Ik las net over zitten enz. Had ik al eens verteld maar Sam rolt alleen nog maar niks zitten niks staan. Sam is ruim 10.5 maand, Tja het is niet anders he, ze doen het inderdaad wel op eigen tempo.
Cyenna kwam idd ook maar tot een bepaald punt een lange tijd. Maar ineens zat ze dan eindelijk 2 weekjes terug. Hier het filmpje: (en klappen in je handjes wilde ze ook gelijk laten zien ) http://s166.photobucket.com/albums/u110 ... itten2.flv Je banner is leuk Cin! En idd iedere baby heeft z'n eigen tempo hoor. En geniet er nog maar ff van als ze nog lekker blijven liggen/zitten op de plaats waar je ze neerlegd haha. Scheelt wat minder opletten
keuke banner cindy.! wat het zitten betreft.. noa gaat zitten in een draai.. dus stel ze ligt op haar rug dan draaid ze zich om naar haar buik, mar inplaats van naar haar buik draaien draaid ze zich omhoog in zit.. als ze op haar buik ligt trekt ze zich omhoog(in kruipstand) en doet ze haar ene beentje aan de andere kant en zit ze... nou sory hoor anita.. die verpleegkudnige is niet goed bij dr hoofd..laat m lekker zn gang gaan, zitten gaat ie heus wel.. !
ik kan dat filmpje niet zien jammer, ik wilde sam net warm eten geven wil ze niet eten ik een ander potje opengemaakt ook niet.
HE HEEEE eindelijk! wat leuk miran.. dat klappen ! hehehe zo zitten doet noa nooit, ze heeft vast beren buikspieren ! hihi
stoofpotje en pompoen, stoofpotje vindt ze normaal heel erg lekker. Ze wilde vanmiddag haar brood niet en melk maar een beetje. Ze had net diaree, dus hoop maar dat ze weeer niet ziek wordt]
Had ook ff gekeken bij "spelling" dan heeft ze denk ik vaak naar mij gekeken ik doe altijd maar wat. Dan wil ik snel reageren en dan doe ik het te snel, dan kijk ik later terug en dan denk wat heb ik nou weer gedaan. hihi. Kan me er niet zo druk om maken.
kvind t echt nep dat ze er een slotje op hebben gedaan... je kan tegenwoordig echt niks meer zeggen op dit forum.. alleen dit is dan nog enigsinds privé