Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb ook een dikke buikfoto geplaatst, een paar uur voor de bevalling :D

Pluk hoe wast bij de neuroloog?
    Lindaaa ha ha ik wacht ook altijd, met filmpjes tot m'n man thuis is, ben dr niet zo handig in.
    Son leuk dat je met de trein komt!
    Hanan leuke foto van Yassir.

Grrr had vanmorgen weer een lekke kinderwagenband, pas ook al, toen heeft Frank hem geplakt, pas zij hij nog, de band houd het lang vol.
    Nou tot vanmorgen dus... drukt ook zo zwaar :(
    Oja weet je... ik mag meter zijn van ons nichtje (van de tweeling) ze worden gedoopt op moederdag, voel me wel vereerd dat ze mij hebben gevraagd :D :D :D

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O dat is leuk Mensi, lief van je nichtje!
    Wel balen van die band.
    Heb je niet een buggy dan, dat is zonder luchtbanden, makkelijk hoor.

O dus je hebt er ook 1 van fisherprice, hmmm welke is nou leuker dan...?

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Mieke, ja heb wel buggy, maar had Steven er al in, en was al onderweg, ik kon er nog wel mee rijden hoor, was alleen beetje zwaar duwen, en hij trok naar rechts.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zijn een beetje hetzelfde he...ik vind denk ik de Fp iets leuker, qua vorm en kleurtjes, maar die chicco is ook erg leuk...

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Dat had ik ook maar de tandarts heeft daar van dat witte spul tegen gedaan en nu heb ik er geen last meer van.
    Dit gaat (godzijdank) zonder boren of andere nare geluiden ;)

Vanmorgen dus bij de neuro geweest en inderdaad na even hamertje tik, kruisje nulletje, proberen te hinkelen en dat soor grapjes te hebben gedaan was het duidelijk dat ik (weer) een gevoelsstoornis had.

Ik kon een kuur krijgen maar de uiteindelijke uitkomst (verbeteringen) zouden hetzelfde zijn als wanneer we er niets aan deden.
    Ik heb dus gekozen om geen kuur te nemen want van de methylprednisolon voel je je ook niet echt happy.

Tegen de pijn mag ik standaard 3 x daags paracetamol nemen. Als dit niet helpt moet ik even contact opnemen en wordt er wat sterkers voorgeschreven.

Ook mocht ik wel weer een keer door de mri zodat we de foto's konden vergelijken met die van 1998.
    Maar wil ik dit wel? Wil ik daadwerkelijk zien wat er in mijn hersenen en ruggegraat al kapot is?

Kortom keuzes die ik eigenlijk helemaal niet wil maken.

In oktober moet ik weer komen voor controle, maar ik moest wel rusten en dus de ziektewet in. Op dit moment kan me dat niet schelen, eerst maar weer eens iets beter worden.

Oma heeft ondertussen op Kylian gepast, wij halen altijd een halfje vloerbruin voor de jonge man maar oma heeft hem dus gewoon ons Multicorn donker brood gegeven (zitten behoorlijke pitten bij in).
    Kylian heeft er totaal geen moeite mee, dus geen 'speciaal'brood meer voor hem :)

groetjes anita

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Anita, wat een gedoe zeg.
    Ja idd wel eng om dan door de mri te gaan.
    Aande andere kant zou ik het denk ik wel willen weten. Sterkte ermee!

Er is ook nog een walker van Vtech, moeilijk, moeilijk!

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    http://www.vtechuk.com/products-and-acc ... by-walker/
    Ik denk dat ik deze nog het leukst vind, jullie dan?

Ow ja nog een vraagje.
    Ik had een glassex easymop voor het dweilen.
    Nu is die stok geknapt en moet dus een nieuwe.
    Wil eigenlijk niet weer dezelfde, was wel makkelijk, maar breekt dus zo.

Hebben jullie nog aanraders?

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ben ik ook nog ff snel.

Beetje rotdag gehad, maar goed.. zometeen naar Rotterdam met een aantal collega's , lekker uit eten en dan naar een voorstelling in het Luxor.

Leuke filmpjes van Dhani! Hij gaat helemaal hard zeg!

Die van Vtech is ook leuk Miekie! Moeilijk hoor haha.

Wat fijn voor je Lin, dat het eczeem nu al 2 maanden weg is! Heerlijk voor je!

Anita ook sterkte en beterschap. Idd eerst maar eens goed uitrusten!

En leuke foto's van Yassir! Knap mannetje! Heel lief koppie!

Nou ik ga ervandoor!

Doeiii

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Die van V tech is inderdaad ook erg gaaf Miek.

Ik heb geen dweil tips :p

Gezellig vanavond even dr uit Miran, misschien ben je dan je rotdag snel weer vergeten.

Vervelend Pluk, en moeilijk ook om te bedenken wat je dan wilt :( Sterkte ermee.

Saar, krijg je nou eindelijk eens je geld ? Is het goed gegaan ?

Lin, hoe was het bij de tandarts en kapper ?

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hmm das balen Miran een rotdag...als je erover wilt praten kan dat hoor.
    Je hebt wel een leuke avond voor de boeg!
    Veel plezier!

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey Son, weet je je pincode ondertussen alweer?

13. Niet meer actief

hoiiiii..

Miran balen dat je een rotdag hebt..sterkte en je weet ons te vinden he ;)
    Veel plezier vanavond!

Miekie die van V-tech heeft Dhani ook..hij is erg leuk..staat alleen bij mn ouders zodat hij daar ook wat heeft..dat ding wat voorop zit kan je er ook af halen..enige nadeel is wel dat je wieltjes niet langzamer kan zetten..
    hier een foto ervan..let alleen niet op mn moeder hihi en niet verklappen dat ze er hier op staat he dan doet ze me wat denk ik :p

14. Niet meer actief

Mensi balen van die band..

Nee pincode nog niet gevonden en denk dat ik hem weet..maar goed pasje is nog steeds geblokkeerd, moet weer langs de bank, maar had vandaag geen zin..heb nu pasje van steef :D

Hele badkamer daarstraks gesopt..morgen komt de loodgieter..ze gaan de wasmachine aansluiting naar zolder verplaatsen..dus dacht dan moet badkamer wel beetje netjes zijn ondanks dat ze weer troep gaan maken..

Ga dhani eventjes eten geven..hij krijgt sperziboontjes..ik ga denk ik een pizza bestellen ofzo..steef is uit eten met het werk en waarschijnlijk laat thuis, hij zit nl in Zaltbommel dus niet naast de deur..dus lekker het rijk alleen :)

15. Niet meer actief

Ow en Miekie weet je wat handig is bij de V-tech..je kan het geluid ook zachter zetten zodat je niet helemaal gek wordt ;)

16. Niet meer actief

ow en mensi zo leuk is het niet hoor met de trein :p Maar ja als ik wil komen en sarah ook dan zal 1 met de trein moeten hihi ;)

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nouik hoop dat je idd nu de goede code hebt!
    Enneh pinpas van vriendlief is natuurlijk ook niet verkeerd, haha!

Leuke foto trouwens! Rolt dat ding zo snel dan of hoe bedoel je dat?

Lekker pizza! ! Wij eten strax verse spinazie, ook lekker! Succes met die loodgieter morgen, hopelijk maken ze er niet een giga bende van!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, ik had al even een demonstratie op internet gezien wat dat ding allemaal kan.
    Denk dat ik toch ga voor die van Vtech!
    Even opa en oma tippen haha.

19. Niet meer actief

nou dat ding dat rolt gewoon zeg maar..hmm ja hoe leg ik het uit..het rolt gewoon normaal alleen voor die kleintjes kan het dus af en toe te snel gaan waardoor ze het niet bijhouden..
    Maar in het begin had dhani er meer moeite mee dan nu..ze wennen er wel aan..

Eet smakelijk strakkies!

Is idd handig pinpas van mn vriend..alleen t is dezelfde rekening ;)

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wij hebben voor Steven een loopauto gekregen, ook waar hij zelf op kan zitten, zit alleen jammer genoeg geen ruggesteun op.
    Son, ik vind het altijd wel leuk met de trein, m'n man vind het eng, helemaal sávonds op die donkere perons :( (wat een raar woord)
    Lekker ik zou pizza kiezen, en het pasje van Steef is natuurlijk helemaal mooi meegenomen ;) moet je deze pincode niet vergeten he? :eek:
    Wij eten bami, lekker makkelijk heb ik gister al gemaakt.
    Steven is al in bad geweest, heeft lekker z'n pyama aan, en z'n ochtendjas.Heb hem net toen ik hem eten gaf maar ingewikkeld in een katoenen luier....anders werd hij weer smerig.
    Ga zo de tuin ff in, doei doei.

Deel Deze Pagina