Mogge meiden! Wat een verhalen weer ja, haha! Allemaal weer erg leuke foto's en filmpjes! Jee wat kan Lois dat goed zeg, snelle meid hoor! Hanan, succes met het SB dieet! Wel lullig van je man hoor, ook al is het een grapje. Hoe gaat het met Miran en Saar met de WW? We gebruiken hier ook geen wipper meer. Ik ga toch maar voor de Vtech walker, thnx voor de tips e.d. Lin wat is je haar mooi geworden! En weer erg lieve foto's van je meissie! Iemand nog dweiltips?
Suus, je wou weten wat Tijn al allemaal doet he? Hij teigert nog steeds maar ondertussen ook vooruit. Kruipen lukt nog niet, laminaat is ook erg glad. Hij kan ook goed staan, maar doet dat nog niet uit zichzelf, komt wrs ook omdat hij dus niet op zn knietjes zit. Lopen aan de hand gaat ook goed. Verder zegt hij papa en mama en is het veel blablabla wat eruit komt, haha. Dat was t zo'n beetje denk ik. Dus meneer doet t lekker rustig aan.
Hahahah die Saraah!! stinksok!! Hij zei gisteren dat ie o zo'n spijt heeft dat ie het gezegd heeft. Hij zei ook ik hou van je en bla die bla. Ik zei ja hoor het zal allemaal wel. Maar goed genoeg hierover. Son@ het schijnt dus echt goed te werken dus die Sonja Bakker dieet. Je mag ook gewoon bepaalde dingen eten, dat is makkelijker vol te houden. Suus@ hier gebruiken wij de wipper ook niet meer, wel bij oma thuis. Taatje@ voor Gijs =D> . Lin@ het valt niet mee he! elke keer naar het ziekenhuis. Ik hoop dat er gauw betere tijden komen. Inchalla zal dat komen. Charissa van harte gefeliciteerd!!! Met Yassir gaat het gelukkig goed, uitslag is ook veel minder geworden. Ik gebruik calendula op advies van Lin geloof ik, dit werkt echt super. Voor de rest niet veel meer te vermelden
O ja Gijs, knap hoor nu 3 flessen! En een 4e tand erbij! Hier is tandje 9 net door. En Lin succes vanmiddag in het ziekenhuis.
Ben wel benieuwd of er iemand is die DE dweil heeft. Heb er nl dringend 1 nodig. Heb nu Tijn als dweil haha, ligt hier mooi op de grond.
hieper de piep hoera voor Charissa! joepie alweer 1 jaar! Lin was ik idd nog vergeten te zeggen maar je haar is echt mooi geworden, hele mooie kleur ook Miek, ik heb een dweil van Leifheit, nu in de aanbieding bij blokker voor 19,- staat in t krantje van deze week, echt een perfect ding! hoef je niet met je handen te wringen hi hi jeetje alweer 9 tanden bij Tijn! zo he! en gijs ook al 4 gaat snel nu he?! hier ook al heel lang geen wippertje meer! x
Even een vraag: ik ben opzoek naar een fietsstoel voor Yassir. Ik ben opzoek naar een niet zo'n hele duren en goede. Iemand tips?
Mad die van Leifheit is dat die piccolo? Die heb ik nl al eens eerder gehad en dat ding klapt steeds om.
Dus dat is wel iets Mad? Die dweilstok had ik gezien in het krantje! Dan ga ik die ook halen straks! Hanan fijn dat de calendula helpt! Bij Iman helpt het ook goed! Fietsstoeltjes: geen verstand van helaas... Eerst nog een fiets hahaha
Miekie die vtech walker is een groot succes hier in huis gijs is er helemaal weg van. Dweilen kan ik je niet helpen helaas Fietsstoeltje hebben wij hier ook nog niet even wachten op salaris en dan gaan wij er eentje halen.
Miekie ik heb er ook 1 van leifheit..kon ook elke de juiste niet vinden maar deze vind ik echt perfect.. Zal wel ff kijken of ik een plaatje kan vinden..
Hanan ik heb er ook 1 van bobike..ben er tevreden over.. Je hebt ook CMG maar die zijn zo groot vind ik..
Hai hier ben ik ook weer ff! Gisteravond was echt superleuk! Lekker gegeten op Stadhuisplein en toen naar Luxor gegaan. Was echt een supervoorstelling ook! Dus gezellige avond gehad! Ik zet het liever niet hier op forum neer (mbt tot m'n rotdag ), aangezien iedereen dit gewoon kan lezen, ingelogd of niet Charissa gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En leuk trouwens al die walkers! Idd een idee voor haar 1e verjaardag. Over een paar weekjes maar es gaan kijken bij Toys R us. Weet niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben hoor . Fijne dag allemaal!
Hmm, wel de picolo dus van Leifheit. Geen last van dat dat ding dan omklapt? Is wel n leuke aanieding he?