Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :confused: :confused: :confused: Suusje toch!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland

3. Niet meer actief

zo wat gaat iedereen doen vandaag?

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Were's everybody? :p
    Wil dr nog iemand een schattig filmpje zien? stuur nog ff (via pb) je emailadres, van de dierentuin, maar het zijn niet die neukende apen hoor :oops: :D

@Senna; vind je de tijd ok?, stuur me jou 06 ook even via pb, lijkt me makkelijk-je weet nooit als er eens wat tussenkomt.

5. Niet meer actief

Nou ik ga mijn was maar eens buiten hangen en ff stofzuigen. Yanouck zit piet piraat te kijken.

En dan straks misschien nog ff shoppen. En vanavond komen ze gras leggen bij ons in de achtertuin.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wij gaan ook niet veel doen vandaag, even zo nh dorp lopen, en vanmiddag even kijken of er al jonge eendjes zijn.

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi meiden,

Heb een tijdje niets van me laten horen, maarruh hier ben ik weer. Als een soort van hernieuwde start zeg maar :) en mag ik dan hier ook meeschrijven? Ik kom van het juli-topic maar iedereen zit hier :D

Liefs Lilith

8. Niet meer actief

hoi Lilith

ja van mij mag je hier mee komen kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Iedereen zijn de kindjes uit bed aan het halen :p

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    piet piraat piet piraat
    schip ahoy hoy hoy
    dat is jouw kameraad
    schip ahoy hoy hoy
    met zijn schip de scheve schuiten
    vaart hij alle dagen uit
    piet piraat piet piraat piet piraaaaaaaaat

ben met vien naar de biosfilm van piet geweest

goedemorgen vanuit almere buiten breaky breaky

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Gooooooooooooooodmorning.........

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    good rmoning..!

oh suus, zo vroeg naar de film :)

@ hanan...
    noa opzich hoe je t schrijft is geen islamitische naam, maar nawa of nua wel... dus ja sarah is ook niet islamitisch, zahra wel.. tis maar hoe je t opvat..
    nayla is gewoon islamitisch, maar ik heb niet gezocht naar een islamitische naam, maar naar een mooie naam :)

en wat andere mensen denken interesseert mij nou helemaal niks, ik ben vrij opgevoed.. sowieso is mn moeder nederlands.
    en mijn familie is ook vrij..
    en de enige die mij kan veroordelen is allah en niemand anders.. dus dan zeg ik: talk to the hand :)

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    good morning boys and girls ! ;)

hier heerlijk uitgeslapen tot 8:30! niet te geloven he?! ze was wel wakker om 6:30 maar ik dacht ja daaaaag je blijft maar liggen! en ze brabbelde wat hier en daar en toen sliep ze weer :D DE BETERE TIJDEN ZIJN AANGEBROKEN! ha ha ha

zo ga eens ff alles terug lezen!

x

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    go evi go evi go evi

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    magnetron misterie al opgelost? :p

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ik mocht vandaag ook uitslapen tot 8.15 uur (was de dagen hiervoor om 6.30 al wakker).

Straks wandelen we even naar de buurtsuper en dan via de eendjes weer terug naar huis.
    Voor de rest weinig op de planning staan.

Mensi je schoonmoeder had inderdaad wel even zelf kunnen vragen of ze met mensen mee kan rijden i.p.v het gewoon aan te nemen.
    Wat dat betreft is het toch ook wel weer fijn dat je meerdere schoonzussen en zwagers hebt.
    Als mijn schoonouders in het ziekenhuis zouden liggen dan moet je al om de dag en bij mijn ouders zou ik elke dag moeten (en dan ook nog eens naar E)

Kylian begint hier al echt te brabbelen en steeds vaker horen wij klanken die verdacht veel op de naam van de hond lijken. :)
    Hij is trouwens dol op schoenen, we worden er een beetje kierewiet van want zodra je stil staat buikschuift meneertje naar je schoenen om er eens even lekker een hap uit te nemen.

Groetjes Anita

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeee Yasir ook een tandje op komst!

spannend Saar en Lin ben benieuwd hoeveel jullie girls zijn aangekomen en hoe lang ze zijn geworden :D

ja wel logisch zo`n schema mensi voor zkn huis! heeft je schoonm. zelf geen auto dan?

gaaf Suus naar P piraat!

gezellig Lillith dat je je hier ook hebt gemeld :)

ik ga zo lekker ff douchen, vaak als ik evi in de box zet bij de tv gaat ze ALTIJD mekkeren als ik onder de douche sta, grrrrr kan ik nooit ff bodylotion op m gemakje smeren! hopelijk houdt ze nu wel ff rekening met mammie!
    o voor jullie denken dat ik evi alleen laat beneden; wij hebben een douche beneden ;) dus de box staat naast de badkamer! erug handig!

x

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hmmm pluk.... zijn eerste woordje de naam van de hond....schoenen opeten... :-k volgens mij gaat Kylian iets te vaak met de hond om :D

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
  20. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Goedemorgen, vandaag komen ze het lounge setje brengen. rond 11uur komt mijn nichtje die gaat 15 mei trouwen en we gaan vandaag bruidskapsels uit proberen. Dus dat is wel leuk, ze trouwt alleen al wel heel vroeg om 9.00 of 9.30 geloof ik. Dus dat betekend heeeel vroeg op het is zo'n 45 min rijden. En dan alles mee nemen voor de hele dag voor Sam.

Ik zag nu pas dat Iman en julien op dezelfde dag zijn geboren. Ook rond dezelfde tijd?

Deel Deze Pagina