jajajajajaja jippiee deze oude doos kan het =D> Leuke foto's van Iman, wij hebben ook een heel klein speeltuintje naast ons huis, een glijbaan, een wipwap een een wipkip (eigenlijk is het een eendje maar wipkip bekt zo lekker ) Morgen moet ik het werk bellen en me ziek melden, gatver heb ik dus helemaal geen zin in want dan krijg je meteen van dat formulier gedoe want je moet zo snel mogelijk weer aan het werk. En als je je eigen werk niet kunt dan moet je aangepast werk doen. Elke keer hetzelfde gezeur want het receptiewerk is dus al het aangepaste werk, ben eigenlijk bejaardenverzorgster. Maar ja wet poortrichter dus het moet allemaal. Groetjes Anita
Sonnie grappig, wij kijken hier ook weinig samen, ik ben meer van de medische sensationele programma's, Frank meer van journaal en actuele programma's. Moest ik eigenlijk ook eens meer doen volgens hem, maar kijk ook nu.nl. Is ook wel leuk toch, makkelijk tv kijken Ik vind meestal die actuele programma's weer zo mensenleed, oorlog ect. Ja die Robert heeft die Bianca gezoent, bha die jongen bha wat naar wat een bal.... en de vriendin van Bianca heeft met Amira gekletst, en volgt hun een beetje, je zag er nog niet veel beelden van. Met het kampvuur waren de vriendinnen van Gringo en Fredje helemaal in tranen. Die van Fredje was zo boos, en heeft een foto van hun samen op de grond gegooid.
Wij moeten binnenkort ook een traphekje gaan plaatsen boven want meneertje had zich vanmorgen al tot de drempel van zijn kamertje weten te schuiven. Voor de trap naar boven zal hij toch eerst een deur moeten zien open te krijgen dus dat zal nog wel even duren. Groetjes Anita
Leuke foto Anita! Goed gedaan Doe jij ook met PSP? Hoe doe je dan 1 ding in kleur maken? Ziet leuk uit zo!
net ff op site van ballorig gekeken..maar ja kan pas reserveren vanaf 15 personen en daar komen wij niet aan..dus dan maar hopen dat het niet druk wordt die dag..
wipkip das volgens mij twents... Irri als je je moet ziekmelden, bij mij belde de chef toen op; Kom je morgen weer, dat thuiszitten is niks voor jou En dat terwijl het de 2e keer was dat ik me ziek meldde in 4 jaar tijd. Hij geloofde me zekers niet.. Toen ik van de bedrijfarts 6 uur minder moest werken per week, en toen ze me bij de AH maar 3 uur minder hadden ingepland, wer ik hellig (ook twents ) ik heb m'n chef gezegd, dat ik totaal niet serieus werd genomen, nou hij werd me toch BOOS.Maar het maakte me op dat moment geen BAL uit, ik was pissed. Het heeft wel geholpen, uiteindelijk werkte ik 6 uur minder per week.
Ik heb adobe photoshop elements. Aan de zijkant staan daar een lasso, als je daarop drukt kun je dus een item omlijnen. De lasso zoekt zelf de randen op dus je hoeft maar heel weinig zelf bij te sturen. Als je tenslotte weer uitkomt bij het punt waarop je bent begonnen gaat het lijntje een soort van knipperen. Dan druk je op je linker muisknop en kies je voor cut by layer. Dan snijdt het programma dit uit en gooit dit op een appart blaadje. Dan selecteer je de background (de foto met de rest) en ik kan dus dan gewoon sepia selecteren. Dan wordt alles sepia behalve het gedeelte wat ik er eerder uitgeknipt had. Hopelijk is het zo duidelijk, ben er zelf ook nog maar een paar dagen achter hoe dat nu werkt. Groetjes anita
Oeh Son, lekker die koeken... Ben je niet misselijk nu haha Anita thanks voor de uitleg. Werkt dan bijna hetzelfde als bij PSP. Suus was het me net nog eens aan het uitleggen.