Roos wij hebben ook een Tobi en zijn er erg tevreden over. Hij zit heel stevig en ook de indicator die aangeeft dat je kindje goed zit vind ik handig. Mensi heel veel sterkte meid. Hier een gebroken nachtje, Kylian was een beetje aan het spoken. Ook een rare dag want zolang ik maar in de buurt ben gaat het wel goed, vandaag wil hij ook alleen maar zitten terwijl hij juist een kindje is dat altijd op zijn buik ligt te spelen. Een beetje vreemd dus allemaal maar ach zal ook wel weer over gaan. Gerdien, wat een mooie meid wordt Anne toch, fijn dat je ons weer terug hebt gevonden. Annemarie ik heb je een pb-tje gestuurd. Mijn ouders wouden vanmiddag langskomen dus ben ik maar thuis gebleven, moest eigenlijk nog brood halen maar dacht, ach als ze er zijn kunnen ze zo even mee wandelen, gezellig. Nou ze zijn er nog steeds niet, daar baal ik dan zo van, heel mijn middag naar de gruzelementen. Kan ik morgen naar de bakker en dan is het daar zo druk Groetjes Anita
Hallo ladies, Allemaal bedankt voor jullie felicitaties. Ben de 1e met een peuter van onze groep, want ze is nu helaas geen baby meer! Charissa heeft een super verjaardag gehad en is echt super verwend, denk dat we een stukje huis moeten aanbouwen om alles kwijt te kunnen. Zal een foto in mjn album zetten van haar taart en het feestvarkentje zelf. Dikke kus Veertje
@ veertje: nog van harte gefeliciteerd met Charissa ,, Dames bedankt voor jullie reacties! wij gaan zeker naar de dierentuin. jullie hebben gelijk! dankjulliewel @ pluk: Bedankt voor je pbtje heel fijn,, @waterpokkenmama's Ik heb bij Janelle op de buik allemaal vlekjes gevonden en aangezien ze naar de peuterspeelzaal gaat ben ik bang voor de waterpokken! ik heb het ziekenhuis vanmorgen gewaarschuwd en nu mogen we voorlopig niet bij benthe als het blaasjes zijn was het eigenlijk niet meer besmettelijk hoorde ik maar om het zekere voor het onzekere te nemen ,, morgen ochtend hebben we een afspraak bij de huisarts,, Zijn er nog andere symptonene voor waterpokken? ze heeft nl geen koorts ofso en is niet ziek hier hebben we ook een tobi. Groetjes Annemarie
Jeetje das vervelend.. heb geen idee zo.. Toch maar naar de huisarts dan Ben benieuwd naar de foto's veertje! dus een leuke dag gehad? wat vondt charissa ervan?
Wat een leuke foto's van Charissa..leuk geworden ook de taart Dus ze is lekker verwend..leuk hoor.. Jeetje dus nu mogen jullie niet bij Benthe Vervelend Anita dat ze dan zo laat pas komen..gaat je middag
ja we kunnen Benthe nu alleen door glas zien das voor een paar dagen ,, verder heerst er op de peuterspeelzaal momenteel geen waterpokken maar ik wacht het gesprek met de ha wel ff af ,, volgens mij valt het allemaal wel mee! kan morgen om 9.00 bij de HA terecht en dan gaan we om 10.00 richting de dierentuin ,,
Hey! Suus, vergeet je telkens te antwoorden, maarre ik ben woensdag niet geweest naar de WW, omdat ik weg moest . Dus nu as woensdag weer. Maar afgelopen dagen gingen niet echt goed, dus morgen weer er tegenaan. Saraah jij gaat echt goed! Super joh! Hopelijk zijn het geen waterpokken bij Janelle en mag je gewoon weer naar Benthe! Leuke foto's Veertje! Charissa is heerlijk verwend!
Hello! Annemarie heel veel plezier morgen in de dierentuin! Lekker genieten hoor! En voel je absoluut niet schuldig hoor! Jammer dat je niet bij Benthe mag nu. En fijn dat ze het zo goed doet!
Oww, kleine Cyenna zittend slapen. Heb je dr nog een foto van gemaakt? Senna vaag ja van Luca, idd misschien een allergische reactie. Beterschap! Mensi heel veel sterkte met de vader van je vriend! Hopelijk komt alles weer goed en is hij nog een lange tijd Steven zn opa!
Hier nog leuke plannen voor het weekend? Annemarie leuk dat jullie naar de dierentuin gaan! Ik neem aan dat je naar Emmen gaat? Wij gaan, als het weer iig goed is, dinsdag 1 mei. Dan is het ook meivakantie, hopelijk is het niet al te druk. Heb er al helemaal zin in! Morgen ga ik met 2 vriendinnen (kennen elkaar al van de kleuterschool) Groningen even in. Lekker slenteren door de stad even shoppen en terrasje pakken. En mss nog ergens wat eten. O ja wat een leuke foto's van Charissa zeg! Hoe vond ze de dag zelf? En wat heeft ze allemaal gekregen?
Gezellig Miekie naar Groningen..Veel plezier! Annemarie suc6 bij de HA morgen, hopelijk valt het idd mee.. Veel plezier morgen bij de dierentuin!
Hoi hoi, Leuke foto's van het feestvarken! Ik zie dat ze ook een loopwagentjeding gekregen heeft. Iman krijgt die ook voor haar 1e verjaardag. Mensi, hoe is het nu met je schoonvader? Miran, grappig zeg, zittend slapen haha Ik heb het boek vandaag binnengekregen en ben er al in begonnen. Super boek! Thanks voor de tip! Annemarie veel plezier in de dierentuin! En hopelijk zijn het geen waterpokken! Zo voor de rest weet ik t even niet meer. Heb sinds vanmiddag opeens heel erg hoofdpijn. Ben vanmiddag even in het dorp geweest. Bij Zeeman een leuke broek voor Iman gekocht en een pakje en een pyamatje voor Joris (van minimuisje op t forum), erna even bij haar geweest om de kleertjes te brengen. Ging ik erna naar mijn schoonmoeder (2 huizen verder) lag daar iedereen op de bank te slapen Dus ben ik weer naar huis gegaan. Toen begon onderweg de hoofdpijn. Heb net in bed gelegen met het boek, nu even wat eten. Straks Lama's, hopelijk red ik t om tot dan wakker te blijven!
http://s148.photobucket.com/albums/s22/pluk-2007/?action=view¤t=boos012.flv Even een 'kruip'filmpje van vandaag. Annemarie, veel succes bij de huisarts, hopelijk valt het mee en kunnen jullie snel weer gewoon bij Benthe. En heel veel plezier in de dierentuin, je snapt natuurlijk wel dat we wat foto's verwachten Jeetje zeg ik weet nog niet eens hoe we Kylian's verjaardag gaan vieren laat staan wat we hem gaan geven. Al vond ik die loopwagen van V-tech heel erg leuk, we hebben al meer dingen van V-tech en tot nu toe bevalt dat (vooral onze zoon) dat goed. Mijn ouders stonden om 5 uur voor de deur. Mijn vader heeft lekker met Kylian gespeelt en mijn moeder heeft hem lekker in bad gedaan. Groetjes Anita
Hoi, nou Frank's vader is bijgekomen, en het gaat redelijk goed, hij herkende meteen iedereen en toen hij Frank's moeder zag moest hij huilen.Hij kan natuurlijk niet praten met die slang in z'n mond. Hopelijk gaat de slang er morgen uit, dan kan hij eindelijk praten, nu deed hij gebarentaal met z'n handen. Het deed mij met al die monitoren veel aan m'n vader denken, dus dat was niet zo fijn. Maar Frank's vader kreeg vanavond een slaaptablet of zo iets, zodat hij wel weer kon gaan slapen. Steven had vanmiddag gezwommen, en ging ook mee nh zh, hij bleef even op de gang met Frank.Dus die was vanavond super moe, hij lag er dus heel laat in, 21.30 nog voor ik de slaapzak dichtdeed had hij z'n duim al in z'n mond. Nou weltrusten allemaal en tot mails, zal morgenavond er wel weer eerst een stuk of 10 moeten bijlezen. Marjo
leuk filmpje.. leuke foto's van charissa.. leuke wagen! Fijn dat het beter gaat mensi! lin sterkte met je hoofdpijn! Veel plezier morgen miekkie! miran succes met dieeten.. son ga jij nog wat leuks doen? Ik heb ooook mijn oog ontstoken .. wehhhh haha zie er niet uit!
Leuk filmpje van Kylian hihi. Hij komt wel waar hij zijn moet Lin, sterkte met je hoofdpijn... En lees ze! Morgen komt onze koelkast, dus hoef ik niet meer heen en weer naar de schuur hihi. En m'n moeder komt ook nog ff en dan gaan we nog wel even weg denk ik. Miekie veel plezier morgen! Ik ga denk ik ook zo'n loopding kopen voor Cyenna. Weet ook echt niet wat ik anders moet doen... Zal morgen eens kijken bij de speelgoedwinkels. Doeii Vannacht alleen slapen (m'n man is weekend weg..) Heeeeeeeel lang geleden haha.
Haai leuke foto's van charissa.... feestbeestje annemarie: vien en quinten hebben waterpokken gehad en begon met pukkeltjes en daarna steeds groter wordend met vocht erin. Ze zijn besmettelijk een paar dagen voordat ze zichtbaar zijn en tijdens de blaasjes met vocht zelf. Zodra de blaasjes helemaal ingedroogd zijn (hier was het bij beide na 4dagen droog) zijn ze pas niet meer besmettelijk. Heel veel plezier morgen in de dierentuin. @Senna, ik krijg een acceptgiro bij mijn bestelling. Je kunt kiezen of per acceptgiro/of overmaking internet bankieren of met creditcard. Ik heb gekozen voor acceptgiro en maak dat dan via internet over.
hai, miek veel plezier in Groningen! heerlijk! Mensi fijn dat Frank zn vader weer wat bij is! kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet om iemand zo te zien aan al die slangen etc! Anita leuk filmpje van Kylian! Veertje, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was! gave loopwagen hoor! volgens mij krijgen al onze beebs een loopwagen! tof! hier gebruikt Evi haar loopstoel als loopwagen nu vandaag voor t eerst! hi hi Lin wat ^%$ van je hoofdpijn! ik zag idd bij de zeeman ook hele gave dingen van de week, heb een rokje daar gekocht voor Evi. een donker groene. Saar you go girl! kilo`s eraf gaan super goed zo! hoe is t hier.... Evi is momenteel echt een handenbindster! overal aan trekken en je kan er geen minuut uit oog verliezen! moet er vaak echt ook om lachen hoor! Miran, Evi slaapt ook heel vaak zittend! 1x staand op t CB gaven ze aan dat actieve kinderen vaak ook s`nachts actiever zijn in bed en in de gekste houdingen kunnen slapen! ha ha ha hebben wij weer! t schijnt wel vaker voor te komen. ik vond het ook wat bizar maar t zal wel weer een fase zijn!? ik vind Cyenna en Evi echt op elkaar lijken nog steeds! jij ook Miran? echt grappig ze hebben ook een beetje dezelfde haartjes en zo een rond bolletje! hi hi hier in huis! GEKKENHUIS! met m schoonmoeder nog steeds t zelfde, ben gister niet geweest dus zo voor ik naar m werk ga (12-20) ga ik even langs. onze vaatwasser was al weken stuk; conclusie van monteur nieuwe kopen! grrrrrr dus GEEN lcd! baal er echt van zo`n vaatwasser is echt mega duur (inbouw) en zo nieuw is onze keuken niet meer! Son heb je al een badkamer uitgekozen? wanneer gaan jullie beginnen met de oude te slopen? o Annemarie, balen zeg van die waterpokken als dat t is! ' gelukkig' is er volgens mij niet een super lange incubatie tijd! hopelijk voor jullie drogen ze heeeel snel in zodat je weer naar je kleine poppie kan! kuzssss