Vast niet. En een cake kun je goed verkruimelen dus dat past overal tussen. Als je dan aan de koffie zit hoef je alleen maar even de kruimels bij elkaar te rapen en voila. En wat dan ook handig is, je hoeft niet meer te kauwen Groetjes Anita
Nou dan kan ik er wel 1 maken, die we kunnen verdelen... Die andere mama's moeten er natuurlijk wel mee eens zijn....
Ohhhh lekker! Ik wil een stukje Cyenna dr nieuwe favo hobby sinds ze kan staan.. Proberen met dr mond die beestjes van haar mobiel te pakken...
Miranda die mobiel hangt al heel lang niet boven de box van Steven, hij trok er altijd heel hard aan.
Lekker Mensi mjammie! Miran@ Yassir trok aantal maanden geleden heel hard aan zijn mobiel ipv 5 beertjes had ik er maar 4!. Toen heb ik mobieltje bij de box en bedje weggehaald. Jaaaa ik zie tandjes! Precies zo ziet het er bij Yassir ook uit.
Weet ik nog niet zeker nu in elk geval nog een week! en dan terug naar de HA en dan kijken of ik een nieuwe kuur krijg of dat ik doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis! Probleem met deze pillen is (stond in de bijsluiter) dat ze niet voor vrouwen zijn die zwanger willen worden op korte termijn dus ik weet niet hoe lang het gaat duren bij ons. Maar we zien wel.
lekkere cake...hmmmm.... ziet er goed uit ! en : in ballorig lopen ze wel rond hoor, maar je kan het altijd proberen en als je gesnapt wordt stop je hem weer in je tas... tandjes...leuk leuk..... Bij Q is er boven eentje door ..voor de kijkers rechts...dus die kan nu groeien en de tand voor de kijkers linksboven..is ook onderweg...ziet er auwwww uit...
Bij Yanouck komt het eerste kiesje door. Hij is er ook al bijna door... Want overal moet weer op worden gebeten. En ook niet te zuinig... hihi Gisteravond heeft ze trouwens een beetje eigen gemaakte groentesoep gehad. Maar dan wel alleen de boullion