Ik ken het probleem wordt ook altijd heel snel rood Het wordt deze week weer een lekkere week ze verwachten woensdag 25 graden! Precies op mijn vrije dag heel vervelend hihi Zijn jullie al bezig met verjaardagstaarten e.d. ? Ik ben niet erg creatief en ik ben druk aan het na denken over traktaties voor het kdv moeilijk hoor want hij zit in een groep van 0 tot 4 jaar. De dochter van mijn werkgever is dit weekeinde 1 geworden en hij vertelde over de verjaardags taart, mijn collega zijn zoontje wordt volgend weekend 1 heeft zijn taart bij de Hema besteld die kan je via internet bestellen met foto's ed wat je maar wil op de taart mss nog een leuke tip voor de dames hier. Gijs krijgt als het lukt een winnie de poeh taart, Hij heeft zijn kamer in die stijl het geboorte bord was van teigetje hij heeft een favo knuffel van knorretje dus ja de taart zal ook in die stijl moeten. hihi
Ja we hebben ook toevallig gister ff op de site van de hema gekeken. Wij gaan een taart bestellen met haar foto erop.
Even een vraagje voor Senna: was jij het nou die het CTS heeft? Wat gaan ze bij jou daaraan doen? Hoelang heb jij er al last van? Ik kom nl net bij de HA vandaan omdat ik al maanden last heb van mn pols en het is nu zo erg dat ik dhani bijna niet meer kan tillen..Volgens de HA heb ik CTS en ben nu doorverwezen naar Neuroloog, die beslist dan opereren of injecties
wat is CTS, want ik heb rpecies wat jij nu beschrijft... ik kan de flessen niet eens meer open en dicht draaien...
Carpaal Tunnel Syndroom, is iets met een zenuw die beknelt zit..ik heb last van mn duim en wijsvinger en dat trekt dan door aan de hele zijkant en onderkant van mn pols met tintelingen..net of je arm de hele tijd slaapt zeg maar..hmm ja lastig uitleggen maar zoiets ongeveer het schijnt vaker voor te komen bij vrouwen die bevallen zijn..
Ja dat klopt. Bij mij heeft de huisarts er een injectie in gezet. Ik kon toen echt 1 2 dagen helemaal niks doen met mijn hand. Geen geen kop koffie vats houden en nu heb ik er geen last meer van. Maar ik heb heel veel mensen ondetussen leren kennen die het allemaal hebben gehad of nog hebben. En die adviseren allemaal om je er niet aan te laten opereren. Maar doet erg pijn. Vooral als je dhani op wil tillen en flessen wil opdraaien of een bepaalde houding van je pols is al genoeg om pijn te hebben... ff bij mijn soep kijken
Mijn schoonzusje heeft dit ook bij beide zwangerschappen gehad en bij de laatste zwangerschap is ze op het einde week 38 nog geopereerd aan beide polsen omdat ze zoveel vocht vast hield. Bij de eerste zwangerschap had ze alleen fysio gekregen.
ja je hoort inderdaad vaker dat fysio ook helpt. Maar ik zeg niet dat een operatie niet zal helpen. Ik heb een spuit laten zetten en ik heb uiteindelijk nergens last van
Ik denk dat het ook aan ligt in welke mate je last hebt. Ze zullen geen operatie doen als het niet nodig is!
Mijn schoonzusje heeft er nog wel een beetje last van nu, maar het is stukken beter! ( ze is begin december geopereerd) Zij kon echt niets meer met haar handen, ze moest ook echt geopereerd worden anders zouden de functies uitvallen. Dus zij had het dan ook heel extreem hoor.
heeey ja dat was ik bij mij begon het ook met zere polsen, ik dacht ook eerst, komt vast door het tillen. Todat ik giga pijn in mijn vingers handen kreeg.. (pijnlijke tintels) en toen zei arts indd dat het cts is. Tja eerst heb ik een bloedonderzoek gehad om te kijken of het door hormonen kwam (heb nml met mn schildklier) dat is niet zo, dus nu indd beslissen of operatie of spuiten. Opereren zie ik niet zitten (indd nega verhalen gehoord/gelezen, maar moet ook zeggen wel positieve verhalen gelezen) Maar heb het aan twee handen en je mag dan een tijdje niets! lekker handig met zo'n kleintje! dus ga ook spuiten. De huisarts wil dit zelf wel doen, maar ik moet 9 mei naar de neuroloog dus wil eigenlijk liever dat af wachten.. maar ik ben ondertussen in de ziektewet dus twijfel wat te doen.. of huisarts laten doen of toch neuroloog afwachten ... Maar iig wat ik heb begrepen is et zo dat als ze spuiten het indd weg kan gaan (dan had je het in een mindere mate) maar als je er echt heel erg last van hebt de pijn na een tijdje terug komt en je dan weer meot spuiten. Spuiten mag maar max 3 keer anders kun je je spieren beschadigen, dus heb je dan nog last.. ja dan zul je toch moeten opereren ben ik bang voor. Maar kut joh dat jij het ook hebt.. hopelijk valt het mee! tinus deed dat spuiten pijn ?
Nou van de spuit zelf voelde ik erg weinig. Maar de reactie die erne kwam was heftiger..... Kon dus mijn hand helemaal niet meer bewegen en had er helemaal geen kracht meer mee. En dat was wel erg want de buurvrouw was toen niet thuis en johan was aan het werk. En ik kon nog niet eens een kopje vast houden. Dat heeft 2 dagen geduurd en toen was het voorbij.
heej dames,, jullie gaan hier wel snel hoor ik kan het bijna niet bijhouden Janelle heeft geen waterpokken! het zijn warmtebultjes! we konden afgelopen weekeinde helaas niet naar de dierentuin toe, maar over een paar weekjes gaan we wel! Met Benthe gaat het goed hoor! ze groeit lekker en mag mischien met een maand of 2 al naar huis! verder gaat alles nu naar die operatie heel goed en beter als voorheen zelfs! het ademhalen enzo gaat nu wat makkelijker en het bloed word weer goed doorgepompt. verder snappen jullie natuurlijk wel dat Benthe's gastenboek nog lang niet vol is dus ,,, haha Jason heeft vanmorgen weer een artsenbezoek gehad, alles is goed en ze verwachten niet dat het gezwel terug komt! Wat is nu de lengte en gewicht van jullie kleintjes?