Goedemorgen!~ Zo Dani is rap zeg, ahahaha zie dat hier nog niet zo snel gebeuren K*t van je pincode. raar dat je binnen geen geld kan krijgen. Cyenna gaat ook hard de laatste tijd! mooi man! Tinus leuke foto's zijn het geworden! Mad wat een mooi meisje is evi, gave kleren ook! Je kunt indd zien dat je stuk lichter bent. Hier juist andersom, toen ik bevallen was was ik 2 weken later superslank.. en nu lijkt het net alsof ik net bevallen ben hahahahahaha (nouja ik probeer er nu wat aan te doen ) Wat fijn dat het zo goed met Benthe gaat zeg! Wat een vechtertje! valentino slaapt echt veel.. haha pff slaapkopje. lin fijn dat de exceem minder is! voel je je zeker nu ook een stuk lekkerder door! Andere lin, veel plezier bij de kapper! saar veel plezier bij cwi gezeur altijd he.. en toen wist ik het niet meer... Luca heeft diaree en zit onder de pukkels (waterpokken?) zie geeen blaasjes en ze zijn ook heel klein.. weet het ook niet.. zo heeft ie nooit wat en zo alles tegelijk.
Goedemorgen, Keejbie@ gecondoleerd meid! Saraah@ heb je al geregeld hoe je naar de meeting komt? Op 8 april heb ik een verjaardag van nichtje van mijn man en dan gaan we ook naar zo'n binnen speelplaats in Eindhoven. Het is precies 1 week na de meeting. Ik vind het best eng hoor de meeting? hahhahahah! lijkt wel een date! ik ga eens nieuwe fotos van Yassir plaatsen! Doeg
Mad leuke foto's van Evi en jezelf ook Fijn dat het weer beter gaat met Evi Zielig voor Luca Zou niet weten of het waterpokken zijn.. Leuke foto's van yassir..scheetje hoor..echt een mannetje zo hihi.. En dan de meeting.. Misschien dat Linda Saraah wil ophalen in plaats van mij.. Ik kom dan wel met de trein..houten is niet zo heel ver hier vandaan..dus dat is op zich wel te doen..
Bedankt voor de lieve complimenten. Mad@ wat is je geheim dat je ineens zo slank bent na je zwangerschap? Onwijs leuke fotos zeg! Evi is echt een scheetje!
Ik wil Saar ook ophalen hoor, balen he dat er geen 3 kinderstoelen en 3 man in de auto passen Of we huren een busje haha Hanan, wat een pracht mannetje is Yassir ! En dat hoedje staat em zo lief. Loïs heeft ook zo´n loopding zoals jij hebt gekregen en zij loopt er nu de hele kamer mee door, zal er wel even een filmpje van maken Beterschap voor Luca ! Mad, op die foto zie je niet eens dat je 9 maanden zwanger bent ! Jij had echt wel een bescheiden buikje toen ! Leuke foto´s weer hoor en wat een leuke bandana heeft Evi daar op. Waar heb je die vandaan ?
Hallo, Mooie foto's van Mad en Evi! Idd een bescheiden buikje hoor. Had hier een enorme toeter en was maar 8mnd zwanger, haha! Volgens mij is dat een bandana vd Hema. Wat zielig van Luca zeg! Heb je al een doc gebeld? Beterschap hoor! Senna, ik kom niet naar de meeting. Ik heb dan een week vakantie en we gaan die dag naar de dierentuin toe. En ik ben niet zo'n coureur om zo'n eind te rijden, dus helaas! Wens jullie heel veel plezier! Leuk die babywalker Lin en Hanan! Ga die tip maar even doorgeven aan opa en oma voor Tijn zn verjaardag! Was het een van fisherprice? Leuke foto's van Yassir, lief koppie hoor!
Miek, Loïs heeft er 1 van Chicco. Filmpje dat ze ermee rondloopt is net gemaakt maar moet even wachten tot vanavond want ik krijg hem zelf niet op de comp
O ja Vera als je hier nog komt.... spannend hoor morgen je meissie 1 jaar. Ik wens jullie een leuke dag toe met veel kadootjes! Wat hebben jullie zelf voor haar gekocht?
Jammer miekie Nee nog geen dok, wil het eerst ff afwachten of het niet van de wasverzachter ofzo komt ben benieuwd naar t filmpje lin
Oh ja morgen is Charissa jarig, echt niet te geloven hoe snel het eerste jaar om is Dat babyrollator ding is echt een aanrader, ze speelde er eerder ook al mee omdat je er ballen enzo in kan gooien en hij maakt ook muziek. En nu kan ze er mee rondlopen
De Luca spam was ook weer erg leuk ( was ik nog vergeten te zeggen ) je hebt 1 van die foto's nu ook op hyves zag ik
Lindaa2@ ik ben benieuwd naar je filmpje. Yassir kan nog niet spelen met babywalker. Miekie@ Babywalker van Yassir is van fisher price. Ik heb hem nog niet uitgepakt omdat Yassir er nog te klein voor is. Ik ben opzoek naar sandalen voor de zomer voor Yassir, maar ik kan nergens leuke vinden. Iemand tips?
ja ach je moet toch wat op hyves planten he.. aangezien ik op het moment niet zo voorbeeldig op foto's sta geen idee hanan.. misschien scapino of c&a heb ze daar wel gezien.. maar verder niet echt opgelet ofzo.. dus weet niet of ze leuk zijn!