Hanan,ik vind de foto heel duidelijk van Senna haha... Roos hier geen TOBI, Son heeft m wel geloof ik en Lindaaa ook! Fijn dat alles goed gaat bij jullie
Suus heeft het heeeel mooi verwoord annemarie.. ga lekker weg.. trek je niets van die mensen aan ! kom nou !... WW 3,4 eraf...( in 2 weken, ik was vorige week niet geweest)... ben helemaal blij! gaat de goede kant ooppp !... @ senna.. ik zie wienig eigenlijk...
ik zie het wel een beetje....een soort van opeenhoping van allemaal pukkies.... maar ziet er niet uit als waterpokken hoor... meer een soort vonkerig iets mamaantje: ziet het eruit als de 6e?
ja iets jeuk, tenminste zag een paar krasjes van krabben zitten.. fijn dat bloed goed was! je hebt toch grave? ik hashimoto? Hoe zit het alweer met grave? dat is toch een te snelle? weet je ook zo wat je tsh en t4 (ft4) is? (mag ook via pb ) wil ff vergelijken met de mijne..
ja daarna maar senna je vroeg toch eens hoe waterpokken eruit zagen ofzo maar dat je nog geen blaasje ontdekt had zoiets....