Gefeli met je 600 ste berichtje Cindy Ik heb flink moeten bijlezen van anderhalve dag, ik weet niet of ik alles onthouden heb. Suus, leuke kadoos heb je gehad ! Ik wil ookkk Leuke foto van Iman in de tv, hoe gaat het nu met afbouwen van het diksap Lin ? Keejbie, nog gefelicteerd met je jaardag en rot van je oma Son, ik vind het geen probleem om je mee te nemen, Almere is toch maar een klein stukkie joh ! En gezelliger ook tijdens het rijden. Mad, hoe is het nu met je schoonmoeder ? Zielig hoor van Yanouck die blauwe lip en neus Erg mooie foto's van jullie 3-tjes Tinus. Ik ga zo dat topic maar eens lezen dan, ben wel benieuwd. Ik had gistermiddag verjaardag van mijn schoonmoeder en savonds naar Escape met vriendinnen, was een feest van een kroeg in Amsterdam die 20 jaar bestaat. Veeeel te veel gedronken en mijn god wat was ik brak vanmorgen. Ik was om half 4 thuis en om half 9 er weer uit. Gelukkig sliep Loïs bij oma maar echt uitslapen kon dus niet want ik moest naar het ziekenhuis. Gelukkig zijn de bloeduitslagen steeds goed en mag ik doorgaan met deze medicijnen. Eczeem is dus gewoon al 2 maanden weg nu, ben daar zo blij mee ! Nu Loïs nog. De arts vroeg ook nog of ik binnenkort bij een college wil zijn dat zij geeft en dan iets wil vertellen over eczeem en de impact op je sociaal leven en hoe het is om ermee te leven enzo. Vind ik wel leuk om te doen maar brrr is wel eng hoor in een collegezaal met 100 studenten Ze zou me binnenkort benaderen om het door te spreken. Ben beniewd. Daarna Loïs weer opgehaald met mijn moeder samen en nu wil ik bijslapen ! Haha Saar je moet echt komen op 1 mei ! Kunnen we met zijn allen niet iets verzinnen ? Ik heb al een volle auto maar er moet toch wel iets anders te bedenken zijn ?
hai hier ben ik! hi hi heb gewerkt hele dag vergaderd bah!~ keebie, gecondoleerd met je oma en nog gefeli met je verjaardag! gek he hoe verdriet en vreugde dicht bij elkaar liggen!? hi hi die Iman zit voor de buis gekluisterd! Miran gaaf filmpje van Cyenna! haar ontwikkeling is echt hard gegaan hoor sinds de meeting! gave foto`s van jullie en Yanouk Tinus! echt zielig van dr neusje. Son jij je pincode vergeten?! je shopt altijd zo veel! wel vervelend want t duurt bijna een week voor je je pas eindelijk terug hebt! Saar echt balen als je niet naar de meeting kan komen Anita alle beebs doen t op hun eigen tempo hoor, geen stress! Senna gave foto`s! waren die op t strand? gister had evi opeens koorts, 39 graden! vandaag niet meer ! vreeemd! morgen ben ik vrij en hou ik haar lekker thuis! hier verder geen nieuws, alles nog t zelfde! vanavond zal ik eens wat foto`s van t weekend plaatsen die zijn echt tof geworden! evi aan t pootje baden met dr zonnen hoed waar staat t topic over spelling? ff senzatie leezen? hi hi kuszzzz
Zo Kylian ligt zijn gym te mollen dus kan mama weer even achter de comp. Nog een uurtje en dan kan het mannetje weer lekker naar bed. Sinds gisteren gebruikt hij allemaal nieuwe klinkers (tenminste als aeio en u medeklinkers zijn of was het nu allemaal weer andersom). Maar goed het klinkt al weer zo'n stuk groter Morgen naar de neurologe, zie er nu al tegenop, als ze me maar niet opnemen, kan dat kleine mannetje toch helemaal niet missen (die grote trouwens ook met moeite hoor ) Groetjes Anita
Hoi hoi, Leuk filmpje Miranda! Ik ben ns benieuwd wanneer en hoe Iman gaat zitten Ik ben doodmoe, ik weet niet waarvan. Ik lees voor de rest even niet bij, sorry... Was vandaag mijn gsm weer kwijt, was al helemaal in de stress... Gelukkig lag hij bij mijn vriendin thuis toen we thuis kwamen... Was denk ik uit mijn tas gevallen en omdat de hond aan het blaffen was had ik dat niet gehoord en toen is ie over de tegels weggegleden.
hey mad.. na ja foto met de sinaasappel, ging ik t ook proberen,en het is ene groot succes, ik dacht dat ze dat niet kon eten... maar ze eet alles lekker op.. vandaag had ze dus lekker een paar partjes sinaasappel als toetje man lin..ik zou echt dood zijn, als ik niet zoveel gelsapen heb.. welleuk lekker uit oh en gefeli met je schoonmama
soow wat druk in dit topic zeg ik kan dit echt niet bijhouden dus mijn excuses dat ik niet overal op kan reageren ,, ik ben de laatste tijd niet meer iedere dag online dat zal het denk ik zijn! maarja hier gaat alles zn gangetje! heb echt mijn handen vol nu want Juliën krijgt het lopen steeds meer onder de knie en de paar pasjes los worden er steeds meer! Hij heeft nu fantomalt voeding waardoor hij langer doorslaapt en veel minder hoeft te eten dan eerst, hij zit nu gewoon lekker vol!
Anita, wat een gelul toch weer he van z'n cb, bij ons is de arts ook aardig, (ze gaf m epas nog een compliment dat ik Steven goed vast hield, ik ondersteunde hem opp m'n heup) we hebben 2 verpleegkundigen, 1 is iets ouder en aardig, maar een jonge invalster, mag dr niet, weet je nog van de 1e spuit die Steven kreeg?, toen pakte zij z'n dikke mega spuit, en ik heb dr ff duidelijk gemaakt dat ze een dunnere moest pakken. De volgende keer moet ik weer nd verplk hopelijk is die leuke er weer, dan krijgt Steven weer een prik. Dat ezelsbruggetje van die d en t heb ik ook geleerd, als je de zin langer maakt en dan een t hoort, is het een t, en hoor je een d, dan is het een d. Weet allen geen voorbeeld
hey mensi.. ik hoop idd dat je dan de volgende keer die leuke krijgt.! en anita had het filmpje van cyenna laten zien aan kylian, zodat hij ook ging leren zitten
Nou Steven zet ik ook in zitstand. Hij doet wel net als Ceyenna buikspieroefeningen, maar alleen met z'n hoofd. Ceyenna doet het wel leuk zo Ze hebben bij mij de laatste keer niks gezegd over het gaan zitten, en wat hij allemaal kon enzo, meestal vertel ik het zelf. Maar m'n achterbuurvrouw had vorige week wel vrolijk verteld, dat ze lekker met hem ging fietsen (jochie is van 29 juni)maar de arts vertelde dat dat pas mocht, als ze uit zichzelf gingen zitten. Ik wacht dus nog maar ff met fietsen, vind het voor het ruggetje ook zo vermoeiend (lijkt mij) Als Steven zit, heb ik er wel een kussentje achter liggen, ook voor als hij eens omvalt. Ik ga even thee maken, en tv kijken. Doei doei.
't Gaat inderdaad over het filmpje, maar misschien moet ik het hem zelf ook even gaan voordoen . Die muts heeft dus ook al een keer misgespoten bij Kylian, had ze de naald niet goed op de spuit gedraait. Resultaat de naald in Kylian's been, de rest van de spuit in haar hand Moeders woest en Opa (die toevallig mee was) vond het helemaal niet leuk. Groetjes Anita
Wat goed Lin dat je eczeem al twee maanden weg is..beter dat die medicijnen dus helpen.. Eng hoor voor 100 studenten wat vertellen..maar wel knap dat je het doet en ook goed natuurlijk..leren hun ook weer wat van Lekker gefeest dus Mad wat zielig van Evi dat ze ineens zo'n koorts had Ben benieuwd naar de foto's van Evi met dr zonnehoed.. Wat een mooie foto van benthe weer..grote meid al zeg.. En julian is ook al zo'n binkie Ik weet dus nog steeds mn pincode niet..ik snap er gewoon niks van..is toch raar..ik pin zeker 1 keer in de week..en nu haal ik alle cijfers door elkaar Kan ook nergens meer dat papiertje vinden waar die code op staat..nou goed lekker belangerijk voor jullie..mijn probleem natuurlijk
Mensi..toen dhani ook nog niet uit zichzelf ging zitten..maar wel zelf kon zitten vond het cb het ook goed dat ik met hem ging fietsen..als ze zelfstandig kunnen zitten..dus ook als je ze neerzet en ze blijven lang zitten..dan is het ruggetje stevig genoeg.. Maar goed dit is wat ons cb vertelde en onze ervaringen hier zijn ook dat daar de meningen weer over verdeeld zijn wat de cb's betreft..maar dacht zeg het eventjes wat ons is verteld
Dhani weet nu ook hoe hij de trap(paar treden) op moet..het lukt hem drie treden om omhoog te komen..best eng want beneden haddden we nog geen traphekje omdat hij toch nog niks deed..dus die gaan we maar gelijk eventjes aanschaffen.. Zal van de week filmpje maken..maar dat doe ik wel als steef thuis is, durf dat niet alleen.. Vraagje: Hoe doen jullie filmpjes van jullie gewone camera op de compu zetten?/is het bestand dan niet te groot om hier te plaatsen? snap daar de ballen van hoor..doe het daarom ook altijd met mn mobiel maken..
@sonnie: je kunt gewoon geld ophalen bij de bank zelf moet je je legitimeren en daar kun je ook vragen of ze je pincode opnieuw opsturen dan weet je hem dus binnen 1 week