Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

He goede morgen dames....

Zo ik las net op het juli forum dat er bijn chrisje eindelijk iets begonnen is. En dat ze 1 cm ontsluiting had.

Dus als het goed is kan die zich straks ook mama noemen.

Hier is verder alles goed. Ik zal vandaag ff kijken of ik nog een mooie foto van yanouck kan up loaden in mijn album.

Keejbie wat een leuke foto hij geniet echt.

2. Niet meer actief

Heb ook ff 2 foto's in mijn album gezet.

3. Niet meer actief

leuke foto's Tinus..droppie om te zien hoor ;)

4. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

gister zijn we lekker even met zijn tweeen naar Zandvoort geweest. Lekker gegeten, ijsje gehaald en lekker op de boulevard opgegeten.
    Daarna weer lekker naar mijn ouders en daar koffie gedronken.
    Heb ons mannetje wel gemist hoor, ook al was het maar 2,5 uur. Hebben bij de Hema in Zandvoort ook nog maar wat nieuwe kleertjes gekocht (alsof ie die niet genoeg heeft).
    Bij opa en oma heeft Ivan gister voor het eerst een flesje kunstvoeding gekregen en hij vond het erg lekker. We wisselen de BC en de KV nu met elkaar af.

Hele dikke kussssssssssssssss

5. Niet meer actief

Lekker Roos..ff met zn tweetjes weggeweest..Heeft het je goedgedaan?? ondanks dat je je mannetje wel mistte..

haha en kleertjes gekocht..kon je het niet laten ;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Leuke foto´s allemaal weer, zal binnenkort weer es wat leuk foto´s erop zetten.

En Roos hoop dat het wat beter gaat en die paar uurtjes je goed heeft gedaan.
    Heb zelf ook wel es dagen er tussen zitten dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet, zit dan echt niet lekker in mijn vel. Gister weer zo´n dag, waardoor ik en mijn man ff niet tegen elkaar praten...ben het allemaal heel erg zat...
    Maar goed ben nog wel steeds super blij met onze dochter hoor, maar mis idd dat zwanger zijn ook wel, lekker die aandacht, dat er voor je gezorgd wordt...

Ons meisje was gister ook wat gestresst en dat komt natuurlijk door mij, ze kwam vannacht om 5 uur nog een x en vanmorgen half 9 en om half 11 weer...nu ligt ze lekker te slapen en helaas is de situatie met manlief nog steeds hetzelfde.. grrr
    we zijn allebei gewoon te koppig om het weer goed te maken..vermoeiend.

Moest het ook ff kwijt..

7. Niet meer actief

Geeft niet daarvoor zitten we hier toch......

Ben benieuwd hoe het met chris is. Had ze al een sms gestuurd maar heb nog niks weer gehoord.

8. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Sonnie:
    Ja, het heeft ons zeker goed gedaan, en hihihi inderdaad ook weer wat kleertjes gekocht en net ook weer bij de HenM. Was even snel naar het winkelcentrum.

Eliesja: Dat koppige ken ik maar gelukkig heeft John daar geen last van. Die zegt gewoon: kunnen we even praten en als ik dan NEE roep dan vraagt ie heel lief waarom niet en of ik het dan te druk heb.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat een schattige foto's Tinus!! Alles goed verder aan die kant?!

Roos wat fijn dat je toch ff iets heb kunnen doen samen of niet?! Begrijp best dat je der gemist hebt!

Voor Chrisje word het dus spannend nog ff en dan babbelt ze hier weer lekker mee.

Eliesja, dat gevoel heb ik dus ook sterk zo af en toe. Dat je het gewoon mist om zwanger te zijn! Tuurlijk is het prachtig om zo'n prachtig wondertje nu eindelijk te kunnen zien en alles en ik geniet er ook echt wel van!!! Maar mis het zwanger zijn toch ook wel. Wij hebben hier ook wel is onze momentjes hoor dat we ook niets tegen elkaar zeggen. Tis gewoon zo ik ga er snachts uit voor de kleine en ik kan HEEEL slecht tegen weinig slaap hebben. En dan word ik gewoon ook huilerig en alles en dan zie ik ut soms allemaal niet zo best in. Maarja gelukkig is vandaag weer alles in orde!

NIEUWS:

Ik heb vandaag 1 van me oude broeken aan en hij zit perfect!!! hehehe Jeujjjjjjjjj!!!

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Keejbie!!! :)

Lekker Roos dat je weer ff op adem hebt kunnen komen!

Eliesja ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat!

Mooie foto's hoor dames!!

Fijn voor Chris dat het ein-de-lijk is begonnen! Hopen dat alles oke gaat!

Ben ook wel nieuwsgierig naar Mensi!

Zo Tijn heeft het weer helemaal goed gemaakt.
    Gisteravond om kwart voor 11 heeft ie zijn flesje gehad. Heeft daarna heeeerlijk liggen pitten in de wieg en had om 5.oo uur pas weer honger!!!
    Gelukkig maar!! :D

Heb vanmiddag heerlijk geshopt met mijn zus. 8)
    Heb geen voeten meer over, ben het denk ik niet zo goed meer gewend, haha! En natuurlijk bij de h&m weer wat kleertjes voor Tijn gekocht!
    Ben nou ook wel ff moe....

Prettig weekend en tot de volgende x maar weer!

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaaa

alleen minder dat ze bij zoweinig cm al zoveel pijn heeft. Dat had ik dus ook :( Maarja hoop voor der dat ze er echt wel aan het ziekenhuis overdragen als ze het niet meer houd!!

Jaaa Miekie dan is het ook weer helemaal goed he! Als die maar lekker slaapt en genoeg eet en dus een tevreden babytje is!!! En vertel heeft Tijn al dingetjes ontdekt enzo?

12. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
  13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat een lekker bekkie heeft ie Roos!
    Mooi vriendje voor Cyenna hihi :D

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe grappig!!

Helaas zijn er alleen jongens in overvloed en meisjes te weinig :p:p

Nog steeds geen nieuws over Chrisje!! GRR! Ben toch wel heel nieuwschierig!

Roos wat leuk dat rode allemaal ;)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jaaa we willen het weten!! die ligt echt al wel te genieten .... thuis of in t ziekenhuis... een hoop van ons zijn uiteindelijk toch in t ziekenhuis bevallen he.

16. Niet meer actief

Ja dat is waar er zijn toch veel van ons uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen.

Nou hier is alles helemaal goed. We hadden gisteravond een feestje ( tuinfeest). En we hebben die kleine Yanouck gewoon mee genomen. Om 9 uur s'avonds haar daar gevoed en heeft toen daar heerlijk in de woonkamer liggen slapen in de kinderwagen. Dus echt helemaal geweldig.

Ik heb ook nog niks van chrisje gehoord.

Nog maar ff weer een foto geplaats van mijn Dochter

17. Niet meer actief

ohhh meiden ik ben zo stom geweest..echt..ik doe het echt nooit meer zo..
    Vanmorgen kregen we kraamvisite..niks aan het handje..hadden gisteren keurig gebeld of ze vandaag mochten komen..prima voor vanmorgen hadden we nog geen afspraak..buren van ons hadden van de week gevraagd of ze 's middags mochten komen..ook geen probleem omdat we nog niks hadden gepland..ze bleven allebei niet langer als anderhalf uur..dus netjes voor kraamvisite toch?? 's morgens is Dhani alleen vastgehouden door 1 persoon..dhani was overigens wakker..'s middags dhani vast laten houden door 2 volwassenen en een kindje..ook niks aan de hand want dhani had net zn flesje gehad en was nog wakker..Daarna dhani in bed gelegd en die viel meteen in slaap..nou niks aan de hand dus tot nu toe..maar tijdens bezoek 's morgens belden vrienden van ons of ze 's middags langs mochten komen..wel gezegd dat we 's middags visite kregen..nou goed ze zouden dan rond drie uur komen..werd uiteindelijk pas rond vier uur..ze wilden dolgraag dhani zien..ik vertelde nog dat hij lekker lag te slapen..maar ze bleven maar zeuren..dus ik dacht oke haal dhani wel uit zn bedje..ik naar boven..tranen stonden bijna in mn ogen toen ik aan zn bedje stond, hij lag zo lief te slapen..ik hem eruit gehaald met mn stomme kop :oops: Hij bij hun op schoot..tien min. later had ik hem weer op schoot, maar hij kon niet echt meer slapen..was gewoon ff uit zn doen..zoooo zielig..toen kreeg hij weer last van krampjes..en visite bleef ook nog tot half 8 :evil: ..ze hebben zelf een kleine van zes maanden dus weten wel dat het niet echt leuk is als kraamvisite zo lang blijft toch???pff..dhani slaapt gelukkig wel weer sinds hun weg zijn lekker in zn bedje..maar toch..ik ben ook doodmoe..
    Sorry voor dit lange verhaal hoor..maar moest het ff kwijt..heb er echt zoooo'n spijt van dat ik hem die laatste keer uit zn bedje heb gehaald en dat ik akkoord ging met dat laatste bezoek..het was gewoon echt teveel en dat was gewoon te merken aan dhani..

We hebben nu ook afgesproken dat we dit zo niet meer doen..dit was ook trouwens de eerste keer dat het zo ging..tot nu toe hadden we alleen bezoek 's morgens en 's middags..dus niet meer dan twee gezinnen per dag en dat was perfect te combineren en dhani had dan nergens last van..

Nog niks van Mensi en Chris gehoord he..ben echt benieuwd..

18. Niet meer actief

Ja dat is erg druk allemaal. Nou ik deed in het begin Yanouck ook steeds uit bed halen als er bezoek kwam. Maar doe ik ook niet meer. Doe net voor dat jet bezoek komt haar voeden en dan kan het bezoek haar ff zien en dan gaat ze weer te bed. En als ze al ligt te slapen dan mogen ze van mij ff boven kijken.

Want vind het erg sneu als ze net lekker ligt te slapen en ze wordt weer wakker gemaakt. Ik vind dat zelf ook niet leuk. Dus snap je helemaal en dan ben je zelf ook nog eens moe. Dan is het helemaal erg.

19. Niet meer actief

Dacht ik later ook aan..ze hadden van mij ook wel boven mogen kijken..dan had hij gewoon lekker kunnen blijven slapen..hij is nog zo klein en heeft zn slaap gewoon nodig..owww ik blijf pissed gewoon..zal ik de hele avond ook wel houden :( ..duik lekker vroeg mn bed in vandaag..

Oja morgen ben ik voor het eerst alleen met Dhani..mn ventje moet weer werken helaas..vind het best spannend hoor..hadden jullie dat ook?

Deel Deze Pagina