Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    trusten!

hier druk aan t stoeien met de lasso :)

onder welk ding zit Sepia dan Anita? kan t niet vinden....

grrrr en ik kan m ook al niet goed opslaan!

trusten y all!

x

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik weet niet op wie steven lijkt...een goede mix denk ik...moeilijk te zeggen...

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sephia staat bij PSP bij fotoeffecten Mad, maar bij jou programma weet ik t niet...

Iman net wakker... Weer buikpijn :(
    Ik hoorde haar buik rommelen... Echt moeten troosten en nu ligt ze weer te slapen gelukkig.

Leuk die foto's met mannen ;)
    Simo staat in mijn album haha.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Onwijs leuke fotos lin. Wat heb jij mooi haar zeg! Iman heeft die bos haar niet van een vreemde. Papa heeft niet zoveel hahahahah ;).

Pluk@ leuke fotos van kylian, die groeit ook als kool zeg!

Saar@ het is echt drama UWV EN CWI (ik spreek uit ervaring).

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik voel me echt onwiijs K!@#$%^&*T, mede dankzij me man.

Vanmiddag zat hij te wachten in de auto en ik kwam aanlopen. Stap ik de auto in zegt ie sooo :confused: je bent echt veel aangekomen! Zoiets moet je echt niet tegen mij zeggen, dan voel ik me meteen onzeker. Later maakt ie een grapje zegt die BIG MAMA. Hij heeft nooit wat gezegd over mijn overgewicht en nu ineens! Ik ben enorm gekwets en dat heb ik hem laten weten ook.

Ik heb nu ook met mezelf afgesproken dat ik vanaf vandaag (weer) op dieet ga, om te bewijzen dat ik het kan! Het gaat mij lukken.

Ik ben ook gelijk aan de water gegaan en voel me echt ellendig!

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Allemaal weer hele leuke foto's en filmpjes van jullie kanjers.

Dat filmpje van Dhani met dat trappenlopen, echt goed hoor..
    En Lois, die loopt ook heel gemakkelijk achter haar rollator en dan nog even losstaan. Valentino lukt het niet met zijn rollator.. hij gaat teveel naar voren hangen en dan rijdt hij te snel.

@ Mad. kan me voorstellen dat het zwaar is nu zonder je mannetje..
    Sterkte hoor de komende tijd.

@Miekie.. ik zou ook niet kunnen kiezen, ze zijn allemaal leuk..

@Saar.. schiet ook niet op bij die debielen van de soos... :rolleyes:

En toen wist ik het niet meer.. er is ook zoveel geschreven...

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Hanan.. ooh mannen... :x
    Ik ben ook nog een stuk zwaarder dan voor mijn zwangerschap, en ik weet ook dat ik moet afvallen, maar dat moet mijn man echt niet tegen mij zeggen. Dan ben ik echt boos...en teleurgesteld.
    Hij heeft er tenslotte wel een mooi en gezond kind aan overgehouden.
    Mijn man zegt niets over mijn overgewicht, en das maar beter ook..

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    grrrrrrrrrrrrrr da's gemeen van hem hanan

truste allemaal!

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Me man heeft er spijt van dat ie het gezegd heeft. Hiij zegt het was maar een grapje, ik ben niet gediend van dit soort grapjes.

Toen ik hem leerde kennen was ik slank. 6 jaar later ben ik 20 kilo zwaarder. Hij heeft er nooit wat van gezegd en nu ineens! Hij zei altiijd ik hoef echt geen slanke den, ik wil gewoon je lekker kunnen vast pakken.

Jullie raden het nooit! ik heb me aangemeld bij de Sonja Bakker dieet club. Voor 8 weken krijg je een dieet gemaild en dat kost 85 euro!

Gisteren toevallig was een oud buurmeisje geweest en die is 13 kilo afgevallen :confused: . ZIj volgt Sonja Bakker dieet en het heeft gewerkt!

Ik wist even niet waar ik dit moest plaatsen, ik moest het even kwijt.

10. Niet meer actief

goedemorgen,

Zo zal straks die pagina's eens ff bijlezen. Heb al wel een aantal foto's en filmpjes bekeken..

Wat een mooie foto's allemaal. En ook erg leuke en mooie filmpjes van de kids. Echt super.

Nou Yanouck was vanmorgen al weer vroeg wakker. om kwart over 6 . Maar goed heb ik ook een beetje aan mijn dag, We gaan straks ff naar een vriendinnetje van Yanouck. En vanmiddag gaan we nog ff weg. Nou dames kom vandaag wel weer een keertje langs. Ga straks na het aankleden eerst alles een goed lezen. Want daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

11. Niet meer actief

Goedemorgen 8)

Jeetje Hanan ook lekker handig van je man :( suc6 met het dieet!..Mijn ouders en zusje hebben het ook gedaan en ze zijn echt giga afgevallen..mn moeder is van maatje 44 naar 38/40 gegaan ;)

Ga zo dhani maar is ff wakker maken..als straks die mannen komen gaan ze hoop herrie maken en is ie natuurlijk afgeleid..dikke kans dat ie dan niet wil eten..dus wil voor half 9 gegeten hebben met hem :)

Het is echt alweer lekker weer..schuifpui staat al open..ruikt zo lekker fris buiten :D

12. Niet meer actief

Tinus veel plezier bij het vriendinnetje van Yanouck strakkies ;) Hoeveel schelen die twee? hebben ze wat aan elkaar met spelen?

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hanan mannen :evil: grrrrr

Tinus fijne dag vandaag! leuk dat Yanouk gaat spelen!

Son heerlijk hoor dat Dhani nog slaapt! ja t ziet er weer zonnig uit vandaag!

evi heeft goed geslapen! tot 07:15 nu flesje en broodje!

ik ben opgestaan met brandend maagzuur :( bleeee net maar ff een pilletje ervoor genomen! zo voelde ik me ook tijdens m zwangerschap en dit heb ik dus echt NIET gemist!

Lin hoe heeft Iman geslapen nadat ze zo`n buikpijn had?!
    o thnx Lin, tja bij PSP snap ik t wel maar Adobe is ff wat moeilijker volgens mij.... maar ik kan t nog niet vinden, hier is t met allemaal filters etc....

nou t is me gelukt met Adobe hoor;
    een kunstwerk is t geworden! m 1e exemplaar dus let maar niet zo op de kwaliteit oke?!

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Anita ff nog een vraagje;

hoe doe jij t zo netjes met die lasso? vooral van die kleine dingetjes zijn mega moeilijk!

x

15. Niet meer actief

dat meisje is van 11 mei. Dus die schelen ruim 4 weken. Dus dat is wel leuk.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    goedemorgen...mooie dag nu alweer

straks effies wandelen want de auto moet gehaald worden...die is naar de "autodokter" maar kan ook pas vanmiddag worden..toemtiedoem nou is weer een LAP tekst geworden :D dus ik stop maar weer

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha ja suus, wat een lap text...
    kan t haast niet lezen..

maar hallpo jeetje he wat is er veel getypt weer.!

@ lin toffe filmpjes van lois, die kan gewoon los staan en weer verder lopen, zij is echt zo vlot he.

@hanan, wat een eihoofd... ik zou ook lekker heeel pissed zijn, alsof je zelf niet weet dat je zwaarder bent als eerst ! stinksok !

maar goed, vandaag ga ik niks doen, mn ma is ALWEER op vakantie naar turkije( dat gekke mens blijft maar gaan.. dr vriend is turks en als ze vrij hebben gaan ze gewoon lekker samen op vakantie)

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahaha stinksok hihi
    waar zijn ze heen in turkije?

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmurning!

Toch goed gelukt hoor Mad!

Hanan: Rot hoor dat je man dat zei GRRRR... En succes met je dieet!

Suus: ik ga de LAP van je echt niet lezen hoor :D

Vanmiddag naar het ZH.
    Verder geen plannen.

Iman heeft goed geslapen na haar buikpijn. Gelukkig!

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    istanbul.. en vanuit daar gaan ze naar burça ofzo..( weetikveel)

Deel Deze Pagina