas. mmmmmmmmmmmmmmmmmm wat verwen ik mezelf toch. Jammer dat het maar 1 broodje was, had er ook wel 2 opgekunt Saraah; gefeliciteerd met je broer, wat heb je voor hem gekocht? Tinus; leuke foto's,Yanoek lijkt echt op jou, vind ik. Die tekst door de foto heen, dacht ik wel dat dat voor het evt illegaal copieeren was...slimme mensen die fotografen. Sonnie; heb je die teunisbloemolie capsules nog gehaald? Ze hielpen bij mij echt goed! Even kopje thee pakken.
haai.. ik heb een playstation spel gekocht, geurtje, blouse(hele leuke)en een hele lieve kaart natuurlijk maha hijs nu niet thuis.. die loser...
Saar gefeliciteerd met je broer..leuke kado's ga je hem geven En wat droom jij apart zeg hihi.. Tinus wat een mooie foto's..die ene datjullie benen erop staan is apart joh..ja echt leuk..en wat een boel foto's, wordt vast lastig kiezen..suc6!
Ik had vandaag weer zo iets debiels he.. Was bij de Sting..had allemaal leuke kleding..allemaal gepast..was echt lachen met dhani.. super gezellig in het pashokje..alles pastte..maar toen..toen moest ik pinnen..foute pincode..grrr..tweede keer..weer..derde keer ook..en jahoor passie geblokkeerd..hoezo voor lul staan daar Dus ik naar de bank..pas gedeblokkeerd..dus ik vroeg aan haar of ik bij haar gewoon contant geld op kon nemen..nee kon niet moest bij de automaat..ik zeg ja maar ik weet mn pincode toch niet meer..ja daar kan ik niks aan doen..kan wel een nieuwe aanvragen..pff wat schiet ik daar nou mee op We waren al klaar met deze bank maar nu helemaal.. Had helemaal geen contant geld bij me en moest ook nog geld hebben voor parkeergarage..gelukkig werken mn moeder en zusje op het gemeentehuis dus kon ik parkeergeld krijgen..pff mazzel.. Maar snap dr niks van..ik pin wekelijks en nu weet ik hem gewoon niet meer..inmiddels is pas weer geblokkeerd want heb het daarna nog drie keer geprobeerd..nou goed heel verhaal maar moest het ff kwijt.. Ben nog steeds pissed op die bank..zo belachelijk..wat nou als mn pas gestolen is..moet dan toch gewoon geld kunnen krijgen
ik weet nooit wat ik moet kopen, vind dat altijd heel moeilijk, vooral als hij niets wilt.. maar met dat spel maak ik m wel blij.. die andere dingen zijn extra. ja appart he.. hihi kan er ook niks aan doen... ze verscheen opeens hihi..
Is ook altijd lastig om wat te kopen..helemaal als ze zelf niks weten..maar hij zal hier vast onwijs blij mee zijn
vreemd son.. zomaar vergeten? weet je m nu weer?.. hoe kan dat nou.. en wat een idioten zeg bij de bank, hoe kan je andrs aan je geld komen nu?.. ik zo echt boos zijn geworden..
Sonnie vergeetachtig? zwanger? grapje... Balen van je pas, zou er ook een rood hoofd van krijgen. Irri van de bank, ik ga dan meteen zeggen, ik geloof dat ik maar naar een andere bank opzoek moet gaan Ik kwam ook een keer bij de abn binnen, zegt z'n medewerkster, kom je geld halen? Toen zij ik, nou dat zou wel makkelijk zijn ja. Goh dom schaap Bij die bank ook lots of problems gehad na het overlijden van m'n vader. Tig keer papieren moeten laten zien, vragen ze, nee uw vader moet die handtekening zetten... Ik zei, gaat beetje moeilijk, want hij is overleden. Bank; OH. ik kan daar niet goed tegen, en word ook snel boos, als mensen gaan zeuren en zaniken. M'n vader was abbonee van DE krant (juist ja de Tele.....) na z'n overlijden heeft Frank de krant bij ons laten bezorgen tot het abbonement was afgelopen, van dat termijn. Duurde geloof ik nog 3 weken ofzo. Nou we waren toen het huis van m'n vader aan het leeghalen, toen we een brief kregen van DE krant; Beste mevrouw of meneer, U heeft tijdelijk de krant op een ander adres bezorgd gekregen, we hopen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Nou duivels was ik, m'n man had net een paar weken ervoor met alle moeite alle abbonementen telefonisch of schriftelijk opgezegd, wat al zoveel werk is. Ik heb de T opgebeld, en ben heeeeeeeeeeeeeel boos geworden, en duidelijk vermeld nooooit geen reclame van hun te ontvangen, helaas kreeg ik de directeur niet aan de telefoon, maar die telefoniste heeft 3x haar exccus aangeboden, en gezegd dat ze dit absoluut ging doorgeven. Op die momenten zit je niet op zulke post te wachten.
Hallo lieve mama's! Ik was gisteren jarig Jippieee eindelijk 21.. Volwassen en verstandig zeggen ze dan! Afgelopen zaterdag vierde ik mijn verjaardag ook vanwege ivo zijn familie anders konden deze niet komen. Zaterdagmiddag kreeg ik te horen dat het met me oma niet goed ging, maar ik had me verjaardag en allemaal visite enz. Dus me vader zou mijn op de hoogte houden. Helaas mocht ik al enkele uren daarna het bericht verwachten van mijn vader dat mijn oma helaas is gestorven. En dat 2 daagjes voor me verjaardag Gelukkig had ze geen nare ziektes enz, en is ze echter 87 jaar geworden. De hele week is dus een beetje stressie geworden omdat we van alles moeten regelen. Maar desondanks heb ik mede dankzij me 2 mannetjes een goede verjaardag gehad.
Nee weet hem nog steeds niet..ik haal nu alle cijfers door elkaar volgens mij is toch raar..snap dr echt niks van..steef begon ook al ben je soms zwanger haha.. We gaan ook naar een andere bank hoor..waren we al mee bezig..hebben steeds problemen met deze bank..maar heb ze dat ook nog even medegedeeld..ik was overigens niet de enige boze klant hihi..
Keejbie gecondoleerd met je oma..erg zeg..maar wel een mooie leeftijd heeft ze bereikt toch en ondanks alles toch nog gefeliciteerd met je verjaardag..beetje leuke kadootjes gehad?
idd we mogen hopen dat we zo oud worden.. Dankje son! Jaaa heb wel leuke dingetjes gehad.. Veel dinge die ik nog nodig had in huis.. maar van ivo heb ik enorm veel gekregen kleren, een beertje met i love you (met de tekst erbij; dit is voor nog meer liefde in dit jaar) ook heb ik van hem alles wat met 21 te maken heeft gekregen en nog zo veel meer! Echt super hoe hij elk jaar me verjaardag weer een knaller maakt
Dankje mensi en dankje Tinus, Klinkt wel btje dubbelzinnig he eerst gefeli en dan gecondeleerd. Maarja dat is het leven he Gelukkig hebben we nog ff de tijd om afscheid te nemen. ik moet er alleen wel weer vandoor we moeten nog van alles regelen .. spreek jullie weer erg snel! Knuffels
keejbie gecondoleerd! En gefeliciteerd al weer 21 jaar welkom bij de volwassen haha . Lief dat Ivo er elk jaar z'on feest van maakt!
Je bent goed verwend dus Wanneer wordt je oma begraven? (zat net topic te lezen over de spelling..nu ging ik net twijfelen bij het woordje "wordt "..stom he..nooit let ik er eigenlijk op en nu denk hmm zal dr maar is opletten)