Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Pluk met jou kan ik praten :D :D

2. Niet meer actief

Leuk man een lounche set... is wel heel erg gaaf. Zou dat ook wel willen maar we hebben een goede tuinset en we hebben eerst andere prioriteiten. En ja gras gaat voor... dus helaas. Maar misschien volgend jaar.

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Good morning!

Jaa Yassir ook een tandje!
    Mad, neem je dinsdag m'n thermoskan mee :p
    En hoe laat hadden we nou afgesproken?

Hier alles goed.. vanmorgen ook uitgeslapen tot half 9. Cyenna ligt trouwens ook steeds vaker op dr buik te slapen..
    Strakjes naar de kapper toe en Cyenna ook :) Kan wat worden haha. Ze heeft allemaal van die rare pieken, dus dat moet ff netjes worden :p

Son, hoe is het nu met je pols?

Veel plezier Sam met de bruidskapsels ;)

4. MirandaT

Jaa gaaf idd zo'n loungeset! Wil ik ook nog eens..
    Maar eerst idd wat andere dingetjes ;)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ooh ja voor ik t vergeet.!

HAPPY WESAK everybodyy !

6. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam is weer wakker ga ff fruit geven. En nog steeds geen tandjes te bekennnen. Ik heb Sam een hele tijd geleden al wat haartjes afgeknipt omdat het ivm het uitvallen zo raar zat en nu begint het eindelijk een beetje normaal te groeien. Wil bovenop staartjes maken maar kan de goeie elastiekjes niet vinden. Heb al die van zenner maar daar zit bijna geen rek in. Krijg nu van iemand beugel elastiekjes die rekken wel goed.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Hanan goed van Yassir dat hij z'n 1e tandje krijgt.
    @Mad handig dat de box naast de douche staat, ik ga vaal doeuchen als Steven nog in bed ligt, en dan neem ik de babyfoon mee nd badkamer.
    *Frank's moeder heeft geen auto, maar vind het soms iets TE makkelijk om zomaar lekker met iedereen mee te rijden, ze heeft nl ook een taxi-pas, vandaar m'n opmerking :D
    @Saraah die uitspraak talk to the hand, deed die ene jongen bij het kampuur ook met T.I. Maar nu weet ik dank zij jou waar het vandaan komt, zo leer je nog eens wat!
    @Lilith welkom back ;)

Hoe gedragen jullie kids zich, als ze in de kinderstoel zitten en tene krijgen? Steven is net een dirigent-houser die maait overal met z'n handjes heen, en als hij z'n bui heeft raakt hij de lepel :confused:
    Hij zit in ieder geval niet stil....
    @Sweetangel vanavond weer T.I avond 8) 8)

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahah nee mensi..
    talk to the hand is een begrip..
    is overgewaaid uit amerika..
    zoiets van "whatever" ik heb geen zin om naar jou te luisteren, dus praat maar tegen m hand.!

heeft niks met islam ofzo te maken hoor :)

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat een drukte hier op de vroege morgen ;)

Ben net terug van de huisarts en mijn hand moet geopereerd worden, zucht... De knobbel is een uitstulping van t bot, en waarschijnlijk komt er af en toe een pees klem te zitten waardoor ik die pijn krijg... Dusss naar de orthopeed.

Erna even langs mijn schoonmoeder gegaan op de vroege morgen en nu weer thuis.

Cindy; in die elastiekjes van Zenner zit zeker rek. Ik rek ze altijd ongeloofelijk uit voordat ik ze bij Iman in haar haar doe!

Liltih: gezellig als je ook hierheen verhuisd ;)

Iman heeft ook Piet Piraat gekeken vanmorgen ;)
    hahaha

Madelon; heeeeeerlijk dat Evi zo lang geslapen heeft! Iman werd om half 7 wakker, erna heb ik haar wel terug in bed gedaan, maar om 7 uur vond ze het toch de hoogste tijd om op te staan :)

Vanmiddag ga ik met mijn schoonzusje naar de speeltuin. Zij past vandaag op een jongetje van 5. Dus dat is wel leuk.

Mijn moeder is vanmorgen met haar zus voor 3 dagen naar London vertrokken en dat vind ik niet leuk :( ... Normaal zie ik haar bijna elke dag, dus 3 dagen is lang voor mij hahaha...

10. MirandaT

Cyenna zit wel stil gelukkig, alleen als het te lang duurt gaat ze bewegen hihi.
    En als er soms wat van de lepel valt, moet ze daar altijd met dr vingertjes in wrijven :rolleyes:

11. sweetangel100

TALK TO THE HAND, CAUSE MY FACE AIN'T LISTENING, he Saar :)

Mensi, jep vanavond weer TI!
    Heb het vorige week niet gezien, dus vanavond zit ik voor de buis hihi...

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ha ha Saraah dus het is dus hetzelfde als tegen de muur praten.... :oops: en ik ben niet eens blond.... :oops:
    Sweetangel, vervelend dat je geopereerd moet worden, maar dan zal het daarna vast wel over gaan.
    Ik ga het dorp in, tot straks...

13. sweetangel100

Iman beweegt in de eetstoel ook alle kanten op en af en toe gaat haar mond wagenwijd open dan dan stop ik er een lepel in ;)

14. MirandaT

Je kan ook op internet de herhalingen zien Lin ;)

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja lin..
    vroeger zei ik altijd( was ik 11 ofo)
    "talk to the hand, not to the facem because the face don't understand your stupid language"
    hahahahha

16. sweetangel100

Oh ja Miran? Dat wist ik niet eens hihi
    Maar gisteravond heel laat was er ook een herhaling op. Wist niet eens dat dat kwam op maandag? Maar ik lag in bed, en ben tijdens in slaap gevallen, duss niet alles gezien, maar wel de kampvuurbeelden die de vriendin van Gringo te zien kreeg.

17. sweetangel100

HANAN:

Ik heb even geloerd.
    Ik heb om 9:51 uur de trein dinsdag en ben dan om 11:53 op Utrecht Centraal ;)
    Dusss dan kunnen we even wat afspreken :)

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    En ik zeg altijd: 'Talk to my hand, 'cause my face is too much for you.'

Haha... er zijn dus meer van die uitspraken...

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Nou ik krijg ze niet goed genoeg uitgerekt en Sam heeft nog wat dunnig haar en dan moet ik er zo hard aan trekken en dat vindt ze toch niet zo fijn.

Heb Sam net rozijntjes gegeven geen idee of ze dat al mag hebben eigenlijk, maar ze vond ze super lekker. Dan pakt ze ze met die gezellig mollige knuisjes aan echt leuk om te zien.

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen,

Ik krijg niet eens de kans om bij te lezen elke keer als ik denk er te zijn is er weer een bladzijde bij hahaha

Annemarie: fijn dat het geen waterpokken zijn bij janelle en dat het met Jason en Benthe zo goed gaat.

Yassir een tandje :whistle:

Lin balen van je pols :cry:

Groot nieuws van het Gijs front: ( ja hij gaat heel hard ineens ;) )

Hij trok zich vanmorgen in de box in een keer op! geweldig En toen hij bij Oma in de box werd gezet daarna deed hij het weer. Hij heeft de smaak te pakken :)

Deel Deze Pagina