Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    lin, t gaat nog t zelfde! vanmorgen was ik er even voordat ik ging werken. t ging naar omstandigheden redelijk! wel nog met catether (hoe schrijf je dat?!) ze zat aan een stukje gebak ;) maar soms reageerd ze niet als je iets vraagt.... :( dan valt ze gewoon even stil! ze slikt nu ook geen medicijnen meer en daar zaten zo veel bijwerkingen aan dus nu zal ze zich heel even iets beter voelen maar dan zal de kanker weer de kop op steken.... :(

lin waar kan je die v-tech kar online vinden? ik zoek me suf :oops:

2. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ik ga naar bed krijg vierkante ogen! zit de hele dag al achter de pc ook op werk al natuurlijk ;)

trusten!

x

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

4. sweetangel100

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    weltruste mad.. ik ga ook zo naar bed !

tot morgenn

6. sweetangel100

Ik geef toe, jou site is beter Saar ;)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hehehe.. official baby.. official.! ;)
    je hebt t of je hebt t niet he ..( hehehe )

8. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    tnx maar je kan ze niet bestellen via internet op die sites :( hier in ons dorp kun je dat soort dingen echt niet kopen helaas! ha ha ha

9. sweetangel100

Ohhh je wil m online bestellen... Ik ga op zoek voor je ;)

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha... ur honor lin ;)

11. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Super foto's van iman lin, vooral die op de kop hang foto :D

Ben wel bij de prenatal geweest.. kon het niet laten :)
    slaapzakje, rompertje, truitje en drinkbeker gekocht... dus valt nog mee!
    alleen dinsdag ga ik naar babypark, das hier niet zo ver vandaan.. met een vriendin hahaha jat de pinpas van mn vriend wel f mee ;)

Mad tja indd.. zou ff kijken hoe goede vrienden het zijn.. want door niet te gaan is er natuurlk wel een kans dat de hele vriendschap breekt.. maja misschien vinden jullie dat wel helemaal niet erg ;)

Indd dus jullie hebben ook last van vrienden die het lieten afweten tijdens de zw schap?

Ik zowiezo bij 1 vriendin.. waren al tien jaar vriendinnen, en 3 maand geleden liet ze weten niets meer te willen afspr omdat onze levens zo veranderd waren omdat ik nu luca had..

nouja.. op zich vond ik het niet zo heel erg, zo lkkr ging het de laatste jaren niet tussen ons.. het was meer een verplichting om wat met haar te doen dan ontspanning. maar jammer dat ze deze reden aanhaald aangezien de vriendschap eig al niet meer goed zat toen ik mijn vriend leerde kennen (waar ze jaloers op werd, niet mocht etc) Luca staat hier helemaal buiten.. Ach ja...zo gaat dat he :S

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    kiekeboe..

mis teveel hier geloof ik.. :(

Maar het gaat helemaal niet lekker hiero.. :(

Alyssa heeft, op deze laatste 3 dagen na alleen maar s´nachts aan het spoken geweest, (veel huilen)heb nu al bijna 2 weken maar halve nachten geslapen.
    Ze heeft weer oorontsteking gehad en gelijk daarop met dr tandje bezig en ik weet nie hoe ze et voor elkaar krijgt maar ze begint eerst maar met dr hoektandjes :confused: , mevrouw drakie :)
    En sinds een kleine week is mijn man ook hondsberoerd, erg ziek en ja het is een man he. ;) Maar goed die ligt dus ook giga te snurken en te draaien en dan weer uit bed, weer dr in, dr uit.. :rolleyes:
    Kom echt niet aan me rust zo..
    Maar sorry voor mijn geklaag, maar moest het ff kwijt, ben gewoon op, zit alleen maar te janken nu, kan nie meer :cry: :cry:
    mijn man is nu alleen naar de eerste hulp, vind t helmaal niks, maar ik kan nie mee vanwege de kids.

Maar ook nog wel leuk nieuws, mijn oudste heeft zijn zwemdiploma A gehaald, gisteren afgezwommen. :)

Oh ja en ik las iets over een meeting, wanneer is die en waar precies?

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goede morgen

@ goh senna.. leuke vriendin hoor..

@ elisja, gefecliciteerd met je zoons A diplomaa :D
    wel vervelend dat je niet aan je rust toekomt, dat kan je helemaal opbreken, ik hoop dat ze alyssa snel weer goed slaapt, en dat je man ook weer beter is, zodat julie weer lekker kunnen slapen.

nou ben weer vroeg wakker...
    noa die heeft weer wat nieuws, om 4 uur snáchts wordt ze wakker, om ff lekker in bed te gaan zitten en te gaan babbelen met zichzelf..( heel irritant )
    ik ben dan lang bezig haar weer in slaap te krijgen, ik hoop dat t vankorte duur is, want ik ben doodmmoe nu.

gaat iemand nog wat doen vandaag?

14. sweetangel100

Goedemorgen!

Beterschap met Alyssa en je man, Eliesja :(
    Zoiets breekt je op!
    Ën gefeliciteerd met je zoons diploma!

De meeting is 1 mei, in Houten bij Utrecht, in Ballorig.

Saar, lekker plan van Noa... Hopelijk is het tijdelijk ;)

Ik werd wakker om 7 uur en mijn man was nog niet thuis uit de nachtdienst. Ik maakte me gelijk zorgen. Ik zijn broer gebeld, die zei dat hij een rit naar Belgie had en dat het nog wel even kon duren.
    Net belt mijn man op. Hij zit in het politiebureau in Antwerpen. Hij moest jongens ergens afzetten en toen ontstond er ruzie en nu moest hij mee om te getuigen. Hij wist niet hoe lang het zou duren. Hij was nu verhoord, maar de rest moest nog :(

15. sweetangel100

Oh ja Saar, ik zou vandaag met Iman naar mijn ouders gaan. Bij die speeltuin waar ik gister was is vandaag gratis entree. Dus ik wilde met Iman nog even naar de dieren gaan. Maar ja, eerst maar even kijken hoe laat mijn man thuis komt :(

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    jaheel vervelend lin.. van dat gezooi in antwerpen.. khoop dat ie snel thuis is, hijs natuurlijk ook helemaal afgepijgerd.!

17. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen

Eliesje beterschap voor je man!

Lin das balen ik hoop dat je man snel thuis komt.

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje wat een gedoe Lin met je man.
    Hopelijk komt hij gauw thuis. Lekker ritje dan...
    Mooie foto's trouwens weer, erg leuk!

Senna, balen van je oog!
    Gelukkig is Luca aardig opgeknapt!
    Weet je nou al hoe hij aan die bultjes kwam?
    En wat een trut zeg die 'vriendin' van jou.
    Beter af zonder haar dus!

Mensi fijn dat het weer wat beter gaat met je schoonvader.
    Heel veel plezier in de dierentuin, foto'sssss!

Eliesja leuk dat je even weer langskwam!
    En fijn dat Luke zijn zwemdiploma heeft gehaald!
    Beterschap voor je man. Ik hoop voor je dat alles weer beter gaat worden en jij je rust ook vindt!

En wat hebben veel van jullie weer lekker geshopt zeg! 20% korting is weer mooi meegenomen!

Share This Page