Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Hallo, De tuin is bijna klaar ze moeten nog een stukje bestraten. En ik ga zo meteen op pad voor een lounge setje. Het moet nog wel gezellig aan gekleed worden het is nu nog heel kaal. Maar dat is wel leuk want dat betekend SHOPPEN.

Vinden jullie kids WAWA ook zo leuk, hier echt favoriet samen met sesamstraat.

Nu ga ik ff terug lezen wat iedereen heeft meegemaakt.

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    whahaha die gijs idd een casanova

ennn mamaantje: het gaat over hoor! Vien wilde ook geen zand aan haar voeten, en ook geen gras..vond ze vreselijk. Dan wilde ik haar neerzetten en zodra een teentje iets aanraakte gingen hup haar voeten de lucht in en hing ze aan me in de lucht :)

@ mensi: fijn dat het weer ietsies beter gaat. Nu als volgende stap die waardes dan maar vlug omlaag

@hanan: is het een meisje meisje? of een jongensmeisje. Vien vond alles leuk wat roze was, glitters had en waar je mee kon tutten. een leuke prinsessen barbie ook favo. Of iets voor buiten? een leuke glitterhoepel. make up setje vond ze te gek. k3 - totally spies
    Eigenlijk vindt ze alles wel leuk.. :D
    knutselpakketen ook leuk idd.

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    WAWA :(: :(: wat is dat?

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    een wah was voor vien vroeger : een vlieg of een vliegtuig
    dat waren bij haar : wahs

maar WAWA ken ik ook niet

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmurning...

Geen idee wat WAWA is hahahaha... Dat wil ik ook wel eens weten ;)
    Iman kijkt hier smorgens altijd NL3, koekeloere, bumba, huisje boompje beestje, teletubbies...

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zo die iman heeft een hoop programma's af te werken op een ochtend ;) nog plannen vandaag?

7. sweetangel100

Ik heb even WAWA gegoogeld ;)
    http://www.vtm.be/kids/index_programma_wawa.htm

Ja Iman heeft het druk :)

Plannen?
    Ja ik moet om 14 uur naar de nagelstyliste, want er is me eergister een nagel afgebroken. WEER dezelfde als laatst, dus auw auw... En ik kan niet op de meeting komen met maar 9 nagels :)
    Erna heb ik een dilemma... Misschien even bij mijn schoonmoeder langs, maar heb totaal geen zin... Maar anders dan moet ik woensdag gaan en dan zou het zo'n mooi weer worden, dan weet ik al dat ik toch ook geen zin heb om te gaan... ZUCHT... Het is wat met schoonmoeders ;)

8. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hello,

Lin gelukkig is je man weer thuis!

Jeetje Suus wanneer gaan jullie t groene draadje proberen te maken? ben benieuwd of ze gelijk heeft.

Mensi fijn dat het de betere kant op gaat!
    was t een beetje te doen met die warmte naar de dierentuin?

Hanan moeilijk is dat altijd he kado`s voor kids! ik belde vaak naar m schoonzus om te vragen wat er op t verlanglijstje stond....

hi hi Tinus echt grappig dat Yanouk haar mond open doet als je dat vraagt en ook dat ze zo gaat strekken, echt cool!

aaaah Valentino, volgens mij hoor je t wel vaker dat ze voor gras of zand bang zijn. ik had vroeger een kindje bij mij op de creche en die was super bang voor vliegtuigen die over vlogen! (weer wat anders maar goed)

hier druk! gister een verjaardag gehad van een 'vriendin' hun hebben 2 kids van 4 en 1, en een mega tuin met achterin een kinderparadijsje! Evi heeft heerlijk gespeeld in de zandbak en met de schommel en en en en ha ha ha en toen ze moe was heb ik haar in t bedje gelegd van haar jongste en Evi sliep gelijk! :D
    heb natuurlijk weer gave foto`s gemaakt, zal ze straks ff uploaden!

Taatje de Wawa`s kwamen net! meestal rond 8:30 volgens mij. met toet toet, maki en nog wat anderen! heel grappig! evi is er ook dol op! maar Bumba kijkt ze t liefst!

x

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goood murnning...

eigenlijk weinig te melden
    hahaha leuk suus, die wah's..
    ik vind het zo leuk dat ze een eigen taaltje hebben :D

ik ga vandaag de wandeling naar mn moeder maar weer aan(ookal is ze niet thuis) ooh suus moet ik je katten nog meenemen>?

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ja WAWA is erg leuk komt om s'morgens vroeg rond 7 uur en dan heeft ze net haar pap op en dan ligt ze lekker bij mij op schoot uit te buiken. en dan begint ze al te roepen wawa wawa. echt grappig. Hoop dat ze snel los kan zitten is toch wel makkelijk.

11. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ha ha nee niet toet toet maar maki nana dodo. Ja het komt rond 7 uur en daarna wordt het ochtend programma nog eens herhaald.
    Ik ga nu ff naar het tuincentrum, jullie horen straks wel of ik geslaagd ben. Voor jullie een fijne dag vandaag geniet van het mooie weer.

12. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
  13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he saar ook weer paraat :D

ja ha ha ha nu ik t lees denk ik o ja zo was de volgorde! :)

14. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
  15. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
  16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    leuke foto's MAD :D :D

evi had t naar haar zin zo te zien :D

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    leuke fotoos mad

ja neem ze maar mee saar, moeten ze wel aan een lijntje, maaaaar dan moet je ze wel slepen

ennnnnn lin moet je elke week naar je schoonmoeder?

18. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0

zo dat was t weer :)

19. sweetangel100

Heel leuk, die foto's!
    Evi is ook al echt n grote meid he!

hahahaaha Saar, dan moet je de katten slepen :)
    Suus wat n luie poezenbeesten heb je ;)

En ja k ga elke week n uurtje langs, soms 2 x in de week. Altijd met tegenzin, maar als k er eenmaal ben valt t wel mee meestal...

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    slepen?... ze kunnen toch lopen.. joehoeee. ze zijn pas 6... ik zet ze op sarah's boothcamp

Share This Page