Hoi hoi allemaal! Eliesja, ik wacht ook op m'n 2e ongi (of is het alweer de 3e ) Volgens mij was ik de eerste keer begin september idd. Weet het niet meer Zal vanzelf wel komen Super dat ze niet allergisch is voor koemelk! Fijn hoor! Keejbie, fijn dat het zo goed is gegaan! En veel plezier alvast volgend weekend! Auw kiespijn... sterkte! Ik heb ook niets te melden voor de rest... Vanmorgen kwam Cyenna pas om 9 uur... En om 11 uur lag ze weer te pitten....
Linda.. Ik zit sinds anderhalve week ongeveer op 4 voedingen op een dag en Cyenna weegt rond de 5,5 kilo. Maar dit is eigenlijk vanzelf gegaan.. Ze kwam 's avonds vaak niet meer voor de laatste fles. Dan moest ik haar echt wakker maken, maar dan dronk ze gewoon ook heel weinig. Dus dat had niet echt veel zin.. Gaf toen 5x150 met 5 schepjes en nu geef ik dan 4x180 met 6 schepjes en dan komt ze rond de 4 uur. Soms wat eerder, soms wat later.
Ga mijn duifje maar es wakker maken voor haar flesje, als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze ook lang! Ze heeft afgelopen weekend erg weinig geslapen, we hadden een verjaardag afgelopen zaterdag en ze wil niet meer in haar kinderwagenbak slapen! En gister was ze gewoon erg wakker en nu lig ze weer voor pampers..
Miranda, dat gaat dus heel goed bij jou met die 4 voedingen.. drinkt zij ook alle flesjes helemaal leeg ? Loïs slaapt overdag maar 2x een half uurtje ... Verder is ze de hele dag druk en gezellig, ze huilt vrijwel niet. Maar ik zou best graag zien dat ze wat vaker of langer slaapt. Dan kan ik ook wat meer dingen in huis doen, nu doe ik soms dagen niets in het huishouden Ze slaapt in de avond van 19.00 tot de volgende ochtend 7. Ik maak haar nog wel even wakker voor een fles om 21.00, kan ik die dan misschien weglaten ? Ze krijgt nu dus om 7.00, dan rond 10 of 10.30, dan 13.30, dan 17.00 en dan die laatste om 21.00 en ze gaat om 19.00 naar bed. En inderdaad fijn Eliesja, dat je meiske niet allergisch is
Ik heb een nieuwe jas nodig voor ons ukje dus ik gan denk ik vandaag maar is ff kijken.. Maarja dan mag ik ons wel eens gaan aankleden haha
He Linda, moet je lois dan steeds bezig houden als ze wakker is? Ons meisje speelt veel alleen in haar box, weet ook niet wat me overkomt, mijn eerste moest ik ook altijd bezig houden! Ik denk zelf dat ze door die van 21.00 uur doorslaapt tot 7.00 uur, anders zit er wel veel tijd tussen. Altijd als we Alyssa een late voeding nog geven, slaapt ze door tot half 8, anders wordt ze om 6 uur al wakker voor de fles. Je zou het een keertje kunnen proberen!?
hoi Dames, Zo hier gaat alles op rolletjes. Yanouck haar eerste tandje begint al door te komen. Dus heb ik maar druppeltjes gehaald voor haar. Maar verder gaat alles hier goed.
Linda.. ze drinkt niet altijd haar flesje leeg, soms blijft er nog 20/30 inzitten. Maar andere keren drinkt ze hem weer wel helemaal leeg.
Tinus ik heb echt een vraag dan aan jou! Wat zijn de verschijnselen bij Yanouck? Want die van mij is nu al de hele week bezig met huilen, kwijlen en op alles bijten. En iedereen zegt achjaaa met 6 maandjes komen de tandjes.. Maar ik weet het zo net nog niet.. Ik word er werkelijk knettergestoord van! haha Of is jou meisje toevallig rustig?!
Yanouck heeft er niet echt heel erg veel last van. Alleen ze wou op een gegeven moment alleen nog maar mijn duim hebben. En daar ging ze gruwelijk had op zitten bijten. En ook zuigen. Tot dat ze in slaap viel. Ben ik wezen voelen en voelde aan de onderkaak een hard puntje door komen. En je ziet het nu ook een beetje. Maar Yanouck kwijlde wel ongelofelijk veel de afgelopen dagen. Hele truien vol. Wel 2 truien op een dag klets nat.
Zooo Tinus ... eerste tandje ? Dat is snel Dat kwijlen en keihard op mijn vingers bijten doet Loïs ook, ik moet haar ook steeds een andere slabber of truitje aandoen, zo nat kwijlt ze het.
Ja Eliesja, ik moet dr wel entertainen ja dus ik kom verder aan weinig toe. Alleen spelen in de box doet ze denk ik een 10 minuten en dan is het weer klaar, ook omdat ze dan steeds op dr buik ligt en dan wordt ze moe en beetje boos van het omhoog kijken de hele tijd. Ik denk ook dat ik die fles van 21.00 niet weg kan laten maar ga het wel eens proberen van de week. En langer tussen de dagvoedingen lukt ook niet echt want dan huilt ze echt ineens keihard en dat is echt haar honger huil. Als ik haar dan de fles geef is ze echt gretig en dan hoor ik haar maagje tekeer gaan van de honger. Kan ook wel bij die 5 blijven maar dan heb ik straks een klein varkentje hihi Oh ja en Loïs is helemaal gek van de Teletubbies (het is nu net op) en dan zet ik haar dus 20 minuutjes met de wipstoel voor de tv. Ze lacht en gilt dan als een gek als die tubbies in beeld komen. Is dat slecht om dr nu al tv te laten kijken denken jullie ? Of doen jullie dat ook ?
Nou Tinus! Dat had ik dus ook. Ik ken hem blijven omkleden want er komen zelfs slierten kwijl uit.. Heb me ma er maar ff bijgehaald zojuist en ze heeft gevoeld. En idd ook ons jongetje heeft een scherpe randje aan de bovenkant. Hij is er dus nog niet door maar er wel mee bezig. Dat verklaart dus ook waarom die zo huilt en kwijlT. Al de hele week Ook paktie telkens mijn vinger en gaat er als een gek op zuigen en bijten. Alleen nu, welk zalfje is het best om te gebruiken?
Ik heb druppeltjes van vsm chamodent druppeltjes 3 maal daags drie druppels. En dan een half uur voor of na het eten. Heb ik gewoon bij de apotheek gehaald.
Linda, Wij zetten gijs ook wel eens voor de tv dan is hij effe rustig.En hij vindt de teletubbies helemaal geweldig. We hebben zelfs al de dvd gekocht, hij is het na een minuut of 5 a 10 vanzelf zat en dan gaat hij weer in de box. Wel leuk om te zien hoe hij daarop reageert. Wat betreft de tandjes, bij mijn nichtje gebruikte mijn schoonzusje altijd dentinox schijnt echt super te werken. tamara
Ja daar had mijn moeder het ook over.Maar dit werkt nog dus als het niet meer gaat grijpen we wel in naar iets stevigers.