Ben inderdaad ook benieuwd wie de 1e voor de 2e kindje gaat. Wij in iedergeval niet vindt het eigenlijk wel best zo. Ben zo blij met ons meisje, ze is heel makkelijk ben veel te bang dat een 2e kindje moeilijker wordt. Al moet ik wel zeggen dat het soms kriebeld maar dat is meer om de zwangerschap die vond ik zo bijzonder. Als we eventueel een 2e willen dan pas als Sam een jaar of 5 is.
Ik was net even in een kinderboetiekje, ik schrok me daar echt rot van de prijzen een kort broekje 95 euro was wel armani. Nou dat zou ik dus echt nooooit kopen ja als ik veeeel te veeeel geld zou hebben. Heb wel iets gekocht soort legging die was 7.95 en dan ging er nog 25% van af en een levi's shirtje -50%. Dus dat was nog wel te doen
Nou yanouck krijgt wel zoveel mogelijk mee van wat wij ook al eten. Alleen wel de dingen zonder kruiden dan. Zondag had ze gebonden asperge soep gehad. Ze vond het heerlijk. En de boullin was ook wel lekker. Inderdaad cindy met 1 jaar mogen ze alles wel eten
Sam heeft gister een klein beetje huzaren salade op, nou die ging er in als koek haar mondje ging al open als ik de vork nog niet eens had opgeschept. Net een vogeltje dat op haar voer wacht. hihi
Ja dat had yanouck vorige keer met rundvlees salade... en ze vond het vreselijk toen we na 3 hapjes ophielden. Gillen... om bang van te worden. Maar mevrouw begint hier uit de kinderstoel te klimmen...Achter haar eten aan
Nou dames ga maar eens beginnen met het avond eten. Want straks komen ze gras leggen.... joepie. Dan is de tuin bijna klaar
en was ik nog vergeten die cyenna met haar mooie door komende tandjes, hier nog steeds niks. Sam heeft vandaag over de dag verdeeld het doosje rozijntjes helemaal op zal toch geen kwaad kunnen he?
hai, je hebt alleen kans dat kindjes die rozijntjes eten en nog geen tandjes hebben de rozijntjes in zn geheel uitgepoept KUNNEN worden! heb ik een keer op het kdv meegemaakt met een kindje ik geef ze evi ook wel eens en dat gaat goed! cyenna mooie tandjes! ik ga de VTECH halen! jullie horen t straks! nog meer meiden interesse in het online sonja bakker boek? stuur me een pb met je mail adres! doeiiiii
Hallo dames ,, zoals somige van jullie weten kom ik uit een groot gezin: ik heb een oudere zus Monique (33) jongere zusjes Veronique (24) & Annelien (19) een broertje Robert (28) en een broertje Stefan van (24) Moment Juliën huilt doe mn verhaal zo verder
Ik zou niet weten waarom rozijntjes kwaad kunnen, zijn toch gewoon gedroogde druiven? Van Kylian snap ik echt niets meer. Geef hem vers fruit in stukjes en het is een en al kokhalzen en als hij al een stukje op heeft gaat hij gewoon overgeven. Een potje met stukjes is geen probleem, het warme eten (vlees door de blender aardappelen en groente gewoon geprakt) meneertje smult ervan, geen probleem terwijl die stukken in het eten nog groter zijn dan de stukjes in het verse fruit. Nou als jullie het nog snappen dan hoor ik het graag. Wij gaan voorlopig maar weer terug naar de fruitpotjes. En dan moet er ook nog geen banaan inzitten want dat eet hij dus echt niet Papa is vandaag naar de kapper geweest en kwam thuis met een cadeautje voor Kylian. Hij heeft nu een formenstoof van de Fiser Price. Hij vind het geweldig, vooral de deksel is erg lekker en met de blokjes kun je mooi gooien. Hij probeert het wel in de doos te krijgen maar het lukt nog niet echt. Dan begint hij met zijn armpje te zwaaien, laat los en is dan stom verbaast dat het blokje een eindje verder terecht komt. Groetjes Anita
Hallo, Cindy, hoe staat de loungeset? We moeten m natuurlijk wel even keuren he, fotoooo! Rozijntjes mogen ze wel hebben hoor. Lin klote zeg van je hand. hopelijk gaat het allemaal meevallen. Sterkte. En fijn dat Iman haar reflux zo goed als over is! Saar heb je al gebeld? Wat irri ja dat het nu een maand later moet worden! Zo Yanouck al bijna een kiesje door. Ik zal zo ook weer even een mondcheck doen. Leuk Mad de VTECH! Krijgt Tijn volgende week wrs ook! Wow dat Gijs zich al optrekt! Goed zeg! Verder week zo nie meer....
Leuk kadootje voor Kylian! Hier hebben Tijn en ik lekker gebakken aardappels, kipstukjes en broccoli gegeten. Papa heeft late dienst en is aan t werk. Tijn eet nu gewoon stukjes en doet het zelf met de vork in zn mond. Mensi die cake zag er idd heerlijk uit! Ik zou gewoon een cake meenemen naar Balorig. Wat maakt t uit, en anders wist je toch van nix....? Zo, nog 1 dagje werken en dan is deze miep volgende week lekker vrij!
Nieuwe poging nieuwe kansen: Ik was dus gebleven bij mijn familie, die is tamelijk groot (qua broers en zussen van mij) ik heb een oudere zus Monique (33) jongere zusjes Veronique (24) & Annelien (19) een broertje Robert (2 8) en een broertje Stefan van (24) Nu is mijn moeder onlangs overleden en woont mijn jongste zusje Annelien nog thuis. toen mijn moeder overleed stond zij op het punt het huis uit te gaan en te gaan samen wonen met haar vriend! dit is allemaal een beetje opgeschoven omdat ze mijn vader niet alleen wilde laten! Nu hebben we afgelopen week om de tafel gezeten en kwamen tot de conclusie dat mijn vaders huis verkocht moet worden omdat hij echt niet meer alleen kan zijn en we de verantwoordelijkheid niet op Annelien kunnen schuiven! Ook woont eigenlijk de verdere familie buiten Enschede (waar mijn vader woont) Nu hebben we voor de komende tijd besloten dat mijn vader bij ons thuis komt wonen! de reden is dat wij een groot huis hebben met apart wongedeelte voor mijn vader (wonen in een boerderij) en mijn vader kan gewoon net als wat hij altijd graag deed een beetje buiten wandelen en in de tuin bezig zijn! Dit weekeinde gaan we dus al een gedeelte van zijn spullen naar ons huis over brengen,, hij heeft zijn eigen woongedeelte dus veel last zullen we van hem niet hebben maar we kunnen wel een oogje in het zeil houden Wat een verhaal he ,, maar vindt het altijd fijn om de dingen ff van me af te schrijven ,,
Wat leuk dat jullie in een boerderij wonen. En dus veel ruimte. Hoe vindt je vader het idee zelf? Heeft hij verder hulp/verzorging oid nodig? Wel lief van jullie zeg en veel succes!