Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoe zal het met Miekie gaan..haar eerste werkdag..ben zo benieuwd..

En Senna natuurlijk met haar operatie vandaag..

CB heeft me dus nog niet gebeld..ze zouden me tussen 12 en 12.30 terugbellen..geef ze nog een half uur en dan bel ik ze gewoon weer..ik wil hoe dan ook vandaag een antwoord..straks komt hij de komende dagen steeds om vier uur 's nachts en dan zitten we in het weekend..kan ik het niet vragen..dus van mij zijn ze nog niet af als ze me niet terugbellen haha

Waar hangt iedereen trouwens uit?

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Sonnie bellen dan! Want anders ken je straks net zolang als ik wachten tot nooit :p

Mamaantje mijn jongetje kwijlt ook als een gek. Eerder moest ik hem continu omkleden omdat hij zoveel spuugde maar tegenwoordig is dat omdatie alles onderkwijlt. Ook zijn handjes zitten er continu onder en moet we dus goed schoonhouden hehe.

Roos wat een leuke bril! Echt schattig!

En Eliesja Toppertje hoor!

Dhani ga ik zo ff bekijken hihi

Gisteren na de stad geweest en ook ik ben weer bij de prenetal geweest :$ verslavende winkel. Heb nu maar weer het rompertje gekocht met I love (en dan een speentje erachter) vond ik wel passend :p

Gaat zojuist de bel. Ik rennen als een gek! Ivo is volgende maand jarig en ik heb dus een cadeautje voor um besteld en zit erop te wachten maar helaas het was niet zijn cadeautje.

Het was een cadeautje voor mij! Haha Friso heeft me al een paar spulletjes gegeven zoals een rompertje met zijn naam erop. En de vorige keer hadden ze vragen over voeding! En dat heb ik natuurlijk ff ingevuld en terug gestuurd!

Nou dit keer was ik de 5E inzender! En heb ik een Friso anti lekbeker gewonnen. Jeujj Hijs wel stoer want hij is donkerblauw met lichtblauw. Goed he!

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha Dhani is verstoppeld achter de bril!

He Son we hebben dezelfde wipper ;);)

4. Niet meer actief

Ja idd zelfde wipper..kreeg hem bij een abb. op de Kinderen.. :)

Yeahh antilek beker..altijd handig..had het ook ingestuurd..maar zal wel niet de vijfde inzender zijn :(

Dus weer ff lekker geshopt..nou Son gaat morgen ffies hoor..had al leuk slabbetjes gezien en wil ff nieuwe rompertjes halen..
    Ik had laatst drie rompertjes gehaald bij Hans Textiel om ff te proberen..nou ik vind ze dus niks en Dhani al helemaal niet..ik krijg zn armpjes er niet soepel in hoor en die van de prenatal wel..dus ik ga weer lekker naar prenatal voor de rompers..

Wat voor luiers gebruiken jullie? is hier volgens mij als is geweest dit onderwerp maar ben vandaag te lui om terug te zoeken..ik gebruik nu pampers..maar twijfel of ik een ander merk zal nemen die iets goedkoper is..

WAt heb je besteld voor je mannetje als cadeautje?ben niet nieuwgierig hoor :oops:

5. Niet meer actief

Ga het CB maar is ff bellen..want van op tijd terugbellen hebben ze niet gehoord :evil:

6. Niet meer actief

pff arts heeft het druk..ik wordt vandaag zowiezo voor vier uur teruggebeld..Yeah right..ben benieuwd..zo niet bel ik terug :(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat heb ik ook Sonnie.

Die van prenetal blijven wel goed. Alleen het probleem wat ik daarmee heb is dat bij heel veel rompertjes me drukkertjes eraf vallen na het wassen daar baal ik wel van!

Ik gebruik ook pampers. Nog steeds nummertje 1. Ik heb andere luiers geprobeerd maar ons jongetje heeft net zo'n gevoelige huid als zijn mama en kan niet tegen goedkopere merkjes en ook geen goedkopere doekjes. Btje balen maar het maakt me niet uit. Alleen het beste krijgt me mannetje ;)

En ik weet niet of je de films Hellraiser kent?VAST WEL. Nou mijn mannetje wilde die hele set hebben met alle films ervan dus die heb ik ff gekocht ;) Hij weet gelukkig nog van niets hahaha.

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Te druk, die arts moet niet zeuren :p

Hij wilde arts worden ;)

9. Niet meer actief

Yeahhh ben net gebeld..als dit 1 dag is kan het geen kwaad..hij zal toch niet meer drinken dan dat hij op kan..hij geeft zelf aan als hij niet meer wil zegt ze..
    Dus maak me maar ff geen zorgen meer..

Jaaa die film ken ik wel..leuk :) :)

heb het nog niet meegemaakt van die drukkertjes..
    Wij hebben allebei ook een gevoelige huid, dus kans is groot dat dhani het ook heeft..Daarom durf ik niet van de pampers af te stappen..
    Het gaat goed met de pampers dus waarom zou ik overstappen..ja alleen voor het geld dan..maar ja die paar euro verschil kan ik ook nog wel leien..haha..

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat is goed nieuws toch Sonnie! Hmm laat je jongetje maar lekker drinken wattie nodig heeft!

Mijn boefjuh heeft ook van die daagjes!

Ja eigenlijk moet ik er ook mee terug gaan bij degene waar ze vanaf gevallen zijn. Want het zijn er zeker een stuk of 4.

Dan zou ik het ook niet doen hoor Sonnie. Ik heb het 1 keer geprobeerd. Eerst met luiers had ik die van de kruidvat. Uitslag dattie had! Dus meteen weer aan de pampers. En heb toen de doekjes van de dirk geprobeerd. Nou neej!

Bij de Dirk zijn de pampers 4.50 dus ja zoveel geld is dat ook weer niet ;)

11. Niet meer actief

oww maar jij hebt maat 1 toch? ik dacht huh 4.50..wil ik ook haha
    Ik betaal 9,75 bij de Vomar en 9,99 bij Super de Boer..maar ik heb de tweede maat..midi(geloof ik) 3 tot 6 kg..zitten er 62 in..

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik heb nu nog maatje 1. Hij heeft zo'n kippenkontje haha en weegt ook nog geen 5 kilo.

Maar nummertje 2 kost hier bij de dirk 7.50 ;)

13. Niet meer actief

Serieus :confused: Dirk zit hier in Almere Buiten..is niet zo ver..nou ga ik morgen is ff kijken..scheelt toch..
    Thanx wijffie hihi

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam iedereen

heb een tijdje niets van me laten horen want ik heb geen intern et maar die komt wel over een paar maanden.

Met de kleine tamer gaat alles goed, hij is al bijna 5 kilo en is 57 cm lang. hij komt nog steeds rond de 4 uur zich melden voor de fles, hij drinkt hem de ene keer leeg en de andere keer laat hij wat staan, maar is dan wel tevreden.

hij heeft al een paar keer gelachen en hij begint al wat met ons te communiceren. Hij is nog steeds gek op zijn speen.

15. Niet meer actief

hey layla..idd tijd geleden ;)
    Zo te lezen doet ie het hartstikke goed..super hoor :)

@Miekie..Hoe was je eerste werkdag?

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden,

Nou, het ging allemaal prima!
    Lekker op de fiets naar mijn werk geweest (3 a 4km).
    Heb een lekkere dag gedraait en weer erg veel lol gehad met mijn collega's! Leuk hoor weer iedereen even te zien!
    Toen ik weer thuis kwam kreeg ik weer een big smile van mijn mannetje, heeeerrlijk! Krijg weer helemaal energie van een dagje werken!
    Heb nu alweer weekend, lekker hoor even rustig beginnen zo!
    Nou, ga even snel koken.
    En strax op verjaardag van een vriendin, dus we gaan gewoon door!
    Eetze!

17. Niet meer actief

Mieke toppie dat je het leuk hebt gehad op je werk..idd lekker begin zo met nu alweer weekend :)
    Veel plezier vanavond..

@Keejbie..hier die muts weer ff haha..maar die luiers bij Dirk (maat 2) zijn die ook van New Born? Want ik gebruik die eigenlijk al lang niet meer..heb de baby dry.. Maar ander rij ik morgen wel ff langs Dirk..

Heb het trouwens gered met me vijf voedingen..kostte moeite haha en heel veel energie..hij heeft 20 min in bad gezeten..terwijl hij wel honger had..maar we hebben het badje ff extra leuk gemaakt en lekker gek gedaan..hebben het anderhalf uur weten te rekken en meneertje lag om half 8 in bed Yeahhh :)

suus waar hang jij uit vandaag :p

18. Niet meer actief

Ik verveel me :rolleyes:
    mn mannetje zit zo'n stom programma te kijken met auto's en weet ik veel wat..honden liggen voor wappie..dhani ligt ook te slapen en ik? ik zit maar een beetje hier en jullie zijn er niet..nouhouuuuuu..

Denk dat ik me bed maar in duik en nog ff tijdschrift ga lezen ofzo..heb van mn zusje de yes en andere kinderachtige blaadjes gekregen haha..best grappig hoe die jonge meiden denken..naja lekker boeiend allemaal..

Meiden welterusten voor strakkies..morgen ben ik lekker shoppuh bij de PRENATALLlllll Yeahhh.. en je krijgt nog een leuke verrassing ook bij je aankopen..nou ben benieuwd..stond wel bij zolang de voorraad strekt..

Doeiiiii

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik heb geen idee hou me eigenlijk alleen met new born bezig Sonnie! Maar hoe dan ook Dirx is goedkoper hiero dan de kruidvat en welk andere supermarkt dan ook dus neem maar een kijkje!

Top Gear issie zeker aan het kijken? Kijkt die van mij ook altijd word er altijd zo NIET goed van haha!

Miekie wat fijn dat je het dus niet als een rot dag hebt ervaren!

Wij zitten dit weekend ook vol met verjaardagen. Dinsdag is mijn neefje 4 geworden en die viert morgen zijn verjaardag. Heb een gitaar voor hem gekocht die vette geluiden maakt!

En zondag gaan we naar Maastricht dan is ivo zijn moeder jarig jeuj! Zie een beetje tegenop om zolang in de trein te zitten met onze ukke puk maarja komt wel goed ;)

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ..Stilte..

Deel Deze Pagina