Ja dat kwam vrij wel direkt... Het werd steeds minder mijn gevoel en kracht in mijn hand...echt heel erg eng en raar
Thanx voor je antwoord Senna.. Ik wacht het dan wel ff af bij de neuroloog..kijken wat hij zegt wat te doen.. Gelukkig maar Annemarie dat het geen waterpokken zijn.. Fijn dat het goed gaat met Jason!
Hello ladys... Vanmiddag naar prenatal gegaan voor broekjes voor over Iman's luier als ze een rokje aanheeft en geen romper. Ook nog een zomerslaapzak gekocht en het 2e boek van de nanny. Ik moet morgenvroeg naar de huisarts om te praten over mijn medicatie en omdat ik een uitstekend botje heb op mijn hand. Dat heb ik al heel lang maar sinds kort doet het veel pijn! Annemarie, gelukkig dat het zo goed gaat! Son, had je gelezen van Saona?
Sonnie, wat klote dat jij daar ook al last van hebt zeg! Sterkte ermee. Mooie foto's Mad. Mooi meissie is het ook he! Mensi fijn dat het weer wat beter gaat met je schoonvader! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Heb je nog leuke foto's van de dierentuin? Ziennnn! Gijs gaat ook snel nu met zn gestap, leuk hoor! Lin, succes morgen bij de arts. Wat gek van dat botje zeg? Komt dat zomaar?
Annemarie, gelukkig waren het geen waterpokken! Fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid. En gelukkig gaat het met Jason ook de goede kant op!
Zo, heb net een mooie taart besteld bij de hema, ook met foto en tekst. Erg leuk, ben benieuwd hoe die wordt!
weetje .. dat wil ik ook wel, maar zon taart is supergroot.. en de helft van mn familie eet geen taart.. iedereen is altijd aan de lijn..! dus ja, dan vind ik t zonde.. toch?
Ja, das ook wat, zit je strax met een halve taart nog over... Ik weet wel dat sommige bakkers dit ook doen, weet niet of je dan ook weer in deze maat komt. Maar zou je eens kunnen navragen bij de bakker.
Mijn schoonzus had een teletubbie taart voor de eerste verjaardag van mijn nichtje. Kosten 35 euro Het is allemaal leuk en aardig, maar zo'n dingen doe ik liever als Iman er zelf ook wat van mee krijgt... Voor Iman is een taart een taart of daar nu de koningin of zijzelf opstaat Dalijk HNTM!
hahaha.. deze is niet 35 euro..(35 euro is idd COUCOU) straks lekker HNTM jaaa joepie jeeh ! ik wil wel zon klein taartje voor noa kopen, waar ze lekke rin kan wroeten... hihi
ohja.. ff over de meeting..! uhmmmm.. ja ik heb dus eigenlijk geen vervoer maar linda wilde iemand ophalen en saona kan iemand meenemen( mij of son) aangezien saona naast son woont, leek het haar makkelijk son mee te nemen, en dat lin mij zou ophalen...? maaar als iemand, liever met iemand anders meerijd, kan dat ook natuurlijk? mij maakt het niet uit.. lin, son?.. wat vinden jullie? saona vond geloof ik alles goed, en ik ook
Haha, mij maakt het niet uit hoor Het is dat het niet past, maar anders kon iedereen met mij meerijden
Jij bent helemaal makkelijk Saona Dan had je ook even een rondje Nederland kunnen maken en iedereen ophalen hahaha
haha in dat geval mag je ook wel ff langs groningen rijden nee helaas hier ligt het niet aan het vervoer maar met Benthe enzo ,, De volgende meeting wil ik van de partij zijn @linda: Iman is groot geworden zeg valt nu ineens heel erg op!