Cindy: Iman vind een staartje maken ook nog steeds niet leuk haha... Ze gaat standaard beetje huilen... Maar meestal zing ik dan even wat om haar af te leiden (en geloof me, mijn zangkunsten zijn prachtig ) en als het staartje er eenmaal inzit vindt ze het niet meer erg. Als er teveel rek in zit, gaan de elastiekjes zo weer uit die dunne babyhaartjes.
goed zo gijs... Hier kunnen we ook nog geen staartje maken.... jammer genoeg. We hebben gisteravond laat nog een heel gesprke gehad over de tweede.... Als het aan johan ligt hoeft het van hem niet te lang te duren... En dire vind hij ook wel leuk...
Wij hebben het toevallig gisteren ook over de tweede gehad en als ik van de medicijnen af ben is het Go voor ons hihi mannetje is eindelijk om
We willen sowieso wachten tot dat yanouck een jaar is. Maar ja dat duurt nu niet meer zo lang. En als het ff kan wil ik ook niet in de zelfde periode uitgeteld zijn. Dus ik denk dat we pas rond januari gaan. Maar dat is eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was. En een derde daar begon hij ook zomaar over. Mij lijkt het geweldig maar ja als johan dat niet wil. Houd het op. Maar het lijkt hem toch wel ontzettend mooi. Dus denk dat het ook nog voor een derde gaan als het mag kan en gaat
Trouwens weten jullie wat me al een tijdje opgevallen is.... Maar ik durfde het eerder niet hardop te zeggen, bang voor een terugval Ik denk dat Iman haar reflux over is... Shhhhtttt niet hardop zeggen he Maar ze geeft bijna niet meer over Nog wel eens een mondje als ze aan het rollen is op de grond, maar niet meer als eerst. Joepie yes en 3 keer hoera!
Goedemorgen, Ben even bloed wezen prikken, boodschappjes gedaan. Ik ga zometeen even koken, dan is het al klaar. Saraah@ begrijp me niet verkeerd! ik vraag het uit intresse. By the way sarah is een islamitische naam. Mad@ Evi lijkt zo lang op de fotos, hoelang is Evi eigenlijk? Lilith@ meid tuurlijk mag je hier mee kletsen. Ik klets ook niet meer bij de juli mamas. Hier wordt er veel gepost . Lin@ goed dat Iman niet meer spuugt(hamdolilah). Yassir doet het ook al sinds een 3 mnd niet meer, het was voorheen echt niet normaal. Dat was ook de reden dat Yassir Friso Comfort kreeg. Lin @ik ga ook nog niet voor een tweede, IM JOIN THE CLUB. Soms wordt ik helemaal gek van die leuke meisjes kleding bij de H&M. Dan krijg ik kriebels, maar ik moet eerst beter worden. Ik wil een 2e pas als ik een baan heb en weer beter ben. HNTM ja ik walg van die Sabrina! soms heb ik echt zin om die tv in te gaan en haar bij de haren te pakken . Ik wee sowieso dat zij niet de titel krijgt en dan wel om haar persoonlijkheid. Ik ben voor Bodil!
Ze zijn hele dagen bij elkaar die twee, Jacky hoeft de speeltjes op de grond maar te horen en hij komt meteen even kijken of hij er eentje kan jatten Zoet engeltje, wij gaan ook nog lang niet voor een tweede hoor. Kylian moet eerst een beetje zelfstandig en uit de luiers zijn. Vooralsnog is de planning te beginnen te proberen voor een tweede als hij zo'n 3,5 jaar is. En ach wie weet misschien komt er wel nooit een tweede, we weten tenslotte ook niet wat mijn lichaam allemaal nog gaat doen. En bij Kylian duurde het ook 2 jaar voordat ik zwanger was, misschien is hij gewoon een lucky shot geweest. Jeetje Mensi ze heeft dus gewoon een taxi pas, dus dan kan ze zat ook een keertje alleen gaan, maar ja dat is dan weer mijn mening. Groetjes Anita
oh nee.. weetik hoor hanan mar de naam "sarah"is zeker niet islmaitisch.. dat is algemeen verkeerd begrepen het is een joodse naam, de naam Zahra is islamitisch.. tis maar een manier van opvatten zeg ik maar, want de joden en islamieten bedoelen er hetzelfde mee(de vrouw van abraham/ibrahim)
zo yanouck ligt ff lekker op bed.... Die was zo ongelofelijk moe. En ze had een flinke poep luier. Er staat namelijk een kiesje op punt van doorbreken...... Nou ga dan maar ff lekker in de zon zitten. En eens kijken of we nog een beetje bruin worden
hai goed zeg voor Iman! maar sssst we zullen t er nog niet te hard over hebben Jeetje Lin dat is ook wat, een operatie aan je hand weet je al wan. je moet? Hanan, de lengte van Evi staat onder m banner (weet t niet uit m hoofd ) maar ze is wel lang ja! dr papa en mama ook! gaaf hoor Tinus dat jullie al bijna voor een 2e gaan! ik wil ook weer zo rond jan. dus misschien gaan we wel gelijk maarre ik wil ook NOOIT meer in de zomer bevallen Ik heb een Vtech babywalker gekocht ga m vanavond ophalen! voor 17,50 hij is bijna nieuw, dat jochie kon al bijna lopen en heeft er bijna niet mee gespeeld! zal ik m inpakken tot dr verjaardag?! mmmmm moeilijke situatie! Son hoe is ie met je? Lindaaa where are you? x