Sterkte mensi! @ annemarie ik zou idd net als de andere meiden zeggen lekker weggaan, laat ze maar praten. Jij hebt ook tijd voor jou en de rest van je gezin nodig. Benthe is een goede handen en een telefoontje is zo gepleegd.
Mensi@ sterkte meid! Hier ook niet zoveel te melden. Yassir doet al bijna echt kruipen, zodra hij op iets te lang op zijn buikje ligt begint ie meteen te huilen. Yassir staat liever. Even over de meeting: Houten is niet echt ideaal te bereiken met het openbaar vervoer. Hou daar rekening mee!
Ja.... het kan nog alle kanten op, laatste bericht was dat het redelijk goed ging, maar dat z'n bloeddruk nog wel schommelde. Best raar idee dat je in slaap word gehouden, straks word hij over een paar dagen wakker gemaakt en dan is het ineens voor hem een paar dagen later.Maar heb er zelf niet z'n goed gevoel bij eigenlijk. Hij heeft de laatste tijd al best vaak in het ziekenhuis gelegen, is een stevige roker, daar zal hij (mocht hij hier uitkomen) toch echt wel mee moeten stoppen dan! Frank heeft gister z'n hand gepakt en gezegd hou vol, ik zou het fijn vinden als je Steven nog opa kan horen zeggen. Ik wacht dus maar weer op de volgende mail.
pff wat heftig zeg, ik hoop voor Frank dat zijn wens uitkomt zou mooi zijn! Hoe gaat het met jou kun jij het goed aan? het zal voor jou best heftig zijn deze periode. Nogmaals veel sterkte voor jullie allebei!
He, hier ben ik ook weer ff! Mensi heel veel sterkte! Hier gaat het wel goed, lekker aan het werk hihi Cyenna wilde gisteravond niet slapen . 2 uur met dr bezig geweest... Ze maakt er echt een spelletje van Elke keer zitten en staan in bed en als ik haar eruit tilde, gelijk stil.. Dus daar trap ik niet meer in.. Met het gevolg dat ze 2 uur bezig bleef... Zo zielig dan en zelf wordt je humeur er ook niet beter op Op een gegeven moment was ze stil. Ik kijken... Zat ze gewoon zittend te slapen... Dr hoofdje op dr voetjes zeg maar... Kan me niet voorstellen dat het lekker ligt maar goed hihi. (had ze wel weer goed gelegd) Zo dat moest ik weer ff kwijt hihi.
Haha ze is een echte meid aan het worden Lin, had je trouwens dat boek al binnen? En is het lekker weer buiten? Zie het zonnetje zo schijnen hihi.
Bedankt voor jullie steun, het gaat wel redelijk met me, gister had ik wel zoiets van, straks heeft Steven helemaal geen opa meer. Laatste nieuws; de antibiotica slaat aan, verpleegster zaten er zelfs aan te denken, hem bij te laten komen. Dus maar afwachten hoe dat gaat. Gister had de huisarts tegen m'n schoonmoeder gezegd, als de ambulance later was gekomen, was het te laat geweest, m'n schoonvader had al vlekken op de huid gehad, en dat is een slecht teken. M'n schoonmoeder vond hem gistermorgen naast z'n bed, en heeft er 3 kwartier over gedaan om hem in bed te krijgen ze is zelf ook al 70. In plaats dat ze nu 1 van Frank's zussen ff had gebeld.... Die ouwe mensies ook
aah das geen goed nieuws mensi hopelijk knapt hij nog op! Mijn oma had vorig jaar ook longontsteking.. ze is over de 80 en weegt nog geen 45 kilo.. iedereen moest langs komen en zelfs de dominee is geweest (en die laat ze echt niet gauw komen) en ze is dr nog steeds wat niemand verwacht had.. die ouwe rakkers zijn soms erg taai! ook al zien ze er niet zo uit
Ze gaan hem wakker maken, en dan kijken hoe hij reageerd, met die slang in z'n keel. Mocht hij daar erg onrustig van worden, maken ze hem weer in slaap.
oh ok...nou hopen dat het goed gaat dan! duim duim heb gisteren Edc- leggings besteld via esprit.nl voor onder een net over de knielange spijkerrok...een zwarte en een kakigroene. Kreeg vandaag een mailtje dat het al bij hun weg was en dus al aan TNT is afgegeven(pakketnummer rbij om het via de tnt site te volgen)..dus morgen waarschijnlijk al binnen...sneller dan normaal als ik er wat bestel. Leuk!
Ja tuurlijk gezellig! Ik laat hem 's morgens als Joey in bed ligt even kort uit, en 's middags als Joey zijn broodje op heeft ga ik lopen in het bos (onder de A6 door en dan langs de wetering (woonarken) daar) of fietsen. 'S avonds gaat hij dan weer kort bij ons in de buurt of ik ga nog een keer met hem fietsen in het bos. Ik zag jou net onder de brug waar de hagevoortdreef overheen loopt aan de kant van parkwijk. Ik fietste toevallig naar de AH met Joey... Ik loop of fiets meestal de andere kant op Ik herkende je aan je honden, en je riep een daarvan Bodhi volgens mij, haha
Is dat Ballorig trouwens alleen binnen? Ik weet dat we er hier in Almere ook een hebben, maar ik ben er nog nooit geweest... Als het nou schitterend mooi weer is zou het wel leuk zijn als er ook buiten wat te spelen is, iemand die dat weet ?
Ballorig is ook buiten Ik loop altijd ene dag richting parkwijk en andere dag richting A6..'s avonds gaan wij trouwens ook vaak fietsen naar dat bos..is best lekker stukkie Zal volgende week wel keertje proberen rond jou tijdstip te gaan..gezellig! WAt eng mensi dat ze hem wakker hebben gemaakt met die pijp er nog in Lijkt me ook wat als je wakker wordt met dat ding in je keel..zou volgens mij helemaal hysterisch worden Hopelijk knapt hij snel op..