Haha Stoer Miranda.. Nou ben bij Dirk geweest hoor voor de luiers..wat een rot winkel zeg om met je kinderwagen te lopen..iedereen botst met zn kar tegen je op grrr..maar goed..het waren idd de new born luiers..maarrrrrr ze hebben daar wel de babydry die ik altijd heb voor 12,99 voor 80 stuks..dus scheelt wel iets want bij mij zitten er maar 62 in Ook nog ff naar prenatal geweest..niet zo heel veel gekocht hoor..wist me in te houden haha..heb een stoer spijkerbroekje gekocht, een hoeslaken voor in zn bedje..twee eenvoudige rompers en ik kreeg er gratis een badeendje bij en die wilde ik nou net hebben hihi.. Oja hij zat idd top gear te kijken..Veel plezier met alle verjaardag dit weekend Keejbie.. ennuh gefeliciteerd met beide.. Hoe is het met de rest?
Haha stoeerrrrr Miranda! Keej dan Sonnie dan heb ik je er toch niet voor niets heen gestuurd hihi! Nouuu vandaag heb ik het boek gekregen hoor waar Ivo en ik in staan. Is wel grappig! Ik ga me jongetje eten geven want die schreeuwt de oren van me hoofd af WOW!
Hallo, Wat n lekker weertje weer vandaag zeg! Keejbie veel plezier met de verjaardagen! En succes met de kleine in de trein! Hier gaat alles zn gangetje. En heb eigenlijk geen nieuws, booooorrring! Miranda wat heb je toch een stoere meid zeg! Geweldige leuke foto! Ik koop meestal de luiers bij Super de Boer, van het huismerk. Zijn prima luiers! En kunnen zo mee met de boodschappen, makkelijk! Kep honger, ff kijken of er wat te snaaien valt... Nou spreek jullie wel weer!
Veel plezier Keejbie! Hier is het een rustig dagje. Vanmorgen boodschappen gedaan en straks misschien nog ff naar de voetbal, naar pappa kijken . Als ze tenminste wakker is, want ze ligt heerlijk op dr bedje te slapen. Gister heel de dag bij m'n ouders geweest, ging hartstikke goed. Morgen ook nog niet echt plannen.. Langs m'n schoonouders waarschijnlijk en lekker niks doen.. En dan gaat echt m'n laatste weekje in . Wat zal ik m'n meisje gaan missen zeg... Ohja, weet niet of ik dat hier al verteld had, maar pas geleden heb ik zo'n foto album laten maken bij de Hema van Cyenna en die is echt super geworden! Heb ook m'n echo's erin staan, is echt leuk voor later Voor de rest ook niet veel te melden... Iedereen een fijn weekend!
Hallo meiden, wij zijn net terug van een koopje kopen. Hebben net onze volgende autostoel gekocht. Een maxicosi Priori XP voor 80 euro en 1.5 jaar oud. Echt helemaal super, die dingen kosten nieuw 209 euro en deze had bij de oma in de auto gestaan en die had hem niet meer nodig. Wij helemaal blij want Ivan weegt al bij 9 kilo en dan mag ie erin als ie helemaal zlef kan zitten. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen om te zoeken want als je hem nodig hebt en je begint dan pas met zoeken dan kan je het nooit vinden. Ben helemaal gelukkig.
Morguh ladies.. Nou idd een koopje Roos.. Hmm verder eigenlijk niks te melden..We gaan zo ff ons aankleden..nog een bakkie doen en dan gezellie naar het strand fijne dag allemaal
@ Miranda.. ik zie nu pas je antwoord.. als je binnenkort een keer tijd heb, zou je dan zo'n fotobanner willen maken. Je kan natuurlijk een foto uit mijn album gebruiken...
Da's een meevaller Roos! Ok, zodra ik tijd heb, maak ik er 1 voor je Mamaantje T'is stil hier trouwens... Vandaag weer ff naar Prenatal geweest, zo'n grote (warenhuis). Heb de aanbieding van vandaag gekocht, een roze ribstoeltje. Echt zo leuk als ze erin zit hihi. Zal morgen ff foto maken. En nog meer kleertjes gekocht Haha echt erg. Daarna nog ff naar opa en oma geweest en toen Cyenna het zat was naar huis gegaan. (Ze wilde dus slapen ) Zometeen haar nog ff in bad doen en morgen gaat dan echt m'n laatste weekje vakantie/verlof in........
@ Miranda.. als je het wilt doen graag.... en misschien dat je die foto op zijn buikie kan nemen met dat blauw getreepte truitje.. Geniet nog maar lekker van je laatste verlof weekje... Ik mis het nog iedere dag..hihih...
Morguh ladies.. Wat zijn we toch rustig de laatste dagen..vinden jullie het niet gezellig meer hier Weinig te melden eigenlijk..Dhani kwam vanmorgen half 6..vond ik nog beetje vroeg dus dacht probeer speen en dat werktte tot vijf over acht..yeahh.. Miranda geniet van je laatste verlof weekie he Hoeveel dagen ga je werken?
Goedemorgen, Je had veel geluk als je het kon rekken. Gijs kwam ook om half 6 maar wilde niets van rekken weten, dus zaten wij om kwart voor 6 al de fles te geven. Gelukkig komt het niet zo vaak voor normaal moeten we hem wakker maken voor de fles. groetjes, tamara
goedemorguh! Allemaal lekker weekend gehad? Wij zijn afgelopen vrijdag voor de laaste test geweest en ze had nergens last van, maar dat kan wel kloppen want, ze heeft vorige week maandag die koemelkeiwit gehad. En ze had toen ook nergens last van, dus YESSSSSS, ze is niet allergies voor koemelkeiwit.. We hebben gister voor het eerst een beetje nutrix in haar flesje gedaan, nou ze vond t heerlijk en ze had ook nergens last van. Jullie zijn aardig rustig geweest het weekend, normaal moet ik na 2 dagen super veel bijlezen, valt nu mee. Miekie, fijn dat het leuk was om weer te werken! Miranda en Sonnie, leuke foto hoor met DE (ski) bril.. 8) Sonnie, je hebt vaak aanbiedingen van de pampers bij etos of kruitvat en van het weekend zag ik ook bij dirx pampers liggen maat 3 (1 pak) voor 10,99 er zaten er 70 in dacht ik, normaal zitten er geloof ik maar 44 in en die kosten al 9,99! Afgelopen vrijdag vroeg de kinderarts hoeveel ze dronk, want ze woog toen 5930, ik zeg 5x 165cc, dus ze zegt voor dat gewicht zou ze dus al 5x180 cc mogen, nou dat krijg ik dr bij haar nooit in hoor! Af en toe geven we een 200cc, maar blijft altijd wel rond de 30cc over! Moet pas over een week weer naar cb, voor haar 2e prikkie. Wat is onze volgende foto opdracht?
oh ja belde net om afspraak te maken voor het plaatsen van een spiraaltje, maar nu moet je dus ongesteld zijn, en eh nu zou ik het wel moeten worden 1 deze dagen.. ben het nog steeds niet! Ik was volgens mij met nog een paar andere dames tegelijk ongesteld, dames zijn jullie het al weer? (was rond 6 september)
Ik was na 6 weken al ongesteld geworden ben inmiddels al 2x ongesteld geweest. Maar het kan na de bevalling soms 6 maanden duren. Zeker als je borstvoeding geeft of hebt gegeven. Groetjes, Tamara
Ja ben al voor de eerste keer ongi geworden en hoe..pff echt erg was et, maar nu moet ik dus op mijn tweede wachten!
Eliesja OJEEJ OJEEJ Volgens mij was ik met je tegelijk ongi. Vorige maand namelijk ook. Maar ik kan je vertellen dat ik vorige week al ongesteld moeten zijn (heb de pil door geslikt) Dus jij moet het nu ook worden. Zo dames, heb me ZEEEEER vermaakt bij me mamsie! We hebben heerlijk gegeten en alles erop en eraan. Iedereen wilde ons jongetje natuurlijk vasthouden enz. En de klapper op de vuurpijl was dat mams ff oppaste en waren Ivo en ik eindelijk weer eens alleen. ECHT HEERLIJK! volgend weekend heb ik met zijn zus afgesproken dat ons jongetje een dagje naar haar gaat en dan gaan Ivo en ik lekker in Arnhem naar de film! De trein, pffff wat een gedoe zeg met een kleintje. Dat wil ik liever NIET meer meemaken. We moesten nog 2 uur in de trein zitten dus we dachten we gaan niet bij de deuren zitten want voor 2 uurtjes valt dat niet vol te houden. Nou wij hele kinderwagen uit elkaar halen en we hebben zijn bak gewoon op de bank gezet. (van te voren op het station aan de conducteur gevraagd of het mog en die zei NATUURLIJK!) Nou later kwam er een andere Miep, en die zei als het te druk word moeten jullie plaats maken. Wat een gek he! Echt asociaal vind ik dat gewoon. De trein is helemaal niet kinderwagenvriendelijk dus ja we moeten toch ergens zitten en ze verwachten wanneer het druk is dat je dus in het kippenhok gaat staan waarvan de deuren telkens opengaan. Maar goed, hadden wij de pech dat het superdruk was... Maar ik liet me mooi niet wegjagen stelletje gekken! En dan nog dit! Ik heb zo'n kiespijn echt niet normaal meer. Moet nu echt een afspraak maken bij de tandarts.. Maarja moet vandaag nog heel veel dingen regelen dus maak denk ik voor morgen een afspraak.
He lekker zeg, dat jullie ff lekker saampjes waren. Hoop ook dat de ongi snel komt, normaal vind ik et niet leuk, maar nu mag het echt wel komen!
Dus je moet ongesteld zijn om die spiraal te kunnen plaatsen ? Getsie Ik hoop dat je snel ongesteld wordt Eliesja ook al is er niets aan ik ben nu steeds blij als ik het weer ben, gek he Pff Keejbie wat een gedoe in de trein zeg ! Wel leuk dat je binnenkort ff samen met je mannetje wat leuks gaat doen, ik ben gisteravond uit eten geweest met 3 vriendinnen was echt weer gezellig ! We hebben zo zitten lachen, gieren en bleren dat de andere klanten in het restaurant ons wegkeken hihi. Toen ik thuiskwam lagen mijn vriend en kleine meiske lekker te slapen, dat is dan zoooo fijn om thuis te komen. Erg fijn dat Dhani vanmorgen genoegen nam met de speen, dat lukt hier niet echt, om 7 uur wil madam echt eten Omdat Loïs nu al ruim 6,5 kilo weegt moet ik eigenlijk naar de 4 voedingen per dag staat er op de pakken melkpoeder maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, ze komt echt nog om de 3 of 3,5 uur hoe hebben jullie dat gedaan ? Miekie, werk je vandaag ook weer ? Fijn om te horen dat het je weer goed bevallen was
Ja je moet helaas ongi zijn, vind het idee ook een beetje ranzig, maar ach beter dan op dit moment weer zwanger zijn!