Dhani denkt misschien...ik kan beter zelf gauw trap leren lopen, want met papa van de trap af is eng Hoe is het met de Bohdi eigenlijk? leuk hoe cyenna dat doet! mooie foto van benthe
Dat dacht ik dus ook..maar mooi niet Ze hadden daar geen kas vertelde ze, moest bij de geldautomaat ..Snap het nog steeds niet hoor..heb zelf bij de bank gewerkt en toen kon het ook gewoon..de kasfunctie werd wel minder, maar nog wel altijd beschikbaar voor als je pas kwijt bent, gestolen is of andere omstandigheden..
Hihi idd Suus misschien denkt ie dat wel Met bodhi ging het goed..totdat ze gisteren achter een steen bleef hangen toen ze het water in wilde springen..dus nu loopt ze weer mank en heeft een wond op dr poot..ze is ook zo hyper he Ze kan ook niet normaal het water in..ze neemt een aanloop en jumpt er dan in..alleen gisteren ging die aanloop niet goed en bleef ze hangen..
Keejbee gefeliciteerd met je verjaardag... en balen van je oma.. gecondoleerd. Iman wil bumba zeker uit tv graaien... Leuk filmpje van Cyenna... Mooie reportage Tinus... en moeilijk he kiezen. @ Sonnie.. ik heb dat ook een keer gehad dat ik mijn pincode vergeten was... normaal toets je het automatisch in.. maar je moet er niet bij na gaan denken, anders haal je de cijfertjes doorelkaar.. Wel balen dat je niet even geld in de bank kon halen, wat een service he. Nou die Dhani gaat ook rap zeg.. trappenlopen ? Anita.. bij het cb zijn ze gestoord.. daar ben ik nu ook wel achter. @Mad.. heeft ze nu ook vlekjes ? Bij Valentino kwam het ook ineens op, en na de 2de dag was het over en kreeg hij vlekjes.. ze zeggen de 6e ziekte. @Linda.. zo das goed nieuws over je eczeem.. Heerlijk dat de medicijnen aanslaan.. Nu lois nog... Bij Valentino trekt het wel steeds weg door de zalf.. maar op zijn borst komt het steeds terug... wel een stuk minder.. @mvjanelle.. mooie foto van je kleine droppie... @Mensi.. dat probleem met verschonen ken ik wel hoor... Valentino is af en toe net een worm... en maar graaien met zijn handjes.. en trappelen om alles van zijn commode af te schoppen.. vindt hij geweldig...
Valentino had vandaag echt weer een slaapdag.. Hij was vanochtend van 8-8.45 wakker.. en ging daarna tot 12.45 slapen. Daarna ging ik winkelen... en zat hij om 15.15 al te jammeren van de slaap. Uiteindelijk om 16.45 naar bed gebracht.. en toen werd hij om 19 uur wakker... nog even spelen en fles en om 20.30 uur naar bed. Hij slaapt echt heel veel.... Verder raakt hij steeds meer gefrustreerd dat hij sommige dingen nog niet kan.. Hij wil loslopen, maar dat kan niet.. van de bank duiken, maar dat mag niet.. enz... en maar jammeren.. om moe van te worden.. hihih... Van mij mag hij los gaan lopen, maar ik hou mijn hart vast.. hij ziet totaal geen gevaar.... Ik hoorde vandaag trouwens nog iets engs.. Er schijnt een nieuwe rage te zijn. Jongeren die van kleine kindjes de vleugeltjes of bandjes in het zwembad lek prikken, zodat ze gaan zinken. Er schijnt zelfs al een kindje verdronken te zijn. Als ik het zou zien zou ik dat kind geloof ik eigenhandig zijn nek omdraaien.. Wat een ziek idee. baahh Dus dames.. opgelet in het zwembad...
@ mamaantje... Ieehe wat een engerds..! waarom doen kinderen toch altijd van die rare dingen, ze snappen ook de gevolgen niet..(jonge kinderen dan) nou lekker vroeg op vandaag, want ik moet zo weg weer naar de soos,.. ik word echt gek van ze. ik ben echt zo moe... kmoest noa ook wakker maken... ik haat die gasten.
Goedemorgen.. Jakkes wat een eng idee..gelukkig zijn we er nog gewoon bij als hij in zn bandje zit..maar getver wat een mafkezen zeg..
eeeeej Lin een beetje uit kunnen slapen?! hope so voor je! sarah, suc6 bij de soos eikels! mamaantje; hier geen vlekjes! ze is nog wel hangerig maar geen koorts meer! gek he dat t zo gaat bij die kleintjes?! jeetje valentino had zeker een slaap dag! poe he! Annemarie, lieve foto van Julien! leuk met zn zonnebril! echt een grote jongen heb je al hoor jeetje ben er iedere keer weer verbaasd over! de foto van Benthe is wat onduidelijk, beetje wazig zonde. wel een lieffie hoor hoeveel weegt ze inmiddels en gaat t goed na de operatie? ik ben zooo moe, hans is echt nooit meer thuis! veel bij zn ouders waardoor ik er echt vaak alleen voor sta als ik klaar ben met evi in bad doen afwassen en al dat soort grappen heb ik geluk als ik om 21:00 op de bank zit bleeee en dan ben ik kapot! hopelijk knap ik vandaag een beetje op.... maar ja er wacht ook zoveel was! bah! x
Goedemorgen! Jullie zullen het nooit geloven, maar ik was om 19 uur even op bed gaan liggen omdat ik zoooo moe was en ik heb doorgeslapen tot vanmorgen half 8 hahaha... Dus nu wel lekker uitgerust! Dalijk naar de tandarts en erna naar mijn schoonzusje (kapster) om mijn haar te verven en te knippen. Mad, het is zo rot dat Hans zo vaak bij zijn ouders is, maar ook wel bebgrijpelijk... Wel vermoeiend voor jou!... Op den duur komt alles weer tot rust... Sterkte meis! xxx Erg hoor van die gekken die bandjes lek prikken Wie doet nu zo iets Saar succes bij de soos de 100e keer Stelletje mafketels!
Suc6 bij de Soos Saraah! Lin lekker hoor zolang slapen Suc6 bij de tandarts strakkies en lekker hoor naar de kapper..handig dat je schoonzusje dat kan.. Mad kan me wel voorstellen dat het druk is zo voor je..sterkte!
Hier ff twee filmpjes van dhani op de trap..zijn half uur geleden gemaakt..is maar goed dat jullie niet kunnen ruiken via internet..hij had me toch flink gepoept en stonk een uur in de wind http://s143.photobucket.com/albums/r151/sonnie_album/?action=view¤t=de7c70d5.flv http://s143.photobucket.com/albums/r151/sonnie_album/?action=view¤t=0a02ec42.flv Op het tweede filmpje vond hij het geloof ik niet zo leuk dat ik hem weer paar treden omlaag had gezet
Ja Juliën is echt een bink! ik vindt het ook wel een beetje jammer want ik vind dat juliën nooit echt een baby uitstraling heeft gehad ondanks dat hij klein geboren werd (al te groot voor de zwangerschapsduur) de foto's van benthe zijn allemaal wat onduidelijk! deze is met een mobieltje gemaakt maar die andere zijn ook vaag maar dat komt wss door het licht. en dan het gewicht! Benthe was eerst al zwaarder maar is naar de operatie afgevallen tot 1052 gram! dat valt dus nog mee! Nu is ze 1102 gram en 40 cm! het gaat heeel goed met Benthe!
Goed nieuws allemaal Annemarie, echt fijn joh ! Son, wat is Dhani snel op die trap mennn je moet echt goed opletten zie ik Saar, sterkte bij het CWI. Wat een gezeik daar. Mad, rot zeg dat je zo moe bent en lijkt me inderdaad best zwaar om het allemaal alleen te doen nu. Hopelijk kom je vandaag een beetje bij, die was kan morgen ook wel toch Lin, succes bij de tandarts ! En lekker joh zo bij geslapen, wilde ik ook vannacht maar Loïs werd wakker om 1 uur en om 4 uur
@Mad sterkte met alles, kan me voorstellen dat alle zorg nu even op jou neer komt, en het opruimen enz.Maar er zullen vast wel weer betere tijden komen, deed eerder ook de vaat altijd alleen, maar ben zoooo blij met m'n vaatwasser, die gaat hier nooit meer weg @Sonnie tjee ondernemend mannetje die Dhani, hij kon wel 5 maand ouder zijn als Steven.Je mag nu idd wel traphekjes gaan kopen. Ja dat zitten op de fiets als ze zelf stevig kunnen zitten, hoor ik hier ook wel.Maar ieder cb zal weer andere punten erover hebben. Mijn motto bij het CB is; niet teveel zeggen, en ze niet wijzer maken, dan dat ze zijn Heb je nu de auto als we naar de meeting gaan?, zou het jammer vinden als je niet komt, kun je niet met de trein? @Mamaantje Steven schopt idd ook alles van de commode, en die schopt ook al een heel tijdje steeds met z'n hakken op de commode, en het doet hem niks. Wat eng wat die jongens in het zwembad doen, dat moet ik ook niet zien, als ik zie dat ze dat bij vreemde kindjes doen, zou ik er ook zo wat van zeggen, kan dan echt m'n mond niet houden hoor. @Sweetangel bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrr tandarts ik haat die kerel ze zeggen wel eens vrouwen doen liever een bevalling, dan dat ze naar de tandarts moeten. Nou de laatste keer had ik al zwetende oksels nog voor ik binnen kwam, dat had ik met de bevalling niet hoor. (bij de bevalling weet je eigenlijk toch niet wat je moet verwachten) Ik vind bij de tandarts tandsteen verwijderen al erg Bij mij mag hij niet met dat zoemapparaat dr bij komen, brr krijg ik overal kippevel.....dus hij doet het altijd met een haakje met de hand, al lijkt het dan net of hij al m'n tanden eruit ropt. Heb gelukkig nog maar 4 gaatjes gehad in totaal. En heb ook erg gevoelige tandhalzen, we aten vorige week pannekoeken, en de stroop kwam er tegen aan, gattegat wat naar. * maar wel lekker dat je hebt bijgeslapen...je zult het wel nodig gehad hebben. Nou ik ga de beruchte wandeling nh dorp maar ff weer doen. Eerst even langs de begraafplaats kaarsje aansteken bij m'n vader. Was gister weer eens verdrietig tot later.
Oja sorry Saar ik vergat jou. Succes bij het CWI het zijn idd zeer irri vervelende zeur mensen, weet dr alles van, toen ik in de ziektewet zat toen ik zwanger was. Kom daar binnen, man zegt hoeveel weken zwanger ben je? Ik; 28 weken. Kerel; noh dan ben je ook niet dik! Ik; nou moet dat dan... en dan steeds al die domme vragen, en die controleurs die bij je thuiskomen. Bha nare lui allemaal.
Mogge, Tinus wat een mooie foto's! Leuk filmpje van Cyenna, ze gaat maar snel he de laatste tijd, leuk hoor! Saar suc6 bij het o zo gezellige CWI. Anita, succes bij de neuroloog, hopelijk hoef je idd niet opgenomen te worden! Lin weer lekker even gestapt, haha! Jammer van je korte nacht. Wat fijn dat je al zo lang van je eczeem af bent! Hopelijk is Lois er ook snel vanaf. Leuk trouwens om voor studenten te gaan spreken, succes! Keejbie, nog gefeliciteerd! En ook nog gecondoleerd, heel veel sterkte de komende dagen! Annemarie, wat een leuke foto's! Fijn dat het nu zo goed gaat! Sonnie, Dhani gaat ook maar hard he. Knap van m hoor. En wat vaag dat je je pincode bent vergeten...hopelijk komt t zo weer in je op! Lin wat lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen. Succes bij de tandarts en veel plezier bij je schoonzusje! Cindy, hoe gaat het nu met Sam? Hopelijk wordt ze niet ziek! Mad, snap wel dat het erg vermoeiend voor je is. Lijkt me ook niet nix hoor die situatie. Kalm aan en sterkte ermee. Hoe is het nu met Evi? Wat is die Valentino toch een lekkere slaapkop zeg!
he miek! ja met evi gaat ie al veel beter thnx! gek he dat het van de een op andere dag zo kan verschillen! Lin suc6 bij de tandarts. Son jullie mogen zeker wel traphekjes aanschaffen! jeetje wat een doerak is Dhani toch! beweegelijk mannetje.