burca? dat is toch zo'n jurk? of niet...of is dat met een K burka.. ik ben in marmaris geweest....shoppen en afdingen... en toen met bibberende knietjes in nederland door de douane haha
Hahaha Saar die hou ik erin ´stinksok´is echt goed ! Suus vanaf nu krijg je iedere dag een overhoring dus als ik jou was zou ik lde lappen maar eens goed gaan lezen 8)
Hahahaha Stinksok is idd goed... Die houden we er zeker in Ja Suus en in standaard antwoorden als 'naar het ziekenhuis' daar trappen we niet meer in hihi... GOED LEZEN!
jawel juist makkelijk...als je me overhoort van wat heb ik gedaan..dan roep ik: ja ik weet 'm ziekenhuisssss
Goedemorgen PFF wat kunnen jullie weer veel schrijven in 1 dag tijd hihi. Ik wilde het echt weer gaan bijhouden maar dat is bijna geen doen met jullie haha. Ben gisteren met Gijs naar mijn vriendin geweest ze had een shirtje voor hem gemaakt en hij moest nog even passen voor dat ze hem kon afstikken. Het is een mooi shirtje geworden. En er is weer groot nieuws van het Gijs front Hij heeft nog maar 3 flessen het heeft even geduurd maar eindelijk zijn we zover . En hij heeft nu 4 tandjes
Charissa van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag..Dat je maar veel kadootjes mag krijgen kusje van Dhani
Go gijs Go Gijs! @ miekie...vertel eens over Tijn. Want die gaat nu richting het jaar en ben van Vien al zoveel weer vergeten. Wat doet Tijn zoal allemaal. Ik weet zo weinig van hem eigenlijk. Hier zit tandje 3 eraan te komen...een grote bovenin, als je z'n tandvlees ziet en dat witte erachter doorschijnen denk je echt Auwww, maar gaat zo geleidelijk natuurlijk...misschien volgende week ofzo hij zit nu in de box te spelen, heb hem om 10 uur maar uit bed gehaald. Anders kom ik niet uit met al z'n hapjes enzo Gebruiken jullie jullie wippers nog eigenlijk?
Ja dat is waar! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Charissa! ook even een leuk plaatje erbij natuurlijk...WANT HET IS FEEEEST
Proficiat Charissa! Suus, ik gebruik de wipper niet meer, alleen bij mijn ouders om haar eten te geven. Hier staat ie nu onder het bureau, kunnen mijn voeten erop leunen als ik aan de pc zit Binnenkort maar eens in de berging zetten!