Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb nog geen tijd gehad een foto te maken met bril :(
    En morgen ben ik heel de dag niet thuis..
    Ik ga hem dan zaterdag maken, sorry 1 dagje te laat :p

Maar hier is wel Ivan van Roos:

Lekker ventje hoor Roos hihi.

Kittens waren lieff hihi. Maar dat zijn ze altijd ;)
    Cyenna lag al op bed toen ik terugkwam. Heeft pappa goed gedaan. :)

2. MirandaT

Met psp. Wil er ook wel 1 voor je maken? (wordt dan wel van het weekend :p)
    Kan ik een foto uit je album gebruiken?

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Wat een leuke foto´s allemaal weer, vooral ook die van de opdracht.. 8)

He taatje leuk je weer te horen!

Eh nou moe, moet echt nadenken wie wat heb gezegd, pff ben de laatste tijd echt een zeef en dan 1-tje met flinke gaten :-s

Eh geloof miekie he, morgen weer werken, toch ? :oops: succes morgen. Moet zeggen dat ik het nu nog niet gewend ben. Werk nu 2 dagen, maar ben echt zo kapot na die dagen, weinig energie.. :rolleyes:

Morgen nog een laatste test en dan weten we meer.. :(

Vanmorgen kwam ons meiske al om 6 uur, maar dat komt echt omdat ze al om half 9 s´avonds de laatste fles had gekregen, als ze een late krijg (10 uur) dan slaapt ze wel door tot 7 uur.

Ze lig nu alweer vanaf 6 uur vanavond te snurken, heb ze nog niet echt gezien :( , zo maar laatste fles geven en dan ook onder de wol.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ja en natuurlijk ook nog de foto van Alyssa met zonnebril! 8)

5. MirandaT

Hahah stoere foto :)
    Echt leuk :D

Valt dus best tegen weer werken...
    Pff ik heb er eerlijk gezegd ook nog helemaal geen zin in...

6. Niet meer actief

roos gave foto van Ivan..ennuh leuk shirtje..H&M he hihi..Dhani heeft hem ook :)

Ben benieuwd eliesja morgen..hou ons op de hoogte he ;)

uhhh weet t ff niet meer wat er allemaal geschreven is.. :oops:

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    @Mamaantje het lukt mij inderdaad niet om ze te verkleinen mar er staan er heel veel op onze site. www.ivanholdorp.beebiesite.nl
    @Miranda onwijs bedankt.
    @Sonnie wij kopen ook heel veel bij HenM. erg leuke kleding.

Vandaag ga ik met mijn moeder en mijn zusje naar de DDD van de Bijenkorf. Is kijken of ik dat nog leuk vind.

Dikke knuffellllll 8)

8. Niet meer actief

Idd leuke kleding hebben ze daar en ook betaalbaar :)

Veel plezier vandaag bij de bijenkorf ennuh niet te veel kopen he :p

Heb ff vraag aan jullie..

Dhani kwam vannacht sinds tijden weer is om vier uur :( ..toen heeft hij flesje gehad..nu net heeft hij al zn tweede fles gehad terwijl hij nu normaal pas zn eerste krijgt..maandag vertelde de kinderarts op het cb dat hij niet meer als een liter mag drinken per dag..maar ik kom vandaag dus niet aan de zes flessen maar zeven..want het lijkt me niet dat we 1 fles weg kunnen laten..
    Zou dat heel veel kwaad kunnen? Lijkt me dat als hij teveel krijgt hij dan toch niet wil drinken..maar wat nou als hij wel al zn flesjes leeg gaat drinken..hij heeft nu al twee flesjes van 200cc op..

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hey Sonnie, FV mogen ze idd niet meer dan een liter per dag anders is het slecht voor de niertjes vertelde mijn CB me...
    Drinkt hij elke fles helemaal uit?
    Want als hij soms leegdrinkt en soms niet, dan maakt een extra flesje niets uit, maar als hij elke fles leeg drinkt dan is het dus teveel.

10. Niet meer actief

@ sweetangel..ja hij drinkt elk flesje helemaal leeg :(

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    probeer anders te rekken....zodat tussen elke fles extra tijd zit...misschien kom je dan uit?

12. Niet meer actief

Ik zal mn best doen..maar meneertje heeft eigen willetje..als hij honger heeft moet ie ook meteen eten haha

13. Niet meer actief

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Wij gaan morgen lekker niks doen..naja ik ga ff shoppen met Dhani bij de prenatal..en zondag gaan we met de honden naar het strand..mag weer 1 oktober Yeahhh..ben benieuwd hoe Dhani het vind op het strand..ga ff kijekn of ik leuke foto's van hem kan maken..neem gewoon ff kleed mee ofzo

Ga maar ff douchen..

laterssss

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Of anders in overleg met CB voeding voor hongerige baby's als het rekken niet lukt?

15. Niet meer actief

Maar om hem nou voor deze ene keer voeding voor hongerige baby's te gaan geven lijkt me ook overdreven..hij is nu eenmalig (hoop ik) gekomen om vier uur vannacht..normaal slaapt hij tot zeven a acht uur 's morgens..
    Net heeft ie weer flesje gehad..hij wil gewoon om de drie a vier uur..hij heeft net wel 20 cc laten staan..
    Heb cb al gebeld hoeveel kwaad het kan als hij meer drinkt vandaag..wordt tussen 12 en half 1 ff teruggebeld..maar ze dacht zelf al dat als het alleen vandaag was dat het wel mee zal vallen..
    We wachten het dus ff af..

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie, het lijkt mij ook dat 1 dag een extra flesje geen kwaad kan maar inderdaad dan maar ff advies van het CB afwachten.

Ik zit me dan ook ineens af te vragen of Loïs niet teveel krijgt. Zij zit op 5 flessen 180 cc water en 6 schepjes. In totaal komt 1 fles wel op 210 cc doordat het melkpoeder erbij zit. 5x 210 is dus ook meer dan een liter per dag .... ga ook weer twijfelen nu ....

17. Niet meer actief

Linda dat maaktte niet uit volgens arts van het cb..dat had ik dus ook..ik doe ook 180 water en 6 schepjes..zit je ook over de 200 cc heen..
    Maar snap het af en toe ook niet meer hoor :(

18. Niet meer actief

Heb foto van Dhani met bril in mn album gezet..
    Het is alleen een skibril geworden..want mn mannetje is weer met de auto naar zn werk inclusief zonnebril hihi..

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hahaha GE-WEL-DIG die foto van Dhani met skibril !

20. Niet meer actief

ja leuk is ie he :) en hij vond het niet eens erg..moest er zelfs om lachen haha..

Deel Deze Pagina