Mad@ oooh dat verklaart weer waarom Evi zo lang is. Saraah@ mijn nichtje heet ook sarah? Zahra is een andere naam dan Saraah. Dochter van mijn vrindin die heet ook Sarah. Vreemd . Idd we bedoelen allemaal het zelfde, er zijn zoveel overeenkomsten tussen joden en moslims. Yassir heeft al een paar dagen harde ontlasting zou dit komen door zijn tandje?
ja ik heet ook sarah, er zijn een heleboel sarah's mar datbetekend niet dat het islamitisch is maar dat zeg is, het is gewon een misverstand, maar goed de naam opzich is hetzelfde netals hanan, of hanane snap je.. je schrijft t anders, maar de naam betekend hetzelfde.. dat is hetzelfde als noa, nawa, nua...
Ikke Linda, we moeten nog ff op Frank wachten Totdat hij ook om=gepraat. Had hem vorige week al aardig in de goeie richting betrefd z'n vader, er komt elke dag nu wel iemand langs, en je hebt als broers en zussen wat aan elkaar.Zowel in goede als slechte tijden. Had ook klant gesproken bij de appie en die was enigst kind...ze vond dr niks aan... Het kwam omdat er een andere klant 5 kindjes had. Ben dr niet zelf over begonnen hoor. Ik thuis meteen verhaal gedaan, goh zegt Frank je zei gister ook al zoveel voordelen, valt wel op
JAAA HORR ! krijg net een briefje in de bus, dat de afspraak van 26e bij t CB niet doorgat,w egens ziekte.. kan gebeuren ! maar de vlgende afspraak is 24 mei das een maand later... ik ga ze bellen, dat ik dat niet helemaal snap.
Saraah@ hahahah je hebt gelijk er is een verschil tussen islamitisch en arabische naam. Hanan is geen islamitische naam maar een arabische naam. Zo kunnen we uren discusseren, ik ben daar zo slecht in hahahahah!. Noa Nayla vind ik echt een hele mooie naam. Ik vind namen die niet veel voorkomen erg mooi! Mensi@ ik geef je nog een half jaar en dan is Frank zeker omgepraat. Mijn man wil over 2 a 3 jr nog een kindje, dus dat wordt nog lang wachten. Zelf wil ik nu ook nog niet, alhoewel ik soms weg zwijmel bij de baby kleertjes en vooral meisjes kleding.
Goedemiddag! Cyenna ligt ook net op bed, maar hoor ze nog wel.. Hopelijk gaat ze zo lekker nog ff slapen.. Hier is het wel warm, maar geen zon.. Balen dat je geopereerd moet worden Lin en wel goed van Iman, geen reflux meer! Vanmorgen bij de kapper geweest en ze is heel lief geweest en nu weer mooie haartjes Spannend allemaal voor een tweede! Wij moeten er nog ff over nadenken hoor wanneer er we weer voor gaan.. Bij Cyenna was het de eerste beste keer raak (nou hoeft dat bij een tweede natuurlijk niet), maar toch.. Dus nog even goed over praten . Ben benieuw wie de eerste van hier is!
Ja maar die pas moet je ook voor betalen, en met iemand meerijden is in haar ogen altijd gratis Tja hier lopen alle auto's op water
Ja wie zal de eerste zijn die aan een tweede begint. Zeg taatje hoe lang moet je nog met die medicijnen?
Jeetje wat posten jullie veeeeeeel! Ik geloof dat ik wat in te halen heb. Mij lijkt een tweede heel leuk... begint ook wel een beetje te kriebelen maar nu nog niet meteen. Bij Sarah zijn er vorige week 3 tanden tegelijk doorgekomen dat maakt het totaal dus nu op 5. WAT GOED VAN IMAN!
mad wat lekker dat jullie uit konden slapen Leuk de babywalker..gewoon nu geven hihi.. Lin wat goed dat dr reflux over is..(heb het gefluisterd en afgeklopt ) Veel plezier in de speeltuin vanmiddag.. Cyenna weer kortgewiekt hihi..of moest jij geknipt worden miran? Jeetje Saraah ook maf dat je pas een maand later terecht kan bij het cb Heb je al gebeld of niet? En toen wist ik het niet meer dus ga de vaatwasser maar ff uitruimen..doeii
Dat is mazzel hebben zeg. Maar juist om deze reden willen wij 'pas' weer beginnen als hij in iedergeval 3 jaar is. We kunnen nu wel zeggen, ach bij Kylian duurde het ook 2 jaar dus als we beginnen als hij 1 is dan zullen we tegen de tijd dat hij 3 is wel een keertje zwanger zijn, maar dan zul je zien dat het in 1 keer raak is Mensi gave auto hebben jullie want het moge duidelijk zijn dat die gewoon op Lucht loopt #-o Ach wat moet ik zeggen behalve dan "Die Oudjes" Hoop alleen niet voor je dat ze net zo is als mijn moeder. Die is zo schrikkerig in de auto dat het gewoon irri is. Pas op die fietser- Ja ma die fiets op het fietspad en er zit nog een stuk gras tussen. Ooit ben ik zo kwaad op haar geweest. We reden op een voorangsweg en er kwam een auto uit een inrit aan. Zoals je wel weet loopt een inrit altijd ietsje af dus die auto rolde een klein stukje door. Mijn moeder schrikt hiervan en geeft me daar toch een ruk aan mijn stuur. Godzijdank was er een middenberm anders had ik mooi een botsing gehad. Hellig dat ik was HELLIG niet normaal. Ben uitgestapt, heb haar uit de auto getrokken en op de achterbank gekwakt. :c: Sindsdien mag mijn moeder maar op 2 manieren bij mij in de auto. Of op de bijrijdersplaats maar dan moet ze op haar handen zitten (wat ze trouwens ook netjes doet) of achterin. Groetjes anita
nee mien schoonmoe hold de mond wulle dicht Ja de auto op water, en de banden op lucht. Die houden we erin. Oja Pluk als je begint met de 2e als Kylian 1 is, en je wel in 1x zwanger bent, ben jij misschien wel de 1e van de mei-juni-july dames... Je mag hopen dat je niet weer 2 jaar moet wachten
WHAHAHAHA... Ach dat mensje, ik hoop niet dat ze heel zwaar is want dan is het wat minder prettig om op je handen te zitten
Hier staat een dampende.... cake in de oven...mmmm met appel en citroen, wat jammer nou dat je op die meeting niks mag meenemen
Haha moet wel lachen om je verhaal Anita Maarre Mensi, ik neem toch echt niet aan dat ze alle tassen gaan controleren daar